Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją: Budowa ulicy Szkolnej i ulicy 020KL w ramach Projektu Inwestycyjny Sporniak w Poniatowej

Gmina Poniatowa ogłasza przetarg

  • Adres: 24-320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8204162 w. 15 , fax. 081 8203573
  • Data zamieszczenia: 2011-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poniatowa
    ul. Młodzieżowa 2 2
    24-320 Poniatowa, woj. lubelskie
    tel. 081 8204162 w. 15, fax. 081 8203573
    REGON: 43102014400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.poniatowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją: Budowa ulicy Szkolnej i ulicy 020KL w ramach Projektu Inwestycyjny Sporniak w Poniatowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia stanowią usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu nr. Nr 01-10-UDA-RPLU.03.01.00-06-003-10-00-0505 Inwestycyjny Sporniak w Poniatowej realizowanego przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Osi Priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działanie 3.1. Tworzenie terenów inwestycyjnych. . II. Zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad całością projektu w branżach: drogowej, sanitarnej i elektrycznej. Wykonawca musi stworzyć zespół składający się z trzech inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadających następujące uprawnienia budowlane: 1) uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności drogowej, 2) uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych 3) uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, III. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla całego procesu inwestycyjnego w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623) oraz przepisów wykonawczych. 2) Inspektorzy nadzoru poszczególnych specjalności zobowiązani są do kontroli trwających robót budowlanych w branży stanowiącej przedmiot nadzoru. 3) W razie pilnej potrzeby wizyta inspektora nadzoru każdej z branż będących przedmiotem nadzoru, nastąpi najpóźniej w ciągu 3 godzin od powiadomienia inspektora o takiej konieczności. Z tego względu inspektorzy nadzoru muszą być dostępni pod podanym w ofercie numerem telefonu, co najmniej w czasie obejmującym godziny pracy Zamawiającego. 4) Dostarczanie Zamawiającemu wszelkich informacji związanych z postępem prac i problemów wynikłych w trakcie ich realizacji, poprzez przedstawienie na zakończenie każdego miesiąca kalendarzowego szczegółowych raportów z przebiegu nadzorowanych prac w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej. 5) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej placu budowy w trakcie realizacji zadania i bieżące dostarczanie tej dokumentacji łącznie z miesięcznymi raportami z postępu prac. 6) Monitorowanie przebiegu trasy budowanych sieci w zakresie zgodności z dokumentacją projektową oraz aktywne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez właścicieli posesji na których będzie budowana sieć wod - kan, w tym nadzór nad doprowadzeniem terenu do stanu pierwotnego (odtworzenie nawierzchni utwardzonych oraz zabezpieczenie istniejących nasadzeń). 7) Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego 8) Bieżący nadzór i kontrola techniczna nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami i obowiązującymi przepisami oraz nad jakością wbudowanych materiałów i urządzeń potwierdzoną stosownymi certyfikatami i atestami. 9) Udział w przeglądach gwarancyjnych inwestycji po zawiadomieniu przez Zamawiającego. 10) Analiza dokumentacji projektowej i stanu faktycznego w terenie w celu podjęcia działań zaradczych w problemowych sytuacjach 11) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu 12) Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez wykonawcę robót 13) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów 14) Stwierdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją projektową, w tym posiadanych deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, certyfikatów, wyników badań materiałów, itp. 15) Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji i urządzeń oraz kontrola realizacji obsługi geodezyjnej w trakcie prowadzonych robót 16) Odbiór i sprawdzenie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych, analiza i sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych, w szczególności dokumentacji przedłożonej przez Wykonawcę do odbioru końcowego. 17) Potwierdzanie faktycznego wykonania zakresu robót jako podstawy do częściowego fakturowania robót budowlanych. 18) Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi koniczność. 19) Wykonanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. IV. W zakres robót będących przedmiotem nadzoru: 1) nadzór inwestorski w zakresie robót drogowych projektu obejmuje: a) roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - roboty rozbiórkowe - przebudowa i zabezpieczenie urządzeń infrastruktury (zabezpieczenie kolizji sieci uzbrojenia ternu z nowobudowanymi ulicami) - wycinkę drzew z karczowaniem pni - wykonanie włączenia drogi 020KL do dróg nadrzędnych: powiatowej i wojewódzkiej. b) wykonanie jezdni na całej długości ulic - 7784,20 m2 - roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne - wykonanie ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5MPa o gr. 10cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o grubości 7 cm - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 6 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm c) budowa zatok parkingowych o nawierzchni z kostki brukowej - 496,8 m2 d) budowa chodników o nawierzchni z kostki brukowej - 2144,30 m2 e) budowa zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej - 1650,17 m2 f) budowa opaski bezpieczeństwa nawierzchni z kostki brukowej - 249,42 m2 g) urządzenie zieleńców - 6609,31 m2 h) roboty wykończeniowe oraz oznakowanie poziome i pionowe ulic 2) nadzór inwestorski w zakresie robót sanitarnych projektu obejmuje: a) budowa kanalizacji deszczowej w systemie rur PP dwuściennych o parametrach: - kolektor DN-ID 250 - 471,40m - kolektor DN-ID 300 - 537,00m - kolektor DN-ID 400 - 620,50m - przykanaliki do wpustów DN/ID 200 - 227,00m - studnie PP ?600 - 24 szt - studnie PP ?1000 - 25 szt - wpusty uliczne wraz z osadnikami - 76 szt - separator lamelowy substancji ropopochodnych zintegrowany z piaskownikiem - ciek skarpowy z prefabrykatów betonowych b) budowa sieci wodociągowej: - sieć wodociągowa PE100 typ SDR 17 o średnicy ?160 długości 1043,80m - sieć wodociągowa PE100 typ SDR 17 o średnicy ?100 długości 156,30 - hydranty nadziemne DN80 - 11 szt - przełączenia istniejących przyłączy wodociągowych na trasie nowobudowanej sieci. - oznakowanie sieci c) budowa kanalizacji sanitarnej: - kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PVC-u ?200-300mm długości 563,85m - studnie kanalizacyjne włazowe z PE DN 1000 - 17 szt - na włączeniach do istniejącej sieci studnie włazowe D1200 i D1400 z kręgów żelbetowych - 2 szt 3) nadzór inwestorski w zakresie robót elektrycznych projektu obejmuje - demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z kablem zasilającym - 6 szt - wykonanie nowych słupów oświetleniowych metalowych - 40 szt - wykonanie nowej linii kablowej oświetleniowej długości ok. 1479m - zabezpieczenie istniejących i nowobudowanych kabli energetycznych rurami osłonowymi i rezerwowymi przepustami - przebudowa 100 m napowietrznej sieci kolidującej z nowobudowaną ulicą 020KL - wykonanie kanalizacji teleinformatycznej długości 370mb z rur DVRF 110-7,0, dwuotworowej z zastosowaniem studni SK-2 - 8 szt Zaleca się , aby Wykonawcy - inspektorzy nadzoru inwestorskiego, dokonali wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem oraz zapoznali się z dokumentacją projektową. Dokumentacja projektowa dla realizacji projektu dostępna jest w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.um.poniatowa.pl.BIP w zakładce przetargi. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71 24 70 00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.poniatowa.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach