Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przedszkola na terenie Osiedla Pruślin w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Świetlicowej/Sportowej

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przedszkola na terenie Osiedla Pruślin w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Świetlicowej/Sportowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przedszkola na terenie Osiedla Pruślin w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Świetlicowej/Sportowej. I. Opis i zakres robót budowlanych objętych nadzorem: 1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją budowy budynku przedszkola czterooddziałowego w technologii energooszczędnej na terenie osiedla Pruślin, z funkcjami towarzyszącymi, w tym pomieszczeniami OSP i masztem alarmowym OSP, wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu, zjazdami oraz przyłączami: gazowym, elektrycznym, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 2. Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 1336,9m2, powierzchnia użytkowa budynku wynosi 1142,18m2, kubatura netto budynku wynosi 3746m3. Długość całego budynku przedszkola wraz z pomieszczeniami OSP wynosi: 63.63m; szerokość od strony ulicy Sportowej: 16.96m, szerokość od strony ulicy Świetlicowej: 39.06m. Wysokość centralnej najwyższej części budynku wynosi 6.15m od poziomu terenu do attyki, pozostałe człony maja wysokość od poziomu terenu do attyki (średnio): 5.72m (pom. OSP), 4.85m (kotłownia, sala rady), 5.30m (sale dydaktyczne z pom. towarzyszącymi). 3. Zakres robót objętych nadzorem obejmuje: a) roboty rozbiórkowe (w tym: rozbiórka ogrodzenia, rozbiórka elementów zagospodarowania terenu i wycinka drzew, rozbiórka budynku OSP, przebicia i zamurowanie oraz prace wykończeniowe), b) stan surowy podziemia w tym: roboty ziemne, fundamenty, c) stan surowy nadziemia w tym: konstrukcja ścian, konstrukcja schodów, konstrukcja dachu, pokrycie dachu), d) stan wykończeniowy w tym: ścianki działowe, tynki i okładziny wewnętrzne, podłoża posadzki, podłogi, stolarka okienna, stolarka drzwiowa, malowanie, elewacja, elementy ślusarsko-kowalskie, opaska wokół budynku, taras, chodniki, zjazdy, parking, tereny zielone, elementy małej architektury, ogrodzenie, e) instalacje wod-kan w tym: instalacje wodne, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, kanalizacji tłuszczowej, f) instalacje wentylacji, g) kotłownia gazowa i instalacje c.c. i c.t. w tym: kotłownia gazowa, instalacje centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, h) instalacje elektryczne i słaboprądowe, i) przyłącza instalacyjne w tym: przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, j) wyposażenie stałe przedszkola w tym: wyposażenie kuchni, plac zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9. 4. Budynek przedszkola zaprojektowany jest w technologii energooszczędnej. Z uwagi na powyższe, wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany do przeprowadzenia wszelkich prób, badań i sprawdzeń, każdej instalacji i sieci pod względem jej szczelności bezpieczeństwa użytkowania i zgodności z Polskimi Normami i Warunkami Technicznymi i ustawą Prawo budowlane, a także do przeprowadzenia próby szczelności budynku (zgodnie z normą PN-EN 13829), która wykaże szczelność o wartości n50 mniejszej lub równej 1.00 h-1. II. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: Ostrów Wielkopolski, ul. Świetlicowa, działki nr 50, 156/1, 156/2, 157/1, 157/2, 158/3, 79, 81/1, obręb 0207. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4. bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5. sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi, certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11. bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 12. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności itp., 13. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ, 14. obecność na budowie w trakcie: a) spotkań na obiekcie min. jeden raz w tygodniu (w każdą środę, godz. 10.00), b) dodatkowych wizyt na obiekcie nadzorowanym w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00, zgodnie ze złożoną ofertą, w terminie uzgodnionym z zamawiającym (ilość dodatkowych wizyt na budowie stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu), c) spotkań i narad dotyczących realizacji robót; potwierdzonych wpisem do dziennika budowy. IV. Inne wymagania i uwagi: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 2. Wykonawca w dniu podpisania umowy po uzgodnieniu z zamawiającym złoży pisemne oświadczenie, w którym wskaże terminy dodatkowo zaoferowanych wizyt, określając nazwę dnia tygodnia oraz godzinę wizytacji nadzorowanego obiektu. 3. W przypadku, gdy termin obecności na obiekcie przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, wizyta na budowie powinna odbyć się w następny dzień roboczy, 4. Spotkania i narady, o których mowa w pkt 3.3.14.c. SIWZ organizowane będą w wyjątkowych sytuacjach w przypadku pojawienia się niemożliwych do przewidzenia trudności w realizacji inwestycji np.: wypadek w trakcie prowadzenia robót budowlanych, bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa w trakcie robót budowlanych, awaria lub katastrofa budowlana. 5. Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej, lub przez kierownika budowy, lub przez inspektora nadzoru, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę. 6. W 2015 r. zrealizowane zostaną płatności maksymalnie do wysokości środków przewidzianych w budżecie na ten cel tj. do kwoty 26.888,00 zł. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Projekt budowlany: - branża: zagospodarowanie terenu, architektura (załącznik nr 10), - branża: konstrukcja (załącznik nr 11), - branża: drogi (załącznik nr 12), - branża: instalacje sanitarne (załącznik nr 13), - branża: instalacje elektryczne (załącznik nr 14), 2. Projekt wykonawczy: - zagospodarowanie terenu (załącznik nr 15), - branża: architektura krajobrazu (załącznik nr 16), - drogi (załącznik nr 17), - architektura (załącznik nr 18), - architektura wnętrz (załącznik nr 19), - konstrukcja (załącznik nr 20), - instalacja wentylacji mechanicznej, branża instalacje sanitarne (załącznik nr 21), - branży niskoprądowej, branża instalacje niskoprądowe (załącznik nr 22), - branża akustyka i nagłośnienie (załącznik nr 23), - branży elektrycznej, branża: instalacje elektryczne (załącznik nr 24), - instalacje grzewcze, wew. instalacja gazu, branża: instalacje sanitarne (załącznik nr 25), - instalacje wod-kan, instalacje sanitarne (załącznik nr 26), - przyłącza wod-kan, instalacje sanitarne (załącznik nr 27), - branży akpia, branża instalacje AKPiA (załącznik nr 28), 3. Przedmiary robót: - branża budowlana i drogowa oraz zagospodarowanie terenu i zjazdy (załącznik nr 29), - instalacje elektryczne i słaboprądowe (załącznik nr 30), - instalacje wod-kan (załącznik nr 31), - przyłącza instalacyjne (załącznik nr 32), - wyposażenie stałe przedszkola (załącznik nr 33), - instalacje wentylacji (załącznik nr 34), - kotłownia gazowa i instalacje c.o. i c.t. (załącznik nr 35), 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: - budowlanych (załącznik nr 36), - instalacje budowlane (załącznik nr 37), 5. Inne: - opinia geotechniczna (załącznik nr 38), - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego (załącznik nr 39), - pozwolenia i uzgodnienia (załącznik nr 40), - dokumentacja zdjęciowa (załącznik nr 41).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach