Przetargi.pl
Prowadzenie i organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego w ramach projektu Wsparcie na starcie

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 756 40 26 , fax. 25 756 40 26
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Konstytucji 3 Maja 16 16
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 756 40 26, fax. 25 756 40 26
    REGON: 71158697500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-minskmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie i organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego w ramach projektu Wsparcie na starcie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla uczestników uczestniczek projektu i ich najbliższego otoczenia. Ilość uczestników uczestniczek i ich najbliższego otoczenia wynosi 16 osób, w wyjeździe udział weźmie również 2 opiekunów ze strony Zamawiającego. Opiekunowie nie będą uczestniczyli w szkoleniu. Łączna ilość osób wynosi 18. Liczba osób może zostać zmniejszona zwiększona o 2 osoby. Zadanie należy wykonać w terminie 27.10.2012 - 28.10.2012 r. Wyjazd połączony jest ze szkoleniem z zakresu savoir vivre. Szkolenie powinno obejmować savoir vivre z zakresu spożywania posiłków, nakrycia i dekoracji stołów, sztuki jedzenia i picia, wykłady o zachowaniu w miejscach publicznych, ubiór służbowy i wizytowy, rozmowy telefoniczne, rozmowy towarzyskie i służbowe. Szkolenie powinno obejmować 4 godziny zegarowe. Powinno być prowadzone w formie ćwiczeń warsztatów wykładu. Program szkolenia Wykonawca przedkłada wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie wraz z dostarczeniem odpowiedniej ilości naczyń, sztućców, nakryć oraz innych materiałów praktycznej nauki. Miejscem wykonywania usługi będzie obiekt na terenie województwa mazowieckiego. Uczestnikami uczestniczkami projektu Wsparcie na starcie w stosunku, do których zaplanowano ww. działania są osoby niepełnosprawne ruchowo i/lub intelektualnie, usamodzielniający się wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, rodziny zastępcze, wolontariusze, młode osoby bezrobotne - osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat), zamieszkujące w powiecie mińskim. Odbiorcami usługi są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo jak i osoby zatrudnione. Osoby niepełnosprawne poruszają się o własnych siłach, nie mogą jednak wykonywać zbyt forsujących zajęć (np. długich spacerów, wysokiego wchodzenia po schodach, pagórkach itp., trasy przejść powinny być łatwe i bezpieczne). Wyjazd powinien odbywać się w godzinach porannych, powrót powinien odbywać się w godzinach popołudniowych (po obiedzie). Program wyjazdu zawierający program szkolenia Wykonawca składa wraz z ofertą. Program szkolenia powinien uwzględniać m.in.:a)Cele szkolenia,b)Zakres tematyczny (tematy zajęć edukacyjnych),c)Metody i techniki pracy, d)Miejsce przeprowadzenia zajęć (adres, informacje nt. powierzchni, wyposażenia w sprzęt),e)Harmonogram realizacji szkolenia ze wskazaniem dat rozpoczęcia i zakończenia zajęć, ilości trwania zajęć w poszczególnych dniach z podaniem tematu zajęć i osoby osób, która e w danym dniu będzie prowadzić zajęcia,f)Propozycje materiałów, które przechodzą na stałe dla uczestników/uczestniczek szkolenia. Program wyjazdu powinien uwzględniać: a)Informacje o miejscu wyjazdu (adres, informacje o zakwaterowaniu itp.),b)Program zajęć integracyjno-rozrywkowych, c)Program wycieczki. W ramach zadań Wykonawca zobowiązany jest do:1. Zapewnienia osoby/osób odpowiedzialnych za organizację wyjazdu tj. pilota/przewodnika na każdym etapie wyjazdu (szczególnie na czas organizacji jednodniowej wycieczki) oraz osoby która poprowadzi zajęcia szkoleniowe. Osoby te muszą spełniać warunki określone w XI pkt. 3 2. Zapewnienia sali do prowadzenia szkolenia przeznaczonej dla jednorazowego użytkowania przez minimum 20 osób, wyposażonej w stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, dostępnej wraz z wyposażeniem dla uczestników/uczestniczek wyjazdu. Pomieszczenie, w którym będą odbywały się zajęcia, powinno być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i BHP do prowadzenia szkoleń, co należy potwierdzić stosownym oświadczeniem. 3. Zapewnienia dla każdego każdej uczestnika uczestniczki materiałów szkoleniowych (teczka, skoroszyt, długopis - jeden egzemplarz należy przekazać Zamawiającemu) oraz materiałów dydaktycznych (minimum jedna książka o treściach zgodnych z tematyką szkolenia). Propozycje materiałów Wykonawca przedstawia w programie. Materiały przechodzą na własność uczestników uczestniczek projektu. Materiały mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułę Zakupiono ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Uczestnik uczestniczka potwierdza odbiór materiałów na podstawie listy potwierdzającej, przygotowanej przez Wykonawcę (logowanych zgodnie z wytycznymi POKL).4. Zapewnienia bezpiecznego transportu uczestnikom/uczestniczkom i opiekunom i ich bagażu (od miejsca wyjazdu tj. adres Zamawiającego, do miejsca przeprowadzenia szkolenia i z powrotem, a także przejazdów autokarem sprawnym technicznie, z klimatyzacją, posiadającym ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami o transporcie drogowym (w tym wymagane prawem zezwolenia i licencje dla firmy przewozowej), obsługiwanym przez kierowców posiadających odpowiednie wymagania do kierowania pojazdami i samochodami służącymi do przewozu osób. Dodatkowo w ramach przejazdu Wykonawca zapewnia. sprawdzenie w dniu wyjazdu stanu technicznego autokaru przewożącego uczestników uczestniczki oraz opiekunów wyjazdu oraz kierowcy przez Policję. W sytuacji, gdy autokar przewożący nie uzyska stosownego zaświadczenia Wykonawca musi zapewnić autokar zastępczy o tej samej klasie. W przypadku nie wykonania usługi przewozu zgodnie z powyższymi wymogami, Zamawiający ma prawo skorzystać z usługi przewozu innej firmy, obciążając kosztami przewozu Wykonawcę. b. suchy prowiant i napoje w drodze powrotnej (dla każdej osoby: 0,5 l. wody niegazowanej, owoc, batonik, 2 kanapki) dla wszystkich uczestników uczestniczki i opiekunów.5. Zapewnienia zakwaterowania uczestnikom uczestniczkom i opiekunom wyjazdu w pokojach 2 i 3 osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, wc, natrysk lub wanna z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody. Każdy pokój musi być wyposażony w TV. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w domkach letniskowych. Uczestnicy uczestniczki zakwaterowani powinni być w jednym budynku. Ośrodek powinien posiadać zaplecze rekreacyjno-sportowe (basen kryty, sauna, boiska sportowe [siatkówka albo koszykówka albo kometka], ping-pong, grill, ogródek). Dla uczestników uczestniczek ww. zaplecze powinno być dostępne bezpłatnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wizji lub kontakt telefoniczny ze wskazanym przez Wykonawcę obiektem w celu określenia zgodności opisu obiektu ze stanem faktycznym.6. Zapewnienia wyżywienia uczestnikom uczestniczkom i opiekunom wyjazdu: 1 śniadań (min. jedno danie ciepłe), 2 obiadów dwudaniowych plus napój i deser (śniadania i kolacje w formie stołu szwedzkiego), 1 kolacji (min. jedno danie ciepłe) oraz serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć dla uczestników uczestniczek wyjazdu, składających się z kawy, herbaty, soku, ciastek lub ciasteczek, wody gazowanej i niegazowanej, owoców, cukru, mleczka lub śmietanki do kawy w każdym dniu podczas zaplanowanych przerw. 7. Zapewnienia uczestnikom uczestniczkom i opiekunom wyjazdu kulturalnych i rekreacyjnych form spędzania czasu poza zajęciami w tym między innymi zorganizowanie zajęć integracyjno-rozrywkowych przy muzyce: min. jedna dyskoteka, min. jedno ognisko grill. 8. Zorganizowania wycieczki dla uczestników/uczestniczek i opiekunów wyjazdu do interesujących miejsc turystycznych, pomników kultury i przyrody, zabytków architektury sakralnej i świeckiej. Wycieczka powinna obejmować koszty przejazdu, przewodników turystycznych, obiadu, napojów, biletów wstępu. Plan wycieczki Wykonawca dołączy do oferty. 9. Ubezpieczenia uczestników/uczestniczek i opiekunów wyjazdu na okres pobytu i przejazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w tej formie wsparcia, według imiennej listy uczestników przygotowanej przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem wyjazdu Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem opłaconą polisę ubezpieczeniową. Skutki niedopełnienia ubezpieczenia ww. osób ponosi Wykonawca. 10. Przekazania uczestnikom uczestniczkom informacji o współfinansowaniu projektu przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mińsku Mazowieckim Wsparcie na starcie Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.11. Archiwizacji wszystkich dokumentów (logowanych zgodnie z wytycznymi POKL) związanych z realizowanym projektem do 31 grudnia 2020 r. 12. Monitorowania obecności uczestników uczestniczek poprzez bieżące informowanie (telefonicznie, drogą elektroniczną listowną lub fax) Zamawiającego o przypadkach braku obecności na zajęciach.13. Dokumentowania pracy poprzez: a) Kartę czasu pracy, dziennik zajęć zawierający opis merytoryczny zajęć, daty wykonania zajęć oraz łączne liczby zrealizowanych godzin zegarowych, karty czasu pracy dziennik zajęć opatrzone mają być w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Karty czasu pracy dziennik zajęć Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. b) Listy obecności uczestników uczestniczek projektu na zajęciach. Listy mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Listy obecności Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. c) Listy odbioru posiłków oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych. Listy mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Listy Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. d) Zdjęcia dokumentujące przebieg zajęć, które należy dostarczyć po wykonanej usłudze na płycie CD DVD.14. Sprawdzenia i wydania Zamawiającemu zaświadczeń o ukończeniu zajęć. Zaświadczenia mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułę Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Zaświadczenia powinny być wydawane na nazwisko każdego każdej z uczestników uczestniczek projektu. Zaświadczenia powinny zawierać ramowe terminy wykonanej usługi, łączną liczbę godzin, jaka obejmowała usługa oraz cele, jakie udało się dzięki niej osiągnąć. 15. Oznakowania miejsca przeprowadzanych zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. umieszczania informacji w miejscu wykonywanej usługi informacji poprzez formułę: Zajęcia współfinansowane są przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz logotypu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny.16. Umożliwienia przeprowadzenia kontroli projektu przez Zamawiającego jak i inne instytucje kontrolne wyznaczone przez Instytucję Pośredniczącą (Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych we Warszawie) i Instytucję Zarządzającą (ministra właściwego ds. rozwoju). 17. Przeprowadzenia anonimowej ankiety dla uczestników uczestniczek kursu służącej do oceny kursu, wzór ankiety stanowić będzie załącznik do umowy. Ankieta zostanie przygotowana przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-minskmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach