Przetargi.pl
Prowadzenie działań promująco-informacyjnych w ramach projektu pn.: Inwestycje w zakresie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowościach Środa Śląska, Ciechów i Bukówek.

Średzka Woda Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Sikorskiego 43
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3172059 , fax. 071 3172059
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Średzka Woda Spółka z o.o.
    ul. Sikorskiego 43 43
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3172059, fax. 071 3172059
    REGON: 02018544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.srodaslaska.pl zakładka Średzka Woda Sp. z o.o.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie działań promująco-informacyjnych w ramach projektu pn.: Inwestycje w zakresie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowościach Środa Śląska, Ciechów i Bukówek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usług w zakresie informowania i promowania Projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko realizowanego przez Zamawiającego . Wszystkie działania realizowane przez Wykonawcę odnośnie działań informacyjnych i promujących, dotyczących przedsięwzięcia współfinansowanego z Funduszu Spójności muszą być zgodne : 1. ze Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce na lata 2007 2013, 2. z Księgą Identyfikacji Wizualnej 2007 2008 załącznik nr 1 do Strategii, 3. z Narodowymi Strategicznymi Ramami Odniesienia 2007 2013 Wytyczne w zakresie Informacji i Promocji, 4. z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 2013. UWAGA: W przypadku zmian zapisów w powyższych dokumentach Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania działań informująco promujących do wymogów wg zmienionych zasad. W ramach wymaganych działań informacyjnych i promujących Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących usług: I. Tablice informacyjne. Opracowanie, wykonanie i zamontowanie 2 sztuk tablic informacyjnych zgodnych z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 2013 oraz z pozostałymi wymogami określonymi w punkcie 5.1. 1. Tablice informacyjne będą umieszczane w miejscu realizacji inwestycji wchodzących w zakres Projektu, niezwłocznie po rozpoczęciu robót. Tablice należy umieszczać w miejscach najbardziej widocznych, zapewniających dostęp jak największej liczbie osób oraz umożliwiających swobodne zapoznanie się z jej treścią. Umiejscowienie tablicy nie może zagrażać bezpieczeństwu osób zapoznających się z jej treścią. Zgodnie z zasadami tablice informacyjne powinny być umieszczone w następujący sposób: w przypadku projektów liniowych w sektorze środowiska tablice umieszcza się przy głównych drogach prostopadle do osi drogi, wzdłuż których biegnie lub które przecina sieć kanalizacyjna. Przewiduje się, że tablice informacyjne będą ustawione w 2 punktach w miejscach realizacji robót na terenie realizacji kontraktów. Szczegółowa lokalizacja tablic będzie uzgodniona z Zamawiającym. Wykonawca opracuje projekt konstrukcji wsporczej oraz fundamentu zgodnie z odpowiednimi normami. Konstrukcja oraz tablica musi być odporna na działania czynników atmosferycznych oraz posiadać obliczenia w zakresie oddziaływania wiatru, deszczu, śniegu oraz wykona elementy nośne oraz montaż tablic. 2. Przewiduje się, że realizacja robót budowlanych w ramach Projektu trwać będzie do końca III kwartału 2011r. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania i konserwacji tablic przez okres realizacji robót budowlanych oraz dokonywania opłat za zajęcie pasa drogowego w tym okresie. Uzgodnienie lokalizacji oraz uzyskanie wszelkich pozwoleń od zarządców terenu na których zlokalizowana zostanie tablica informacyjna należy również do obowiązków Wykonawcy. Opłaty za umieszczenie pozostawienie tablic ponosi Wykonawca. Tablice informacyjne wystawione w ramach poszczególnych zadań należy zachować do czasu umieszczenia tablic pamiątkowych. 3. Tablice informacyjne muszą być zgodne z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 2013 oraz pozostałymi wymaganiami określonymi w punkcie 5.1. Tablice należy wykonać z trwałego materiału, w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych ndeszcz, śnieg, mróz, słońce, wiatr gwarantującej ich trwałość przez okres minimum 3 lat. Konstrukcja wsporcza oraz fundament winien być zaprojektowany zgodnie z odpowiednimi normami Zalecane wymiary tablicy informacyjnej wynoszą : szerokość 3 m x wysokość 2 m. 4. Tablice informacyjne muszą zawierać: a. emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności , logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ oraz logo beneficjenta, Powyższe informacje muszą zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy, b. informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej : Projekt współfinansowany przez Unię Europejską, ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko c. tytuł projektu, d. nazwę beneficjenta, e. wartość projektu w PLN w zaokrągleniu do pełnego złotego PLN , f. kwotę dofinansowania z Funduszu Spójności w zaokrągleniu do pełnego złotego PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 744000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienie wadium w kwocie 1 000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1, pkt. 1,10 ust.2, pkt. 1,4 ustawy Pzp. 2. Ustanawia się następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: a. w okresie ostatnich 3 lat od daty publikacji ogłoszenia o przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy w tym okresie Wykonawca wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia tzn. wymagane jest wykazanie minimum jednego zamówienia polegającego na opracowaniu i przeprowadzeniu usługi w zakresie reklamy lub promocji o wartości usługi nie mniejszej niż 50 000 zł. b. ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości polisy nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. b. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. c. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. d. Ocena każdego z warunków przebiegać będzie w formule spełnia , nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do s.i.w.z. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda następujących dokumentów: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert; b. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1,9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonym według formularza stanowiącym załącznik nr 4 do s.i.w.z. oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Treść dokumentu potwierdzającego winna zawierać wartość usług, zakres oraz termin ich realizacji. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl zakładka Średzka Woda Sp. z o.o. przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną