Przetargi.pl
Prowadzenie kampanii linku sponsorowanego (SEM) w serwisie Google dla stron internetowych Polskiego Radia (znak sprawy: BZ/SZP-32/14)

Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-977 Warszawa, Al. Niepodległości 77/85
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 6459384 , fax. +48 22 6453957
  • Data zamieszczenia: 2014-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych
    Al. Niepodległości 77/85 77/85
    00-977 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 6459384, fax. +48 22 6453957
    REGON: 01042059100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie kampanii linku sponsorowanego (SEM) w serwisie Google dla stron internetowych Polskiego Radia (znak sprawy: BZ/SZP-32/14)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kampanii reklamowej za pomocą systemu Google AdWords (z uwzględnieniem wyszukiwarki Google, partnerów wyszukiwania Google oraz sieci partnerskiej Google) oraz, o ile zostanie to zarekomendowane przez Wykonawcę, w innych sieciach reklamy kontekstowej, dla serwisów w domenie polskieradio.pl oraz innych serwisów internetowych pozostających własnością Polskiego Radia. Realizację kampanii reklamowej będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca rozpocznie nie później niż 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy i będzie ją prowadził przez okres dwudziestu czterech miesięcy lub do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zależności od tego które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Przedmiot zamówienie obejmuje: a. przygotowanie reklam tekstowych zgodnie ze specyfikacją techniczną Google, poprawnych językowo, z uwzględnieniem ich dopasowania do słów kluczowych oraz uwzględniając wyraźne i jasne dla użytkownika CTA (call to action). b. Realizację kampanii oraz codzienny monitoring i optymalizację prowadzonej kampanii. c. Raportowanie przebiegu, skuteczności oraz efektów kampanii w cyklu miesięcznym oraz zapewnienie dostępu do konta AdWords Zamawiającemu. Budżet kampanii Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 583.739,84 zł netto. W kwotę budżetu została wliczona prowizja dla Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ oraz zał. nr 8 do SIWZ wzór umowy w którym określono sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach