Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem boiska szkolnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja boiska szkolnego (Szkoła Podstawowa Nr 1) - w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2011-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem boiska szkolnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja boiska szkolnego (Szkoła Podstawowa Nr 1) - w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Miejsce wykonywania usługi: Ostrów Wielkopolski, ul. Partyzancka, obręb 0072, działki nr: 1/1, 2/1, 4/1, 5/1, 6/1, 7/1, 8, 11/1, 12, 13, 14/1, 15/4, 28. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Modernizacja będzie wykonywana w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Przedsiębiorstwo DOMAR Budownictwo Architektura z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Strumykowej 30. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje nadzór nad dwoma etapami realizacji inwestycji: I etap - do wykonania w roku 2011, nadzór nad: 1) robotami rozbiórkowymi nasypu, 2) wykonaniem boiska treningowego do koszykówki o wymiarach 11,30 m x 21,50 m o powierzchni całkowitej 243,00 m2 wraz z wyposażeniem określonym w dokumentacji, nawierzchnia syntetyczna EPDM dwuwarstwowa bezspoinowa gr. min 14 mm, warstwa bazowa z granulatu gumowego SBR o frakcji 1 do 3 mm z lepiszczem poliuretanowym o gr. min. 7 mm, warstwa użytkowa z barwnego granulatu poliuretanowego EPDM o frakcji 1-3 mm o grubości min. 7 mm, kolor ceglastym RAL 3016 i kolor niebieski RAL 5012, 3) wykonaniem skoczni w dal składającej się z dwóch części: - rozbieg o powierzchni poliuretanowo-gumowej np. z CONIPUR SP o dł. 42 m i szerokości 1,22 m z wmontowanym progiem do skoku w dal, - zeskocznia o wym. 9,0 x 2,75 m w postaci dołu o głębokości 40 cm wypełnionego płukanym piaskiem kwarcowym, po obwodzie niecki zeskoczni obrzeże w postaci łapaczy piasku, 4) wykonaniem przeniesienia części istniejących lamp oświetleniowych celem równomiernego oświetlenia terenu, 5) wykonaniem odwodnienia liniowego boiska treningowego do koszykówki i skoczni w dal typu RECYFIX PRO 100 typu 01 wraz z odprowadzeniem do kanalizacji deszczowej, 6) wykonaniem elementów małej architektury: trybuny sportowej zewnętrznej modułowej 3 - rzędowej - 2 szt. (152 miejsca), 7) wykonaniem ciągów pieszych z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej przyjęto 60 % nawierzchni ze 1708 m2, 8) usunięciem drzew: olsza czarna - 3 szt., kasztanowiec - 1 szt., świerk kłujący - 2 szt. II etap - do wykonania w roku 2012, nadzór nad: 9) wykonaniem bieżni lekkoatletycznej okólnej 4 torowej o długości około 220 mb z programem do biegów 100, 110, 200, 400, 1000 m o szerokości toru 122 cm, podbudowa z fibrobetonu B 30 gr. 12 cm, nawierzchnia sportowa poliuretanowo - gumowa o gr. 14 mm np. CONIPUR M, warstwa dolna z granulatu EPDM o granulacji 1-4 mm, który pod wpływem swego ciężaru topi się w warstwie PU, a warstwa górna o gr. 4-5 mm wykonywana jak poprzednie warstwy, 10) wykonaniem areny o pow. 809,40 m2 i o nawierzchni poliuretanowo-gumowej np. CONIPUR SP, która stanowi wypełnienie między boiskiem, a projektowaną bieżnią lekkoatletyczną (w zachodnim zakolu zlokalizowana jest skocznia wzwyż o niepełnych wymiarach rozbiegu), 11) wykonaniem ciągów pieszych z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej (przyjęto 40 % nawierzchni czyli około 1708 m2 x 40 %, 12) nasadzeniem zieleni o powierzchni około 1281,20 m2, 13) wykonaniem elementów małej architektury: - ławki betonowe z drewnianym siedziskiem - 11szt; - kosze do śmieci - 9szt. 14) wykonaniem odwodnienia bieżni lekkoatletycznej wokół boiska - systemowe SPORTFLEX Super wraz z odprowadzeniem do kanalizacji deszczowej, 15) wykonaniem kanalizacji deszczowej z rur PCV dn 160 mm, 16) wykonaniem dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji powykonawczej obiektu i sieci zewnętrznych wraz z zarejestrowaniem w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrowie Wielkopolskim oraz przekazaniem do eksploatacji. 3. UWAGA! Ze względu na wymagania technologiczne robót wyszczególnionych w I etapie będących przedmiotem niniejszego nadzoru lub niesprzyjające warunki atmosferyczne, po uzyskaniu pisemnej zgody zamawiającego, wykonawca tych robót będzie mógł wykonać zamiennie roboty wymienione w II etapie. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ, 2. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniem do eksploatacji, 5. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 6. wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, 7. żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 8. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 9. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 10. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie 5 letniej rękojmi i gwarancji, 11. obowiązkowa obecność na budowie w czasie prowadzenia robót, minimum raz w tygodniu oraz niezwłocznie w razie potrzeb, potwierdzona bieżącymi wpisami do dziennika budowy, 12. sprawdzenie dokumentów atestowych na dostarczone do wbudowania materiały łącznie z atestami CE, 13. rozliczenie finansowe inwestycji 3.4. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach