Przetargi.pl
Prowadzenie eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Skawina

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie ogłasza przetarg

  • Adres: 32050 Skawina, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 764 680 , fax. 122 763 339
  • Data zamieszczenia: 2017-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie
    Rynek 1
    32050 Skawina, woj. małopolskie
    tel. 122 764 680, fax. 122 763 339
    REGON: 52392700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaskawina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Skawina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu bieżącej eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Skawina. Łączna ilość zainstalowanych opraw oświetleniowych (lampy wysokoprężne sodowe) na terenie miasta i gminy Skawina - 4138 szt. punktów świetlnych. Obwody oświetleniowe sterowane są za pomocą cyfrowych programatorów astronomicznych CPA 2.0, 3.1, 4.0. zamontowanych w szafkach pomiarowo-rozdzielczych zlokalizowanych na terenie gminy Skawina. Aktualna liczba punktów poboru energii PPE dla oświetlenia ulicznego - 185 punktów. Sieć oświetlenia ulicznego na terenie gminy Skawina występuje jako linia kablowa wydzielona, wydzielona linia napowietrzna oraz jako wspólna sieć. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności eksploatacyjne i konserwacyjne urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami przez wykonywanie prac planowych i awaryjnych w zakres, których wchodzą czynności niezbędne do utrzymania pełnej sprawności sieci oświetleniowej polegających na: Prace planowe: całodobowa dyspozycyjność oraz dozór techniczny nad urządzeniami i liniami oświetleniowymi, oględziny oświetleniowych linii napowietrznych i kablowych, przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych, wymiana niesprawnych źródeł światła, opraw, uszkodzonych elementów opraw, przegląd, konserwacja i wymiana wyeksploatowanych złączy kablowych, połączeń, przewodów w oprawach, latarniach wydzielonej sieci oświetleniowej, konserwacja słupów, wysięgników, przewieszek konstrukcji wsporczych, prostowanie pochylonych słupów wydzielonej sieci oświetlenia ulicznego, regulacja położenia opraw i wysięgników pozwalająca uzyskać wysoką sprawność świetlną, regulacja zwisów przewodów oświetleniowych, naprawa i konserwacja szaf sterowniczo-pomiarowych, tablic rozdzielczych oświetlenia ulicznego, programowanie sterowników CPA zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników, czyszczenie i konserwacja skrzyń oświetlenia ulicznego, malowanie słupów stalowych farbą nawierzchniową do wysokości 80 cm w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym – 100 szt., malowanie słupów niskich typu parkowego dwoma warstwami farb (podkładową i nawierzchniową) w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym – 30 szt., malowanie wysięgników oświetlenia drogowego lub wymiana – 50 szt., wymiana wnęk bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych – 50 szt., malowanie metalowych szaf pomiarowo-sterowniczych raz w ciągu trwania umowy, uzupełnianie ubytków w fundamentach wolno stojących szaf oświetleniowych, ubytków w fundamentach słupów, pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w okresie trwania umowy dla wszystkich obwodów oświetlenia ulicznego zgodnie harmonogramem świadczenia usług), prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia ulicznego w tym zapisów dotyczących wykonywanych prac konserwacyjnych, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia ulicznego, przycinanie gałęzi drzew, kształtowanie korony drzew znajdujących się w strumieniu światła, systematyczne usuwanie z latarń, szaf oświetleniowych przedmiotów nie stanowiących ich wyposażenia takich jak: plakaty, nielegalne reklamy, tablice informacyjne, załączanie i wyłączanie urządzeń oświetlenia związane z okolicznościowymi imprezami organizowanymi przez Zamawiającego. Prace awaryjne: Lokalizacja, naprawa lub wymiana uszkodzonych kabli oświetleniowych, wymiana niesprawnych źródeł światła, uszkodzonych elementów opraw, wymiana bezpieczników, podwieszanie uszkodzonych lub zerwanych przewodów sieci oświetleniowej, wymiana uszkodzonych przewodów w słupach i wysięgnikach oświetleniowych, wymiana uszkodzonych urządzeń zasilania i sterowania oświetleniem, wymiana połamanych lub uszkodzonych słupów oświetlenia ulicznego i parkowego, wymiana uszkodzonych złączy słupowych, wnęk bezpiecznikowych, zamków i zamknięć szaf i rozdzielni, likwidacja awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, naprawa po dewastacji urządzeń oświetleniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100 zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Skawina, 32-050 Skawina, Rynek 1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Skawina Nr 36859100070020056000130005.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w przedmiotowym postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz Oferta, zgodnie z treścią załącznika do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach