Przetargi.pl
Prowadzenie i utrzymanie boiska sportowego ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną przy ul. Żołnierskiej 6 w Mrągowie

Gmina Miasto Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7413256 , fax. 089 7412874
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mrągowo
    ul. Królewiecka 60A 60A
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7413256, fax. 089 7412874
    REGON: 51074342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie i utrzymanie boiska sportowego ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną przy ul. Żołnierskiej 6 w Mrągowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Prowadzenie i utrzymanie boiska sportowego ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną przy ul. Żołnierskiej 6 w Mrągowie, tj.: 1/ utrzymanie boiska sportowego ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną w czystości i należytym stanie technicznym wraz z bieżącą konserwacją obiektów, 2/ utrzymanie we właściwym stanie eksploatacyjno - technicznym budynku wraz z urządzeniami instalacji sanitarnej - codzienne sprzątanie i dezynfekcja w okresie jej wykorzystania; instalacji elektrycznej; zapewnienie przeglądów budynków i urządzeń przez odpowiednie służby; ogrzewanie budynków w okresie grzewczym, zapewnienie zabezpieczenia ppoż. - instrukcja przeciwpożarowa, legalizacja gaśnic, rezystancja urządzeń elektrycznych i całej instalacji; konserwacja wszelkich urządzeń i budynków, 3/ zawarcie umów i ponoszenie kosztów dostaw mediów: wody, energii, usług telefonicznych oraz zawarcie umów i opłacanie wywozu nieczystości stałych i odprowadzanie ścieków, 4/ zawarcie umów oraz opłacanie ubezpieczenia OC, NW, od ognia i innych zdarzeń losowych, 5/ dozór obiektu: boiska sportowego ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną w godzinach od 8:00 do 20:00, 6/ utrzymanie i bieżąca konserwacja ogrodzenia zewnętrznego, 7/ utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń sportowych, rozwieszanie siatek, itp. 8/ zapewnienie wszelkich materiałów do utrzymania i bieżącej konserwacji budynku, wszelkich urządzeń oraz terenów boiska sportowego ORLIK 2012, 9/ dozór i stałe utrzymanie oświetlenia boiska, odwodnienia liniowego płyty boiska oraz odcinków przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego (sanitarnego i deszczowego) do pierwszej studni za budynkiem - 24 godziny na dobę, 10/ nadzór nad właściwym wykorzystaniem boiska sportowego ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, zgodnie z regulaminem określającym zasady i tryb korzystania z obiektu, 11/ ustalanie i przestrzeganie harmonogramu zajęć, rozgrywek sportowych, meczy, imprez rekreacyjno - sportowych oraz innych imprez organizowanych na terenie obiektu, 12/ prowadzenie wszelkich spraw, w imieniu Zamawiającego, związanych z korzystaniem boiska sportowego ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, 13/ współudział w przygotowaniu imprez sportowych oraz udzielenie niezbędnej pomocy organizacyjnej i technicznej jednostkom organizacyjnym Gminy Miasto Mrągowo i innym podmiotom wskazanym przez Zamawiającego przy organizacji takich imprez. 14/ zatrudnienie trenera środowiskowego w celu prawidłowego wykorzystania obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia na okres trwania umowy. Do obowiązków trenera należy zoorganizowanie i przeprowadzenie minimum 160 godzin zajęć sportowo-rekreacyjnych w postaci gier i zabaw ruchowych, pokazów, zawodów i konkursów sportowych. Trener organizuje i przeprowadza inne - uzgodnione i zatwierdzone przez gospodarza obiektu - formy zajęć sportowych i rekreacyjnych. 2. Zabiegi pielęgnacyjne sztucznej nawierzchni przeprowadzać zgodnie z Ogólną instrukcją użytkowania zewnętrznych nawierzchni sportowych poliuretanowych. Zarządca będzie zobowiązany do systematycznego prowadzenia przekazanej książki serwisowej sztucznej nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Oceny spełnienia tych warunków dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego, która na podstawie złożonych dokumentów w ofertach oceni Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty które należy złożyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 6. Prowadzenie działalności w zakresie organizacji zajęć, zawodów i imprez rekreacyjno-sportowych (statut podmiotu, akt założycielski podmiotu) 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (minimum 1 referencja)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mragowo.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach