Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem przebudowy drogi gminnej Gwizdały - Łazy - Brzuza oraz drogi gminnej Budziska -Kaliska - Pogorzelec w Gminie Łochów,

Urząd Miejski w Łochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 675 12 35 , fax. 025 675 12 35
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łochowie
    Al. Pokoju 75 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 025 675 12 35, fax. 025 675 12 35
    REGON: 00052852800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem przebudowy drogi gminnej Gwizdały - Łazy - Brzuza oraz drogi gminnej Budziska -Kaliska - Pogorzelec w Gminie Łochów,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg gminnych. Szczegółowy zakres prowadzenia nadzoru inwestorskiego polega na: a) realizacji obowiązków wynikających z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 207, poz. 2016 z 2003 r. z późn. zm.), b) udziału w przekazaniu przez Zamawiającego placu i terenu budowy Wykonawcy robót, c) sprawdzania prawidłowości wykonania robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i pozwoleniem na budowę, d) udziału w naradach, komisjach technicznych, częściowych i końcowych odbiorach inwestycji, e) wizytowanie budowy minimum 3 razy w tygodniu, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, f) udział w czynnościach związanych z ujawnieniem i usunięciem wad w okresie rękojmi oraz przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje 2 części: część 1: prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem przebudowy drogi gminnej Gwizdały - Łazy - Brzuza w Gminie Łochów. Zamówienie obejmuje swym zakresem prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem przebudowy trzech odcinków drogi: przebudowę drogi gminnej w miejscowości Brzuza, gmina Łochów wraz z utwardzeniem poboczy i elementami odwodnienia na odcinku od 0+000.00-2+248.05, przebudowę drogi gminnej Łazy - Szumin -Brzuza wraz ze skrzyżowaniem, zjazdami oraz przestawieniem słupów telekomunikacyjnych na odcinkach 0+000.00 do 0+682.77 ( Łazy) i od 0+000.00 do 4+628.05 (Szumin) oraz przebudowę drogi gminnej Łazy-Gwizdały odcinek od km 0+000.00 do km 3+008.60 wraz z urządzeniami i obiektami związanymi z funkcjonowaniem drogi Łączna długość drogi: 10570 m. część 2: prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem przebudowy drogi gminnej Budziska -Kaliska - Pogorzelec w Gminie Łochów.. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi gminnej Budziska - Kaliska - Pogorzelec o istniejącej nawierzchni żwirowej o długości 4.088,87 m. W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie: a) nawierzchni drogi z betonu asfaltowego, b) chodników z kostki brukowej, c) miejsc parkingowych i zjazdów z kostki brukowej, d) poboczy z pospółki żwirowej i częściowo z kostki brukowej, e) odwodnienia drogi,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: część 1 i część 2: 1. W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez spełnienie tych warunków należy rozumieć: 1. dysponowanie co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa; 2. wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania minimum 3 usług - prowadzenie nadzorów inwestorskich nad budową lub przebudową dróg o nawierzchni asfaltowej o długości minimum 2,5 km, każda z usług; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: część 1 i część 2: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, na Załączniku Nr 1 do SIWZ. b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór odpowiednio - część 1: załącznik nr 2a do SIWZ, część 2: załącznik nr 2b do SIWZ; c) aktualny wypis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych usług - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (referencje). Warunek dotyczący posiadania doświadczenia będzie spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz zawierający minimum 3 usługi - prowadzenie nadzorów inwestorskich nad budową lub przebudową dróg o nawierzchni asfaltowej o długości minimum 2,5 km, każda z usług, wraz z referencjami o należytym wykonaniu usług - część 1: załącznik nr 3a, część 2 załącznik nr 3b do SIWZ, g) wykaz personelu - osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, wykonawca winien wykazać w ofercie, że dysponuje: co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa część 1: załącznik nr 4a, część 2: załącznik nr 4b do SIWZ, h) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności budowlanej w zakresie dróg, i) zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów osoby z uprawnieniami w zakresie dróg, potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, j) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym bądź ewidencyjnym, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania oferty, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach