Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 15 przy ulicy Szkolnej 26 w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 15 przy ulicy Szkolnej 26 w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 15 przy ulicy Szkolnej 26 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje nadzór nad: 1. pracami przygotowawczymi oraz zabezpieczeniem budowy, 2. pracami rozbiórkowymi, 3. pracami związanymi m.in. z: ­- wymianą drzwi, ­- wykonanie ścianek wydzielających klatkę schodową, ­- ułożeniem nowych wykładzin podłogowych, - ­wykonaniem nowych podłóg z płytek ceramicznych, - ­montażem rolety szybu windowego, - ­wykonaniem instalacji hydrantowej i montażem szafek hydrantowych, - ­doprowadzeniem obudów kaloryferów oraz innych elementów do stopnia trudnozapalności, ­- wstawieniem klapy oddymiającej, ­- malowaniem pomieszczeń, ­- SAP, ­- rozbudową oświetlenia awaryjnego, ­- oddymianiem klatki, ­- dostawą mebli, ­- inne roboty zgodne z dokumentacją projektową. II. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: Ostrów Wielkopolski, ulica Szkolna 26. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4. bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5. sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika prowadzonych robót, 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11. obecność na budowie, zgodnie ze złożoną ofertą wizyty na tydzień (w tym dodatkowe) potwierdzone wpisem do dziennika prowadzonych robót w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 9-14, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, dodatkowa wizyta na budowie stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu, 12. bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 13. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 14. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. IV. Inne wymagania i uwagi: Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. projekt budowlany - branża arch.-bud., sanitarna, elektryczna, - załącznik nr 10, 2. projekt wykonawczy - branża arch.-bud. - załącznik nr 11, 3. projekt wykonawczy - branża instalacje i sieci sanitarne - instalacja hydrantowa, - załącznik 12, 4. projekt budowlano - wykonawczy - instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego - załącznik 13, 5. projekt budowlano - wykonawczy - instalacja systemu sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania klatki schodowej - załącznik 14, 6. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża budowlana - załącznik 15, 7. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna - załącznik 16, 8. Postanowienie Wielkopolskiego Komendanta Straży Pożarnej nr 206/2014 z dnia 26.08.2014 r. - załącznik 17, 9. Postanowienie Wielkopolskiego Komendanta Straży Pożarnej nr 206-1/2014 z dnia 26.08.2014 r. - załącznik 18.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach