Przetargi.pl
Prowadzenie konserwacji, przeglądów i napraw indywidualnych zestawów klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie konserwacji, przeglądów i napraw indywidualnych zestawów klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : 1) prowadzenie Konserwacji klimatyzatorów w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wyszczególnionych co do liczby i producentów w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) wykonywanie Naprawy klimatyzatorów wymienionych w Załączniku nr 3; 3) świadczenie usługi Pogotowia technicznego dla klimatyzatorów wyszczególnionych w Załącznikach nr 3 i 3a; - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniku nr 2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załączniku nr 9 do SIWZ. 2.Realizacja przedmiotu umowy w zakresie Konserwacji odbywać się będzie w godzinach 7:00 – 17:00. 3.Zamawiający jednocześnie informuje, że: a)w oparciu o analizę kosztów naprawy klimatyzatorów wykonanych w latach ubiegłych, szacowany czas niezbędny na wykonanie napraw wynosił łącznie około 900 godzin, a koszty związany z zakupem materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (z kosztami zakupu) w prowadzonym postępowaniu nie powinny przekroczyć łącznej kwoty 180 000,00 złotych, które to czynniki cenotwórcze Zamawiający uwzględnił w kalkulacji szczegółowej Formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ. b)w przypadku decyzji o utylizacji Klimatyzatora, zwanego dalej również ,,odpadem”, Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia odbierze od Zamawiającego Klimatyzator do utylizacji lub zleci jego odbiór firmie zewnętrznej posiadającej stosowne uprawnienia, z zachowaniem procedury określonej w § 6 ust. 4 Wzoru umowy. 4.W oparciu o art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy, Zamawiający wymaga, aby czynności przyjmowania zgłoszeń w ramach Pogotowia technicznego oraz konserwacji i naprawy klimatyzatorów, o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), zgodnie z postanowieniami §15 Wzoru umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie miał obowiązek przedstawić w wyznaczonym terminie dokumenty potwierdzające spełnienie ww. wymagań, przy czym dokumenty te będą zanonimizowane. 5.Zważywszy na utrudnienia związane ze stanem epidemii COVID-19, Zamawiający zaleca skorzystanie z elektronicznej formy komunikacji z Zamawiającym, o której mowa w ust. 5 Rozdziału II SIWZ, jak również informuje o możliwości zawarcia przyszłej umowy przy użyciu elektronicznego podpisu kwalifikowanego. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponujący takim podpisem i będzie zmuszony do wyboru tradycyjnej formy komunikacji z Zamawiającym, a jego oferta okaże się najkorzystniejsza, wówczas umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem przez pełnomocnika Zamawiającego, Zamawiający prześle Wykonawcy pocztą e-mail, a Wykonawca ją wydrukuje, podpisze w czterech (4) egzemplarzach i trzy (3) z nich przekaże Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres wskazany w SIWZ do korespondencji, przesyłając jednocześnie skan podpisanej umowy, na adres e-mail: aez@wum.edu.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument, o którym mowa odpowiednio w rozporządzeniu (UE) 2015/2067 albo w rozporządzeniu (WE) nr 304/2008 tj. Certyfikat dla przedsiębiorstw zajmujących się serwisem, montażem, kontrolą szczelności instalacji napełnionych czynnikiem chłodniczym f-gazem lub SZWO oraz obrotem tymi czynnikami, wystawiony przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. 2019 poz. 2158 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach