Przetargi.pl
Prowadzenie kompleksowej obsługi prawnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8501776 , fax. 017 8501701
  • Data zamieszczenia: 2012-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
    al. Łukasza Cieplińskiego 4 4
    35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8501776, fax. 017 8501701
    REGON: 69058725500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie kompleksowej obsługi prawnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej, stałej pomocy prawnej i doradztwo prawne, w tym w szczególności udzielanie porad i konsultacji prawnych, opinii prawnych, zastępstwo prawne i procesowe przed sądami i urzędami, dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, Zarządu Województwa i Sejmiku Województwa Podkarpackiego dotyczące zadań realizowanych przez samorząd województwa w zakresie: 1) Gabinetu Marszałka 2) Departamentu Organizacyjnego 3) Departamentu Budżetu i Finansów 4) Departamentu Rozwoju Regionalnego 5) Departamentu Wdrażania Projektów Infrastrukturalnych Regionalnego Programu Operacyjnego 6) Departamentu Wspierania Przedsiębiorczości 7) Departamentu Rolnictwa i Gospodarki Wodnej 8) Departamentu Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 9) Biuro Ochrony Informacji Niejawnych 10) Kancelarii Sejmiku - obejmujące także 2. 1) Doradztwo prawne w zakresie pozyskiwania, obsługiwania i rozliczania środków z budżetu Unii Europejskiej, 2) Obsługę prawną programów i projektów współfinansowanych ze środków budżetu Unii Europejskiej, 3) Pomoc prawną w zakresie realizacji projektu systemowego Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2013 w województwie podkarpackim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W ramach każdego z ww. zakresów zamówienia przedmiot zamówienia obejmuje również: - doradztwo w zakresie zamówień publicznych, - zastępstwo procesowe Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby pomoc prawna świadczona była w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym, przez co najmniej pięciu radców prawnych/adwokatów, w tym: 1) dyżur 2 godziny codziennie (w dni pracy Urzędu), w siedzibie Urzędu Al. Łukasza Cieplińskiego 4, pełniony przez nie mniej niż 3 osoby wykonujące zawód radcy prawnego/adwokata a także obsługa prawna posiedzeń Zarządu Województwa Podkarpackiego, 2) dyżur 5 godzin dziennie przez dwa dni w tygodniu w siedzibie Urzędu przy ul. Towarnickiego 3a, pełniony przez co najmniej 1 radcę prawnego/adwokata, 3) dyżur 4 godziny dziennie przez 1 dzień w tygodniu w siedzibie Urzędu Al. Łukasza Cieplińskiego 4, Kancelarii Sejmiku Województwa Podkarpackiego, pełniony przez 1 radcę prawnego/adwokata, a także obsługa prawna posiedzeń Sejmiku Województwa Podkarpackiego i Komisji Sejmiku. W pozostałym czasie Wykonawca musi być dostępny dla Zamawiającego (w miarę potrzeb) za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, w tym telefonu, Internetu, a jeśli zaistnieje taka potrzeba również po telefonicznym zawiadomieniu w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu na terenie miasta Rzeszowa, a także po telefonicznym zawiadomieniu z odpowiednim wyprzedzeniem poza miastem Rzeszowem, jeśli Zamawiający uzna za konieczny udział Wykonawcy w toczących się spotkaniach i rozmowach. Czynności związane z reprezentacją Zamawiającego przed sądami, Wykonawca będzie świadczyć w miejscu odbywania się posiedzeń i rozpraw. W przypadku, gdy świadczenie konkretnej usługi wymaga posiadania upoważnienia do działania w imieniu Zamawiającego, Zamawiający wystawi przedstawicielowi Wykonawcy pełnomocnictwo obejmujące zakres spraw, jakie Wykonawca ma prowadzić na rzecz Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Potencjał kadrowy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach