Przetargi.pl
Prowadzenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań ZADANIE I: Przebudowa ciągu biologicznego na Oczyszczalni Ścieków w Mińsku Mazowieckim ZADANIE II: Budowa kabli zasilająco - sterowniczych w ramach zadania pt. Automatyczny rozdział ścieków surowych i osadów recyrkulowanych na Oczyszczalni Ścieków w Mińsku Mazowieckim

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Tuwima 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7596964 , fax. 25 7586712
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
    ul. Tuwima 1 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 7596964, fax. 25 7586712
    REGON: 71001506400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikminsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zamawiający sektorowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań ZADANIE I: Przebudowa ciągu biologicznego na Oczyszczalni Ścieków w Mińsku Mazowieckim ZADANIE II: Budowa kabli zasilająco - sterowniczych w ramach zadania pt. Automatyczny rozdział ścieków surowych i osadów recyrkulowanych na Oczyszczalni Ścieków w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań: Przebudowa ciągu biologicznego na Oczyszczalni Ścieków w Mińsku Mazowieckim - zadanie I oraz Budowa kabli zasilająco - sterowniczych w ramach zadania pt. Automatyczny rozdział ścieków surowych i osadów recyrkulowanych na Oczyszczalni Ścieków w Mińsku Mazowieckim - zadanie II obejmującej swoim zakresem: roboty sanitarne, roboty budowlane, roboty elektryczne i automatyki. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późniejszymi zmianami), Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3. Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy: a) Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy Wykonawcy Robót; b) Kontrolowanie nadzorowanego obiektu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru lecz nie rzadziej jak 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego; c) Przybycie na budowę w ciągu 24 godzin od czasu powiadomienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót. Powiadomienie między stronami odbywa się faksem lub drogą elektroniczną, co należy zwrotnie potwierdzić z podaniem daty wpłynięcia i ilości otrzymanych stron. Powiadomienie ważne jest tylko wtedy, jeśli zostanie doręczone i niezwłocznie potwierdzone; d) Nadzór i koordynację prac wszystkich wykonawców uczestniczących w realizacji inwestycji. Kontrola zgodności realizowanych robót ze Specyfikacjami Technicznymi i Dokumentacją Projektową; e) Wnioskowanie i opiniowanie wniosków w sprawach spornych dotyczących robót objętych Umową; f) Wnioskowanie w sprawie przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz, badań technicznych i materiałowych budzących wątpliwość co do jakości. Próbki pobierane są komisyjnie przy udziale Inspektora Nadzoru; g) Kontrola przestrzegania przez Wykonawcę przepisów BHP i P.POŻ. Wstrzymanie robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z przepisami; h) Informowanie Zamawiającego o wydarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót, wzrost ceny kontraktowej lub planowaną datę zakończenia; i) Sprawdzanie robót i powiadomianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach i odstępstwach od dokumentacji projektowej. Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających stosowne atest producenta; j) Stwierdzanie i poświadczanie usunięcia wad, odstępstw lub wbudowania materiałów nie posiadających stosownych atestów; k) Potwierdzania zaawansowania robót w celu wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy Robót oraz bierze udział w sprawdzeniu wyceny zmian i robót dodatkowych przedstawionych przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia; l) Systematycznie dokonywanie wpisów do dziennika budowy. W przypadku nie udostępnienia dziennika budowy przez Wykonawcę Robót inspektor powiadamia o tym niezwłocznie Zamawiającego sporządzając stosowny protokół. Kontroluje przy tym prawidłowość prowadzenia Dziennika Budowy i gromadzenia certyfikatów, atestów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru końcowego robót; m) Udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym wykonanych robót. Przed podpisaniem protokołu odbiorem końcowym sprawdza kompletność dokumentów odbiorowych; n) Dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez Wykonawcę Robót, sprawdza faktury Wykonawcy oraz dokumenty załączone do rozliczenia robót i przekłada je do realizacji Zamawiającemu. Dokonuje rozliczenia końcowego inwestycji; o) Stwierdzanie gotowość obiektu do obioru końcowego, weryfikuje dokumentację powykonawczą wraz z protokołami badań, sprawdzeń, prób, atestami, certyfikatami itp. sporządzoną przez Wykonawcę Robót. Dokumentacja powykonawcza musi zawierać wszystkie dokumenty niezbędne do uzyskania Decyzji o pozwolenie na użytkowanie w zakresie zgodnym z ustawą Prawo Budowlane; p) Udział w pracach, spotkaniach wynikających z obowiązków gwarancyjnych oraz rękojmi za wady wykonanych robót. Wydaje opinie techniczne dotyczące stanu technicznego wykonanych robót; q) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę Robót (narady robocze), sprawdza protokoły z narad i przekazuje do akceptacji Zamawiającemu w terminie 3 dni od narady. Narady organizowane min. 1 raz w tygodniu na placu budowy. r) Współpraca z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskuje od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego; s) Zapewnienie pełnej obsady personalną zgodnie z zaproponowaną w ofercie. W przypadku zwolnień lekarskich lub urlopu personelu wymienionego w ofercie zapewni personel zastępczy o wymaganych kwalifikacjach. Każda zmiana personelu wymaga akceptacji Zamawiającego; t) Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia obowiązków umownych bez powodowania nieuzasadnionego przestoju w prowadzeniu robót przez Wykonawcę Robót; u) Godziny pracy nadzoru muszą być dostosowane do godzin pracy Wykonawcy Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwikminsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach