Międzygminna Spółka Wodno-Kanalizacyjna SUPLAZ sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-975 Sulików, ul. Pocztowa 7a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7210722 , fax. 075 7210722
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzygminna Spółka Wodno-Kanalizacyjna SUPLAZ sp. z o. o.
ul. Pocztowa 7a 7a
59-975 Sulików, woj. dolnośląskie
tel. 075 7210722, fax. 075 7210722
REGON: 02022714200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suplaz-jrp.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie działań promująco-informacyjnych w ramach projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prowadzenia działań promująco - informacyjnych w ramach projektu pn.Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda finansowanego ze środków publicznych, w tym ze środków Funduszu Spójności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 000.00 (słownie złotych:cztery tysiące złotych) Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny podanej w ofercie wraz z podatkiem od towarów i usług za wykonanie przedmiotu zamówienia
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: I) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. II) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. III) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie minimum 150.000 PLN,posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000 PLN. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania I) warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia spełniania II) warunku Wykonawca zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. w celu potwierdzenia spełniania III) warunku zobowiązany jest przedłożyć: a) stosowne oświadczenie, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej łącznie w wymaganej wysokości. Szczegółowe wyjaśnienia dotyczące wymaganych dokumentów zawarto w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suplaz-jrp.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem tablic pod bilbordy reklamowe
Dodano: 2015-09-09 - Zakup powierzchni reklamowej w prasie i w portalach internetowych oraz usług agencji/domu mediowego, polegających na zakupie powierzchni reklamowych, realizacji i optymalizacji kampanii medialnych wraz z podsumowaniem efektywności zrealizowanych działań
Dodano: 2015-06-19 - Działania promujące usługi sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE) w województwie dolnośląskim: produkcja spotu radiowego i jego emisja w dwóch stacjach radiowych oraz publikacja ogłoszeń prasowych
Dodano: 2014-10-08 - Zakup powierzchni reklamowej w prasie i w portalach internetowych oraz usług agencji/domu mediowego, polegających na zakupie powierzchni reklamowych, realizacji i optymalizacji kampanii medialnych wraz z podsumowaniem efektywności zrealizowanych działań.
Dodano: 2014-08-08 - Kompleksowa obsługa promocyjna dwóch projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego - dwa zadania
Dodano: 2014-04-24 - Kompleksowa obsługa promocyjna dwóch projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego - dwa zadania
Dodano: 2014-04-10 - Promocja projektu pn.: Dolnośląskie e-Zdrowie etap 2 - Elektroniczna Dokumentacja Medyczna.
Dodano: 2014-04-02 - Promocja projektu pn.: Dolnośląskie e-Zdrowie etap 2 - Elektroniczna Dokumentacja Medyczna.
Dodano: 2014-03-12 - Kompleksowa obsługa promocyjna dwóch projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego - dwa zadania.
Dodano: 2014-01-31 - Kompleksowa obsługa promocyjna dwóch projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego - dwa zadania
Dodano: 2013-11-14