Przetargi.pl
Prowadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie

Gmina Miasto Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 74190 00 , fax. 89 7412874
  • Data zamieszczenia: 2010-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mrągowo
    ul. Królewiecka 60A 60A
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 74190 00, fax. 89 7412874
    REGON: 51074342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Prowadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie, tj.: 1/ utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną w czystości i należytym stanie technicznym wraz z bieżącą konserwacją obiektów, 2/ utrzymanie we właściwym stanie eksploatacyjno - technicznym budynków wraz z urządzeniami instalacji sanitarnej - codzienne sprzątanie i dezynfekcja w okresie jej wykorzystania; instalacji elektrycznej; zapewnienie przeglądów budynków i urządzeń przez odpowiednie służby; ogrzewanie budynków w okresie grzewczym, zapewnienie zabezpieczenia ppoż. - instrukcja przeciwpożarowa, legalizacja gaśnic, rezystancja urządzeń elektrycznych i całej instalacji; konserwacja wszelkich urządzeń i budynków, 3/ zawarcie umów i ponoszenie kosztów dostaw mediów: wody, energii, usług telefonicznych oraz zawarcie umów i opłacanie wywozu nieczystości stałych i odprowadzanie ścieków, 4/ zawarcie umów oraz opłacanie ubezpieczenia OC, NW, od ognia i innych zdarzeń losowych, 5/ dozór obiektu: boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną w godzinach od 10:00 do 21:00, 6/ utrzymanie i bieżąca konserwacja ogrodzenia zewnętrznego, 7/ utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń sportowych, rozwieszanie siatek, itp. 8/ zapewnienie wszelkich materiałów do utrzymania i bieżącej konserwacji budynku, wszelkich urządzeń oraz terenów boisk sportowych ORLIK 2012, 9/ dozór i stałe utrzymanie oświetlenia boiska, odwodnienia liniowego płyty boiska oraz odcinków przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego (sanitarnego i deszczowego) do pierwszej studni za budynkiem - 24 godziny na dobę, 10/ nadzór nad właściwym wykorzystaniem boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, zgodnie z regulaminem określającym zasady i tryb korzystania z obiektu, 11/ ustalanie i przestrzeganie harmonogramu zajęć, rozgrywek sportowych, meczy, imprez rekreacyjno - sportowych oraz innych imprez organizowanych na terenie obiektu, 12/ prowadzenie wszelkich spraw, w imieniu Zamawiającego, związanych z korzystaniem boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, 13/ współudział w przygotowaniu imprez sportowych oraz udzielenie niezbędnej pomocy organizacyjnej i technicznej jednostkom organizacyjnym Gminy Miasto Mrągowo i innym podmiotom wskazanym przez Zamawiającego przy organizacji takich imprez. 14/ zatrudnienie trenerów środowiskowych w celu prawidłowego wykorzystania obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia na okres trwania umowy. Do obowiązków trenera należy zoorganizowanie i przeprowadzenie minimum 160 godzin miesięcznie zajęć sportowo-rekreacyjnych w postaci gier i zabaw ruchowych, pokazów, zawodów i konkursów sportowych. Trener organizuje i przeprowadza inne - uzgodnione i zatwierdzone przez gospodarza obiektu - formy zajęć sportowych i rekreacyjnych. 2. Zabiegi pielęgnacyjne sztucznej nawierzchni przeprowadzać zgodnie z Ogólną instrukcją użytkowania zewnętrznych nawierzchni sportowych poliuretanowych. Zarządca będzie zobowiązany do systematycznego prowadzenia przekazanej książki serwisowej sztucznej nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mragowo.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach