Miasto Oleśnica ogłasza przetarg
- Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7982100 , fax. 071 7982117
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
Rynek-Ratusz
56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 071 7982100, fax. 071 7982117
REGON: 93193473300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie i utrzymanie stadionu przy ul. Brzozowej 5 w Oleśnicy (nr sprawy: ZP/PN/26/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i utrzymanie stadionu przy ul. Brzozowej 5 w Oleśnicy, w zakresie: a) prowadzenie stadionu miejskiego, b) utrzymanie stadionu miejskiego, c) prowadzenie i utrzymanie boiska ze sztuczną nawierzchnią, d) przedstawianie kwartalnych sprawozdań w zakresie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 4 do SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: po podpisaniu umowy w terminie od 01.01.2010r. do 31.03.2011r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane w wysokości: 4.500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) oraz którzy złożą poniżej wymienione dokumenty. Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy (metodą spełnia/ nie spełnia) przez powołaną u zamawiającego Komisję.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp. (wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert); 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert); 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wykazał działalność w zakresie prowadzenia i utrzymania minimum jednego obiektu sportowego obejmującego utrzymanie boiska trawiastego i boiska ze sztuczną nawierzchnią przez okres minimum jednego roku - Załącznik nr 5 do SIWZ; 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE BUDNYKAMI I LOKALAMI STANOWIĄCYMI WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ NOWA RUDA
Dodano: 2016-07-19 - Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością wspólną US, ZUS, PZU w Oleśnicy przy ul.Lwowskie 34-38
Dodano: 2015-03-27 - Zarządzanie nieruchomościami Skarbu Państwa oraz nieruchomościami Skarbu Państwa zabudowanymi, będącymi pustostanami
Dodano: 2014-07-15 - Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości Gminy i Miasta Lwówek Śląski w okresie od 01.06.2014r. do 31.01.2016r.
Dodano: 2014-04-11 - Administrowanie Domów Handlowych przy ul. Długiej 4/5 i Długiej 11 w Jeleniej Górze
Dodano: 2014-03-18 - Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości Gminy i Miasta Lwówek Śląski w okresie od 01.07.2014r. do 31.12.2015r.
Dodano: 2014-03-12 - wybór operatora obiektu na Jamrozowej Polanie
Dodano: 2013-09-25 - Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością przy ul. Lwowskiej 34-38 w Oleśnicy, wraz z terenami przylegającymi do budynku
Dodano: 2013-05-10 - Administrowanie obiektem rekreacyjnym na Czarnym Stawie w Dusznikach - Zdroju
Dodano: 2012-06-12 - Ochrona i administrowanie parkingami dozorowanymi przy ulicy Żurawiej i Krupińskiego w Lubinie
Dodano: 2012-05-21