Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
- Data zamieszczenia: 2015-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
REGON: 00063197600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Broniewskiego/Szkolnej/Komuny Paryskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Broniewskiego/Szkolnej/Komuny Paryskiej. I. Zakres zamówienia: Podstawowe informacje dot. nadzoru nad inwestycją: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją budowy budynku hali sportowej w technologii energooszczędnej wraz z łącznikiem z istniejącą Szkołą Podstawową nr 9, zagospodarowaniem terenu oraz przyłączami: wodociągowymi, sieci cieplnej, elektrycznymi, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Projekt sporządzono w oparciu o wytyczne do PP Lemur, zapewniając spełnienie Klasy A energooszczędności. Inwestycja zlokalizowana jest w Ostrowie Wielkopolskim w rejonie ulic Broniewskiego, Szkolnej, Komuny Paryskiej na działce nr 50/22 obręb 0095. Powierzchnia projektowanej zabudowy hali sportowej wynosi 2001,05m2, powierzchnia użytkowa wynosi 2274,92m2, kubatura brutto budynku wynosi 20201,85m3. Długość budynku od strony wschodniej (ulica Szkolna) wynosi: 63,03m; szerokość od strony południowej (ulica Komuny Paryskiej) wraz z łącznikiem 55,04m, szerokość od strony północnej wraz z łącznikiem (ulica Broniewskiego) 67,88m. W budynku można wyróżnić trzy wysokości, mierzone od najniżej położonego wejścia do budynku do góry attyki: część jednokondygnacyjna z salą sportową: 11,37m; część jednokondygnacyjna z magazynem i pomieszczeniem technicznym: 4,20m; część dwukondygnacyjna z łącznikiem: 8,50m; część dwukondygnacyjna, wysunięty parter: 4,20m. Zakres nadzoru obejmuje również roboty rozbiórkowe i demontażowe w niezbędnym zakresie. Roboty rozbiórkowe i demontażowe obejmują: demontaż i rozbiórkę części ogrodzenia z prefabrykatów betonowych od strony zachodniej (wzdłuż ul. Szkolnej), na długości elewacji projektowanej hali, demontaż i rozbiórkę części ogrodzenia z podmurówką i płytą betonową w miejscu projektowanego parkingu, demontaż i rozbiórkę części ogrodzenia z podmurówką w zachodniej części placu zabaw, rozbiórka i zasypanie niecki nieczynnej fontanny w miejscu projektowanego parkingu demontaż latarni oświetleniowej przy wjeździe na teren działki od ulicy Broniewskiego, demontaż masztu flagowego (do przeniesienia wg lokalizacji na rysunku zagospodarowania terenu). W zagospodarowaniu terenu istnieją także drzewa i krzewy, które Zamawiający przewiduje do ścięcia. Uzyskane drewno ze ściętych drzew należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 4km od placu budowy. Została wykonana wycena szacunkowa drzew przewidzianych do wycinki - 28 drzew i 298 krzewów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. II. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: Ostrów Wielkopolski, ul. Broniewskiego, Szkolna, Komuny Paryskiej, działka nr 50/22, obręb 0095. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi, certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 9) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 12) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności itp., 13) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ, 14) obecność na budowie: a) w trakcie spotkań na obiekcie min. jeden raz w tygodniu (w każdy wtorek, godz. 10.00), b) dodatkowa/e wizyta/y na obiekcie nadzorowanym w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00, zgodnie ze złożoną ofertą, w terminie uzgodnionym z zamawiającym, c) w trakcie spotkań i narad dotyczących realizacji robót. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. IV. Inne wymagania i uwagi: Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Projekty budowlane: a. branża: zagospodarowanie terenu, architektura - załącznik nr 11, b. branża: konstrukcja, drogi - załącznik nr 12, c. branża: instalacyjna ( sanitarna) - załącznik nr 13, d. branża: elektryczna - załącznik nr 14, 2. Projekty wykonawcze: a. zagospodarowanie terenu, krajobraz, drogi - załącznik nr 15, b. architektura - załącznik nr 16, c. architektura wnętrz - załącznik nr 17, d. konstrukcja, konstrukcja dachu - załącznik nr 18, e. przyłącza wod-kan - załącznik nr 19, f. instalacje wodno - kanalizacyjne - załącznik nr 20, g. instalacje grzewcze - załącznik nr 21, h. instalacja wentylacji mechanicznej - załącznik nr 22, i. instalacje elektryczne, niskoprądowe, automatyka - załącznik nr 23, j. akustyka, elektroakustyka - załącznik nr 24, 3. Przedmiary robót: a. roboty budowlane, zagospodarowanie terenu - załącznik nr 25, b. instalacje sanitarne (przyłącza, wod-kan, CO, CT, wentylacja) - załącznik nr 26, c. instalacje elektryczne niskoprądowe i automatyka - załącznik nr 27, d. wyposażenie sportowe (hala sportowa i sala fitness) - załącznik nr 28 e. wyposażenie wnętrz - załącznik nr 29, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych cz. 1 - załącznik nr 30, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznej i słaboprądowej oraz instalacji sanitarnych cz.2 - załącznik nr 31, 6. Inne: a. opinia geotechniczna - załącznik nr 32, b. pozwolenia i uzgodnienia - załącznik nr 33, c. opis wyposażenia pomieszczeń zaplecza - załącznik nr 34 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 1.800,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z pracami remontowymi węzła sanitarnego w budynku przedszkola Bajkowe Zacisze przy ul. 3 Stycznia nr 70 w Nowym Tomyślu, dz. nr ewid. 1/6 i 1/8, Gmina Nowy Tomyśl
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej - rurociągu tłocznego PE fi 110 oraz tłoczni ścieków do miejscowości Glinno
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 Sowia Góra - Międzychód - budowa mostu w m. Międzychód rz. Warta
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na niżej wymienione odcinki: Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku Debrzno Wieś - Lipka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Krajenka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Blękwit Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od granicy gmin Złotów/Zakrzewo do skrzyżowania z DP 1022P Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od m. Żeleźnica do m. Dolnik Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła wraz z budową nowego mostu w m. Skórka
Dodano: 2016-07-14 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Zmiana przebiegu drogi wojewódzkiej nr 432 Środa Wielkopolska - Września na odcinku Grzymisławice - Obłaczkowo
Dodano: 2016-07-05 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu ba zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Obrzycko - Szamotuły
Dodano: 2016-06-28 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Piotrowo - Zielonagóra
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia pn: Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo-wschodnia (rejon ul. Wawelskiej)- przebudowa i rozbudowa ul. Wawelskiej - od km 0+000,00 (od przejazdu kolejowego linii kolejowej nr 203 Tczew - Kostrzyn) do km ok. 2+000,00.
Dodano: 2016-06-27 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 194 Wyrzysk-Gołańcz w m. Wyrzysk
Dodano: 2016-06-23 - Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie przy ul. Stefana Czarnieckiego gm. Ostrzeszów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2016-06-16