Przetargi.pl
Prowadzenie działań promocyjnych oraz public-relations procesu transformacji centrum Katowic w 2012 roku

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2593302 , fax. 32 2593303
  • Data zamieszczenia: 2012-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2593302, fax. 32 2593303
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie działań promocyjnych oraz public-relations procesu transformacji centrum Katowic w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa pn Prowadzenie działań promocyjnych oraz public-relations procesu transformacji centrum Katowic w 2012 roku 2) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do :prowadzenia działań promocyjnych i reklamowych, obsługi medialnej i public-relations, starań w kierunku pozyskania przychylności mieszkańców dla projektu transformacji centrum. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przygotowania planu promocji i harmonogramu rzeczowo - finansowego prac oraz realizacji zadań z niego wynikających, W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przygotowywać miesięczne plany działania w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego W planie promocji wykonawca winien uwzględnić wykonywanie zadań w obrębie następujących obszarów: a) relacje z mediami, b) bieżąca promocja projektu, c) wsparcie działań związanych z pozyskiwaniem inwestorów, d) bezpośrednie komunikowanie mieszkańcom obszaru strefy transformacji centrum skutków transformacji . 3) Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia zespołu roboczego zajmującego się projektem. W skład zespołu winni wchodzić eksperci z dziedziny marketingu i PR, prawa, architektury, rynku nieruchomości, socjologii oraz koordynator. Koordynator projektu winien pozostawać w stałym kontakcie z zamawiającym ( i w jego dyspozycyjności) i uczestniczyć (bądź wskazać osobę) w spotkaniach niezbędnie wymagających udziału przedstawiciela wykonawcy. 4) Do oferty wykonawca winien załączyć: a) propozycję zawartości bazy mediów wykorzystanych w realizacji zamówienia wraz z wykazem mediów (liczba redakcji nie mniejsza niż 15) wraz z syntetycznym opisem zawartości, b) opis zawartości i sposobu realizacji sprawozdań medialnych. W opisie należy uwzględnić czynniki brane pod uwagę w tworzeniu sprawozdań medialnych ( w tym: wydźwięk, zasięg, profil medium, rodzaj medium, share of voice ) wraz z opisem stosowania i zakresu poszczególnych czynników oraz kryterium wyboru poszczególnych czynników. 5) Całość działań przeprowadzonych w ramach zamówienia winna zostać opisana w raporcie końcowym, zamykającym realizację zamówienia. 6) Szczegółowy zakres prac określa: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 1 do SIWZ) b) projekt umowy ( załącznik nr 8 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zawartość proponowanej bazy mediów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach