Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja toru speedrowerowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego, działka nr 102/2.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2015-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja toru speedrowerowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego, działka nr 102/2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja toru speedrowerowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego, działka nr 102/2. II.1. Zakres nadzoru w szczególności obejmuje: 1. Roboty demontażowe oraz rozbiórki elementów istniejącego zagospodarowania terenu (utwardzenia z kostki betonowej, płyt betonowych, krawężników i obrzeży betonowych, ogrodzenia wewnętrznego wraz z fundamentami). 2. Roboty ziemne (usunięcie warstwy nawierzchni z kruszywa oraz usunięcie darni i humusu, niwelacja terenu i wysiew trawnika). 3. Wykonanie toru: podbudowa z kruszyw wraz z warstwą podsypki piaskowej, nawierzchnia toru z miału granitowego oraz bentonitu, krawężniki prefabrykowane po zewnętrznym i wewnętrznym torze, pas bezpieczeństwa toru z miału granitowego, pole startowe z płytek betonowych. 4. Utwardzenia na łukach oraz placów startowych z kostki betonowej gr. 6cm. 5. Utwardzenie przy polach startowych z płytek betonowych gr. 7cm. 6. Ogrodzenie wys. min.115cm z siatki plecionej z drutu ocynkowanego na słupkach w rozstawie max. 2,5m na odcinkach prostych oraz max. 2m na łukach, osadzonych w fundamencie betonowym. 7. Wykonanie trawników w centralnej części toru. 8. Zabezpieczenie antykorozyjne oraz pomalowanie na gotowo konstrukcji stalowej wiaty. 9. Wykonanie drenażu. 10. Modernizację instalacji elektrycznej. 11. Modernizację instalacji hydrantowej. II.2. Inne wymagania: Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. II.3. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4. bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5. sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy/dziennika prowadzonych robót, 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11. obecność na obiekcie (minimum 1 wizyta na tydzień potwierdzona wpisem do dziennika budowy/dziennika prowadzonych robót), w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; ilość wizyt na budowie jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu, 12. kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 13. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 14. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. II.4.Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Projekt budowlany Modernizacja toru speedrowerowego - wielobranżowy (załącznik nr 10), 2. Projekt budowlany Modernizacja toru speedrowerowego instalacja wodociągowa i kanalizacji deszczowej wraz z przyłączem - branża sanitarna (załącznik nr 11), 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Modernizacja toru speedrowerowego (załącznik nr 12), 4. Przedmiar robót w PDF (załącznik nr 13), 5. Uzgodnienia i warunki techniczne (załącznik nr 14).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach