Przetargi.pl
Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Stare Babice oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2024.

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 13271855000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Stare Babice oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2024.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Stare Babice oraz jednostek budżetowych, instytucji kultury, polegającej na poniższych czynnościach: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetów poszczególnych jednostek, na którym gromadzone są wpłaty oraz z którego dokonywane są wypłaty; 2) w ramach rachunku bieżącego Zamawiający będzie uprawniony do zaciągania kredytu do wysokości określonej w uchwale budżetowej na dany rok na pokrycie przejściowego deficytu budżetu Gminy. 2. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących Gminy, jednostek budżetowych, instytucji kultury: 1) Bank zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej, w tym rachunku walutowego; 2) z tytułu zwiększenia liczby prowadzonych rachunków bankowych (tj. rachunek bieżący budżetu Gminy, rachunki bieżące jednostek budżetowych, rachunki pozostałe) Bank nie będzie uprawniony do żądania dodatkowego wynagrodzenia; 3) Bank zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu możliwość automatycznej identyfikacji źródeł dochodów, poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytułu płatności, daty dokonania wpłaty przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat, kwoty wpłaty lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Bankiem. Zakres informacji nie będzie wykraczał poza dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych; 4) Bank będzie realizował wypłaty zgodnie ze złożonymi dyspozycjami osób uprawnionych do danego rachunku, do wysokości środków znajdujących się na rachunku; 5) każdorazowo po dokonaniu płatności (każdego dnia roboczego) system musi zapewnić dostęp do danych o wypłacie środków (wszystkie informacje, jakie będą umieszczone na przelewie), niezbędnych do przeprowadzenia księgowań zrealizowanych wypłat, zgodnie z zasadami ewidencji księgowej obowiązującej JST; 6) wykaz jednostek organizacyjnych: a) wykaz jednostek budżetowych: a. Urząd Gminy Stare Babice, b. Szkoła Podstawowa w Koczargach Starych, c. Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Starych Babicach, d. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Dużym, e. Szkoła Podstawowa w Zielonkach-Parceli, f. Przedszkole w Starych Babicach, g. Przedszkole w Bliznem Jasińskiego, h. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starych Babicach, i. Straż Gminna Gminy Stare Babice, j. Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji Stare Babice, b) wykaz gminnych instytucji kultury: a. Biblioteka Publiczna Gminy Stare Babice, b. Dom Kultury Stare Babice. 3. Otwarcie i prowadzenie rachunków pozostałych (innych niż opisane w pkt. 1–2), czyli rachunków: 1) dla których zgromadzone wpływy pozostają na tych rachunkach, a odsetki – na tych rachunkach lub przekazywane są na rachunek bieżący budżetu Gminy, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, oraz dokonywane wydatki; 2) z których wydatki są dokonywane zgodnie z odrębnymi przepisami (rachunkami pozostałymi mogą być Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, sumy depozytowe, wadia, zabezpieczenia należytego wykonania umowy); 3) na których zgromadzone środki będą oprocentowane w oparciu o stopę WIBID 1M plus zaoferowany przez Bank współczynnik; 4) dla których odsetki od środków na nich zgromadzonych będą podlegały miesięcznej kapitalizacji; 5) dla obsługi projektów realizowanych przy współudziale środków z UE. Powyższe rachunki prowadzone będą na warunkach odpowiadających warunkom rachunków bieżących. 4. Zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego oraz jego serwisowania. System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego. Ponadto, powinien umożliwiać: 1) dokonywanie przelewów krajowych i zagranicznych – także z datą przyszłą, pozwalając na jednorazowe wysyłanie grupy przelewów w okresie rozliczeniowym, tworzenie poleceń zapłaty, lokowanie wolnych środków; 2) usuwanie, przeglądanie i modyfikację przelewów przed wysłaniem ich do Banku; 3) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach; 4) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych; 5) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów; przy czym w okresie obowiązywania umowy Bank zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania on-line zbiorów danych z całego okresu objętego obsługą bankową (5 lat); 6) Po zakończeniu realizacji umowy Bank zobowiązany będzie przekazać Zamawia¬jącemu, w terminie 14 dni, bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego (w tym m.in. rachunki kontrahentów i dane teleadresowe), w formacie uzgodnionym z Zamawiającym; 7) składanie poleceń przelewu, w tym poleceń przelewu zagranicznego, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków; 8) dostęp upoważnionych pracowników urzędu do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych poprzez system w czasie rzeczywistym; 9) import przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiają¬cego do systemu, według formatu wynikającego z systemu finansowo-księgowego; 10) automatyczny przekaz informacji o wysokości podatków i opłat z aplikacji używanych przez Zamawiającego do aplikacji używanej w kasie POB, prowadzonej w tut. UG. w celu przyjęcia wpłaty; 11) zlecenie wypłaty gotówkowej poprzez aplikację bankową do kasy POB powadzonej w tut. UG w celu zrealizowania zlecenia wypłaty gotówki; 12) jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (wymóg systemu wielostanowiskowego); 13) tworzenie raportów z operacji z poszczególnych rachunków (powinny być sporządzane w taki sposób, aby istniała możliwość sortowania, filtrowania i podglądu wybranego typu operacji przez użytkownika); 14) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank); 15) zainstalowanie na własny koszt i konserwowanie w okresie trwania umowy dodatkowych urządzeń, wymaganych do dwuetapowej autoryzacji, takich jak np. karty podpisu elektronicznego, czytniki kart czy inne wyposażenie komputerowe potrzebne dla pracy tego systemu. 16) Termin dostarczenia nowych czytników, kart lub innych akcesoriów (awaria, nowa jednostka) na wniosek Zamawiającego wynosi maksymalnie 3 dni robocze od chwili złożenia takiego wniosku. Za skuteczne dostarczenie wniosku uznaje się uzyskanie przez Zamawiającego potwierdzenia telefonicznego lub e-mailowego, wykonanego przez Bank. 17) wymianę danych z systemu bankowego do stosowanego u Zamawiającego systemu finansowo-księgowego w zakresie formatu plików (.xml,.rtf,.xls,.txt,.pdf) – dostępność na wniosek Zamawiającego po wprowadzeniu przez niego odpowiedniego oprogramowania w swoim systemie finansowo - księgowym; 18) przeszkolenie, nie później jednak niż do dnia 13.12.2019 r., wszystkich pracowników korzystających z systemu elektronicznego, według uzgodnionego pomiędzy Stronami harmonogramu, który umożliwi bezpieczne wdrożenie systemu bankowego od dnia 1 stycznia 2020 r. (Bank zapewni możliwość szkoleń w formie e-learningu, zarówno przed wdrożeniem sytemu, jak i w trakcie obowiązywania umowy); 19) zapewnienie wsparcia/pomocy technicznej w godzinach pracy Urzędu Gminy i jednostek budżetowych (od 8:00 do 17:00 w poniedziałki; od 8:00 do 16:00 we wtorki, środy, czwartki; od 8:00 do 15:00 w piątki); 20) zapewnienie dostępu do infolinii Wykonawcy; 5. Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych, jako zestawienia operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych. Bank zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wyciągi w formie pliku elektronicznego oraz pliku elektronicznego do wydruku w formacie PDF najpóźniej do godz. 8:30 następnego dnia roboczego. W przypadku braku możliwości przekazywania wyciągów w formie elektronicznej, Bank zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego wyciągi w formie papierowej nie później niż do 9:30. 1) wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności; 2) przekazane przez Bank wyciągi bankowe muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie; 3) wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, walutę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, nr rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę realizacji transakcji, kurs, jaki był zastosowany w przypadku operacji zagranicznych, informacje na temat otrzymanego kredytu, założonych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek; 4) na żądanie Zamawiającego Bank zobowiązany będzie przekazać w możliwie najkrótszym terminie informację o godzinie dokonania wpłaty przez kontrahenta na rachunek Zamawiającego. 6. Obsługa płatności masowych: 1) Bank zobowiązany jest otworzyć wirtualne rachunki dla kontrahentów płatności masowych; 2) identyfikacja płatności przychodzących będzie odbywała się w oparciu o unikalny identyfikator, jaki umieszczony zostanie w indywidualnym numerze rachunku bankowego; 3) księgowanie wpłat na rachunki wirtualne będzie odbywało się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach; 4) plik elektroniczny według formatu określonego przez Zamawiającego o wpłatach dokonywanych za pośrednictwem wirtualnych rachunków Bank zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej do godz. 10:00 następnego dnia roboczego; 5) Bank zobowiązany jest zapewnić import przelewów przygotowanych według formatu stosowanego w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego do systemu stosowanego przez Bank – dostępność na wniosek Zamawiającego po wprowadzeniu przez niego odpowiedniego oprogramowania w swoim systemie finansowo – księgowym. 7. Udostępnienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy: 1) Bank zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy; 2) kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i wynikał z uchwały Rady Gminy (uchwały budżetowej); uruchamiany będzie każdorazowo po przekazaniu do Banku stosownej uchwały oraz po podpisaniu umowy lub aneksu do umowy o kredyt krótkoterminowy; 3) kredyt krótkoterminowy udzielony zostanie bez prowizji i opłat (jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu); 4) przeznaczeniem kredytu krótkoterminowego będzie pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy. Oznacza to, że będzie on spłacany ostatniego dnia roboczego danego roku, a w ostatnim roku obowiązywania umowy – ostatniego dnia jej obowiązywania; 5) limit kredytu krótkoterminowego, wynikający z umowy lub aneksu, będzie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy lub aneksu; kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia; 6) każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, 7) oprocentowanie kredytu krótkoterminowego będzie opierało się o stopę WIBOR 1M, plus stała marża; 8) odsetki od wykorzystanego kredytu krótkoterminowego będą płatne przez Zamawiającego każdego ostatniego dnia kalendarzowego danego miesiąca, a w przypadku, gdy jest to dzień wolny od pracy – w następnym dniu roboczym, po uprzednim przesłaniu do Zamawiającego zawiadomienia o wysokości odsetek. Odsetki za ostatni okres odsetkowy będą płatne nie później niż 31 grudnia każdego roku budżetowego; 9) do naliczania odsetek zakłada się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni a rok 365/366 dni. 8. Realizowanie przelewów krajowych i zagranicznych (elektronicznych i papierowych). 9. Wydawanie i obsługa kart płatniczych: 1) na wniosek Zamawiającego Bank zobowiązany jest wydać karty płatnicze oraz prowadzić ich obsługę przez okres obowiązywania umowy; 2) karty będą obsługiwały wydatki służbowe wskazanych przez Zamawiającego osób, dokonywane podczas np. delegacji służbowych w tym zagranicznych; 3) z tytułu czynności związanych z wystawieniem kart oraz obsługą transakcji kartami Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów; 4) karty nie będą wykorzystywane do wypłat gotówkowych; 5) wydatki każdej karty będą dokonywane do wysokości środków, jakie będą przez Zamawiającego przyznane w ramach zasilenia rachunku karty; 6) obecne zapotrzebowanie na karty określa się w liczbie maksymalnie do 4 sztuk, przy czym zwiększenie liczby kart nie może spowodować dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. W przypadku zagubienia karty Bank ma obowiązek wydania nowej karty bezpłatnie. 10. Zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego dedykowanego do współpracy z Zamawiającym: 1) Bank zobowiązany jest wyznaczyć osobę lub grupę osób, które będą współpracować z Zamawiającym w zakresie bankowej obsługi, bieżących kontaktów operacyjnych, realizacji zastrzeżeń Zamawiającego, usuwania niezgodności itp.; 2) kontakt z doradcą bankowym będzie odbywał się w sposób osobisty, telefonicznie lub e-mailowo; 3) Bank zobowiązany jest również wyznaczyć doradcę technicznego odpowiedzialnego za współpracę w obszarze technicznym, tj. w zakresie systemu. 11. Realizacja operacji walutowych związanych z dokonywaniem rozliczeń zagranicznych. 12. Prowadzenie Punkt Obsługi Bankowej (zwany dalej POB) we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji i własnych placówkach Wykonawcy: 1) obsługa bankowa będzie prowadzona w dotychczasowym lokalu przeznaczonym na ten cel (parter budynku) w siedzibie Urzędu Gminy, przy ulicy Rynek 32 w Starych Babicach oraz w placówkach Wykonawcy (koszty wyposażenia POB należą do Banku); 2) placówka POB musi działać w dniach i godzinach pracy Urzędu Gminy Stare Babice (od 8:00 do 17:00 w poniedziałek; od 8:00 do 16:00 wtorek – czwartek; od 8:00 do 15:00 w piątek). W przypadku zmiany godzin pracy Urzędu Gminy w okresie trwania umowy, Wykonawca dostosuje pracę swoje placówki do nowych godzin. Stawkę czynszu ustali Wójt Gminy Stare Babice. Zostanie zawarta odrębna umowa na najem lokalu i bankomatu. Zamawiający zapewnia dostęp do swojej wewnętrznej infrastruktury sieciowej (po stronie Wykonawcy będzie dostarczenie do budynku Urzędu Gminy przy ul. Rynek 32 łączy internetowych niezbędnych do wykonywania przedmiotu umowy); 3) Zamawiający nie dopuszcza przerwy w pracy placówki POB, spowodowanej chorobą, urlopem bądź innym zdarzeniem losowym pracownika, w takich przypadkach Wykonawca musi zapewnić zastępstwo na czas absencji; 4) wpłaty i wypłaty dokonywane przez i na rzecz Zamawiającego w POB będą zwolnione z opłat i prowizji bankowych; 5) Bank zobowiązany będzie uruchomić POB we wskazanym lokalu w terminie 5 dni od dnia jego udostępnienia przez Zamawiającego. W okresie od 01.01.2020 r. do czasu uruchomienia POB przez Wykonawcę obsługa bankowa, na warunkach niniejszej SIWZ, będzie prowadzona we wszystkich jednostkach bankowych Wykonawcy. 13. Montaż w siedzibie Urzędu Gminy, przy ulicy Rynek 32 w Starych Babicach bankomatu. Wykonawca zainstaluje bankomat w siedzibie Urzędu Gminy, przy ulicy Rynek 32 w Starych Babicach – w miejscu obecnego, zlokalizowanego przy wejściu do budynku. Wszystkie koszty związane z utrzymaniem urządzenia, w szczególności: instalacji, konfiguracji, wynajmu oraz serwisowania bankomatu będzie ponosił Wykonawca. Po zakończeniu umowy w gestii Zamawiającego pozostanie decyzja o usunięciu bankomatu i w przypadku jej podjęcia wykonawca na własny koszt przywróci miejsce do stanu pierwotnego. Uwaga! W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę odpowiedzi “tak” w kryterium „Dodatkowy bankomat” Wykonawca będzie zobowiązany do ustawienia bankomatu w zachodniej części Gminy Stare Babice, tj. w Borzęcinie Dużym – w centralnej części miejscowości – Zamawiający dysponuje swoją nieruchomością na terenie OSP w Borzęcinie Dużym przy ul. Warszawskiej 828. Wykonawca będzie miał obowiązek realizacji powyższego (za spełnienie obowiązku uznaje się działający bankomat) w terminie 6 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca we własnym zakresie uzyska niezbędne zgody oraz poniesie wszystkie koszty montażu, instalacji oraz utrzymania bankomatu przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. 14. Umożliwienie dokonania płatności na rzecz Zamawiającego za pomocą terminali kart płatniczych: 1) Wykonawca zainstaluje terminal POS w POB w siedzibie Urzędu Gminy, przy ulicy Rynek 32 w Starych Babicach oraz w siedzibie Domu Kultury Stare Babice, przy ul. Południowej 2A w Zielonkach - Parceli. Wszystkie koszty związane z utrzymaniem urządzenia, w szczególności: instalacji, konfiguracji, wynajmu oraz serwisowania terminalu będzie ponosił Wykonawca. Liczba terminali może ulec zmianie. Montaż dodatkowych urządzeń zosanie dokonany bezpłatnie. 2) Wykonawca uwzględni w swoich łącznych kosztach prowadzenia obsługi bankowej prowizje od transakcji płatniczych, dokonywanych z wykorzystaniem terminalu płatniczego zainstalowanego w siedzibie Urzędu Gminy, przy ulicy Rynek 32 w Starych Babicach oraz w siedzibie Domu Kultury Stare Babice przy ul. Południowej 2A w Zielonkach – Parceli. 3) w przypadku dokonywania płatności za pomocą kart płatniczych, na wyciągu bankowym musi znaleźć się informacja o danych kontrahenta dokonującego płatności oraz tytuł wpłaty; 4) Wykonawca zobowiązuje się do obsługi technicznej i rozliczania transakcji bezgotówkowych, obsługi procesu autoryzacji transakcji, przetwarzania i przesyłania komunikatów autoryzacyjnych. 15. Realizacja czeków: 1) czek gotówkowy jest płatny za okazaniem i powinien być przedstawiony do zapłaty w okresie 10 dniu kalendarzowych od daty jego wystawienia, przy czym daty wystawienia nie wlicza się do okresu dziesięciodniowego; 2) Bank jest zobowiązany do realizacji czeków na okaziciela i imiennych, do wysokości salda na rachunku; 3) posiadacz rachunku zobowiązany jest do zastrzeżenia zgubionych lub skradzionych czeków. 16. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Bank zobowiązany jest również zapewnić: 1) szkolenie pracowników Zamawiającego i pracowników podległych jednostek budżetowych z zakresu obsługi systemu. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić szkolenie indywidualne. Zamawiający wymaga dostarczenia drogą elektroniczną materiałów umożliwiających zapoznanie się z działaniem systemu przed jego zainstalowaniem we wskazanych jednostkach; 2) realizację poleceń przelewu zarejestrowanych w systemie bankowym do godz. 16:00 w tym samym dniu roboczym. Polecenia przelewu zarejestrowane w systemie bankowym po godz. 16:00 powinny zostać zaksięgowane najpóźniej w następnym dniu roboczym I sesją; 3) realizację poleceń przelewu na wniosek Zamawiającego za pośrednictwem ELIXIR lub SORBNET; 4) księgowanie w następujących godzinach środków finansowych przekazywanych na rachunki: a) środki przychodzące z obcych banków I sesją powinny zostać zaksięgowane na rachunku w tym samym dniu do godz. 13:00; b) środki przychodzące z obcych banków II sesją powinny zostać zaksięgowane na rachunku w tym samym dniu do godz. 16:00; c) środki przychodzące z obcych banków III sesją powinny zostać zaksięgowane na rachunku najpóźniej w następnym dniu roboczym do godz. 8:30, z wyjątkiem ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca i ostatniego dnia roboczego każdego roku, kiedy środki muszą być zaksięgowane w tym samym dniu; 5) realizację przelewów w czasie rzeczywistym między jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego. 17. Zmiany w okresie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w okresie trwania umowy zmian dotyczących połączenia systemu bankowego z wdrażanym u Zamawiającego systemem finansowo-księgowym, umożliwiającym bezpośrednie przekazywanie informacji (m.in. import, eksport danych, automatyczną identyfikację kontrahenta, rodzaj płatności, automatyczne wczytywanie przelewów z systemu finansowo-księgowego do systemu bankowego oraz z systemu bankowego do systemu finansowo-księgowego). Powyższe zmiany Bank zobowiązany będzie uwzględnić w ramach prowadzonej obsługi bankowej, bez nakładania na Zamawiającego dodatkowych opłat. 18. Regulamin prowadzenia rachunku bankowego. Usługa może być realizowana w oparciu o zapisy regulaminu prowadzenia rachunku bankowego Wykonawcy pod warunkiem, że jego zapisy nie będą sprzeczne z umową lub SIWZ. 19. Koszty obsługi: 1) Bank z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie pobierał opłat. 2) Zamawiający będzie płacił na rzecz Banku odsetki od kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy, naliczane zgodnie z warunkami określonymi w umowie o kredyt krótkoterminowy w rachunku bieżącym; 3) Jedynymi dodatkowymi kosztami, którymi może być obciążony Zamawiający, są koszty banku zagranicznego przy rozliczeniach realizacji przelewów zagranicznych, jeżeli nie zostanie wskazane, że koszty obciążają beneficjenta oraz przelewy krajowe za pomocą ELIXIR i SORBNET opłacane według stawek określonych w regulaminie banku. 20. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzeganie przepisów prawa w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RZP.271.25.2019 pn. „Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Stare Babice oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2024”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie wraz opisem „Wadium w postępowaniu RZP.271.25.2019 pn. Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Stare Babice oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2024”. a jego kopia w ofercie. Kopertę należy złożyć wraz z ofertą w Sekretariacie w pok. Nr 18. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli w nazwie wynikającej z Krajowego Rejestru Sądowego posiada słowo Bank, a także posiada zaświadczenie organu nadzoru finansowego tj. Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej lub przed wejściem w życie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe (Dz. U. 2018 r. poz. 2187 z późn.zm.) był Bankiem i prowadził działalność bankową i wynika to z jego statutu (art. 177 i 178 ustawy Prawo bankowe);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-2 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie) – niezłożenie oświadczenia wraz z ofertą traktowane będzie jako deklaracja Wykonawcy o braku konieczności wykonania przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 4) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach