Przetargi.pl
Prowadzenie konserwacji, napraw bieżących i usuwanie awarii 14 dźwigów szpitalnych

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 1 im. prof. J. Gasińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Edukacji 102
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 325 41 25 , fax. 032 325 41 26
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 1 im. prof. J. Gasińskiego
    ul. Edukacji 102 102
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 325 41 25, fax. 032 325 41 26
    REGON: 00080332500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie konserwacji, napraw bieżących i usuwanie awarii 14 dźwigów szpitalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie konserwacji, napraw bieżących i usuwanie awarii 14 dźwigów szpitalnych zgodnie z opisem w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 800,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) tj. wykonał co najmniej 1 (jedną) usługę odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu (rodz. VII pkt 1, 2, 3) dokonana zostanie zgodnie z formuła (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 4 do SIWZ i b)oryginał lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)zaświadczenie uprawniające do obsługi i konserwacji urządzeń dźwigowych oraz dźwigów z napędem regulowanym wydanych przez organ dozoru technicznego, zgodnie z Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122 poz. 1321 z 31 grudnia 2000 r. z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi);d)wykaz wykonanych a także wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; wykaz powinien zawierać dane zawarte w zał. nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na wezwanie do awarii
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach