Przetargi.pl
prowadzenie grupowych zajęć terapii uzależnień z uczestnikami projektu Aktywni od nowa realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-175 Zielona Góra, ul. Staszica 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 470 33 03, 455 33 04 , fax. 68 455 33 04
  • Data zamieszczenia: 2013-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    ul. Staszica 4 4
    65-175 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 470 33 03, 455 33 04, fax. 68 455 33 04
    REGON: 08001461700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.zielonagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    prowadzenie grupowych zajęć terapii uzależnień z uczestnikami projektu Aktywni od nowa realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie grupowych zajęć terapii uzależnień w projekcie pn. Aktywni od nowa dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - 144 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym zamieszkałych na terenie powiatu zielonogórskiego. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. W ramach projektu przeprowadzone zostaną 24 szkolenia społeczne, 4 edycje kursów, w każdej edycji udział weźmie 36 osób (6 grup zawodowych po 6 osób w każdej grupie). W każdej edycji zajęcia terapii uzależnień będą trwały 5 miesięcy, odbywać się będą w grupach sześcioosobowych, po 2 godziny lekcyjne (45 min każda) w tygodniu z każdą grupą, w sumie 48 godzin zajęć w miesiącu. A. Część1. Zajęcia grupowe terapii uzależnień dla 72 uczestników projektu, w łącznym wymiarze 480 godzin dydaktycznych. Wymaga się, aby zajęcia zostały przeprowadzone w okresach: od od 01 marca do 31 lipca 2013 r., od 02 września 2013 r. do 31 stycznia 2014 r. , od 03 marca 2014 r. do 31 lipca 2014 r. oraz od 01 września 2014 r. do 30 stycznia 2015 r. z czego w 2013 r. mają być przeprowadzone 216 godziny zajęć, w 2014 r. 240 godzin, a w 2015 r. 24 godzin. Każda grupa uczestników projektu ma mieć 2 godziny lekcyjne (45 min każda) zajęć dydaktycznych tygodniowo. Zajęcia mają odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 14.00. Zajęcia terapii uzależnień mają na celu pomoc w rozwiązywaniu problemów osobowych oraz problemów uzależnień. Szczegółowy plan zajęć terapeutycznych określi Zamawiający. B. Część 2. Zajęcia grupowe terapii uzależnień dla 72 uczestników projektu, w łącznym wymiarze 480 godzin dydaktycznych. Wymaga się, aby zajęcia zostały przeprowadzone w okresach: od od 01 marca do 31 lipca 2013 r., od 02 września 2013 r. do 31 stycznia 2014 r. , od 03 marca 2014 r. do 31 lipca 2014 r. oraz od 01 września 2014 r. do 30 stycznia 2015 r. z czego w 2013 r. mają być przeprowadzone 216 godziny zajęć, w 2014 r. 240 godzin, a w 2015 r. 24 godzin. Każda grupa uczestników projektu ma mieć 2 godziny lekcyjne (45 min każda) zajęć dydaktycznych tygodniowo. Zajęcia mają odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 14.00. Zajęcia terapii uzależnień mają na celu pomoc w rozwiązywaniu problemów osobowych oraz problemów uzależnień. Szczegółowy plan zajęć terapeutycznych określi Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cis.bipzielonagora.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach