Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad przebudową ulicy Al. Pokoju w Łochowie oraz przebudową ulicy Baczkowskiej i ulicy Fabrycznej w Łochowie.

Urząd Miejski w Łochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 675 12 35 , fax. 025 675 12 35
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łochowie
    Al. Pokoju 75 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 025 675 12 35, fax. 025 675 12 35
    REGON: 00052852800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad przebudową ulicy Al. Pokoju w Łochowie oraz przebudową ulicy Baczkowskiej i ulicy Fabrycznej w Łochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg gminnych. Szczegółowy zakres prowadzenia nadzoru inwestorskiego polega na: a) realizacji obowiązków wynikających z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 207, poz. 2016 z 2003 r. z późn. zm.), b) udziału w przekazaniu przez Zamawiającego placu i terenu budowy Wykonawcy robót, c) sprawdzania prawidłowości wykonania robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i pozwoleniem na budowę, d) udziału w naradach, komisjach technicznych, częściowych i końcowych odbiorach inwestycji, e) wizytowanie budowy minimum 3 razy w tygodniu, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, f) udział w czynnościach związanych z ujawnieniem i usunięciem wad w okresie rękojmi oraz przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje 2 części: część 1: prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad przebudową ulicy Al. Pokoju w Łochowie. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową Al. Pokoju w Łochowie. W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie: przebudowy ulicy Al. Pokoju w Łochowie wraz z kanalizacją deszczową z osadnikiem i separatorem. Łączna długość budowanej ulicy odcinek od ul. Węgrowskiej do ul. Leśnej: długość 1093,47 m, jedna jezdni 7.0 m (2x3,5m), szerokość pasa ruchu 3,5 m, chodniki, szerokość 1,5 - 2,0 m, skrzyżowania proste: szerokość wlotów i wylotów jak na szlaku. Konstrukcja nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna gr, 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego z gr.5 cm, podbudowę zasadniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, warstwę mrozoochronną z pospółki gr. 22 cm. Konstrukcja nawierzchni jezdni na wlocie ul. Długiej od km 0+805.50 do 0+822.5. Ze względu na płytko położony kanał deszczowy przyjęto: kostka brukowa gr, 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa z gr.3 cm, podbudowę zasadniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 18 cm, warstwę mrozoochronną z kruszywa naturalnego (pospółka) gr. 22 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: 8 cm kostka brukowa, 3 cm -podsypka cementowo-piaskowa, 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 15 cm warstwę mrozoochronną z pospółki gr. 15 cm. Chodniki: betonowa kostka brukowa 6 cm, podsypka piaskowa 5 cm. Ograniczenie chodnika betonowym obrzeżem 8 x 30 cm. Na wysokości przejść dla pieszych zaprojektowano bezpośrednio przy wtopionym krawężniku dwa rzędy z płyt z wybrzuszeniami w kolorze żółtym. Chodniki z możliwością parkowania: betonowa kostka brukowa 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 3 cm, 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Krawężniki: Krawężniki betonowe 20x30 i bloczki betonowe 20x30 wokół zjazdów na ławie betonowej z oporem. część 2: prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad przebudową ulicy Baczkowskiej i ulicy Fabrycznej w Łochowie. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową ulicy Baczkowskiej i ulicy Fabrycznej w Łochowie. W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie: przebudowy ulicy Fabrycznej w Łochowie od km 0+000,00 do km 0+608.00 wraz z odwodnieniem (kanalizacja deszczowa) i urządzeniami i obiektami związanymi z funkcjonowaniem drogi oraz przebudowa ulicy Baczkowskiej w Łochowie: odcinek nr 1 od km 0+000.00 (Al. Łochowska) do km 0+417,72 (ul. Nowowiejska) i odcinek nr 2 od km 0+000,00 (ul. Nowowiejska) do km1+436,96 wraz z urządzeniami i obiektami związanymi z funkcjonowaniem drogi wraz z urządzeniami i obiektami związanymi z funkcjonowaniem drogi. Opis przedmiotu zamówienia określa również dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie są zobowiazani do wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: część 1: 1. W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez spełnienie tych warunków należy rozumieć: 1. dysponowanie co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa; 2. wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania minimum 3 usług - prowadzenie nadzorów inwestorskich nad budową lub przebudową ulic o nawierzchni asfaltowej o długości minimum 1 km wraz z odwodnieniem, każda z usług; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. część 2: 1. W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez spełnienie tych warunków należy rozumieć: 1. dysponowanie co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa; 2. wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania minimum 3 usług - prowadzenie nadzorów inwestorskich nad budową lub przebudową ulic o nawierzchni asfaltowej o długości minimum 1 km, wraz z odwodnieniem, każda z usług; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: część 1: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, na Załączniku Nr 1 do SIWZ. b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór odpowiednio - załącznik nr 2a do SIWZ; c) aktualny wypis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych usług - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (referencje). Warunek dotyczący posiadania doświadczenia będzie spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz zawierający minimum 3 usługi - prowadzenie nadzorów inwestorskich nad budową lub przebudową ulic o nawierzchni asfaltowej o długości minimum 1 km, wraz z odwodnieniem, każda z usług, wraz z referencjami o należytym wykonaniu usług -załącznik nr 3a do SIWZ; g) wykaz personelu - osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, wykonawca winien wykazać w ofercie, że dysponuje: co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 4a do SIWZ; h) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności budowlanej w zakresie dróg, i) zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów osoby z uprawnieniami w zakresie dróg, potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, j) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, k) zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów osoby z uprawnieniami w zakresie sanitarnym, potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, l) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym bądź ewidencyjnym, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania oferty, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. część 2: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, na Załączniku Nr 1 do SIWZ. b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór odpowiednio - załącznik nr 2b do SIWZ; c) aktualny wypis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych usług - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (referencje). Warunek dotyczący posiadania doświadczenia będzie spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz zawierający minimum 3 usługi - prowadzenie nadzorów inwestorskich nad budową lub przebudową ulic o nawierzchni asfaltowej o długości minimum 1 km, wraz z odwodnieniem, każda z usług, wraz z referencjami o należytym wykonaniu usług -załącznik nr 3b do SIWZ, g) wykaz personelu - osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, wykonawca winien wykazać w ofercie, że dysponuje: co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa; h) - załącznik nr 4b do SIWZ, i) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności budowlanej w zakresie dróg, j) zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów osoby z uprawnieniami w zakresie dróg, potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, k) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, l) zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów osoby z uprawnieniami w zakresie sanitarnym, potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, m) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym bądź ewidencyjnym, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania oferty, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach