Miasto Zabrze ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3733537, 2710011 , fax. 32 3733427, 2710818
- Data zamieszczenia: 2012-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Zabrze
ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 32 3733537, 2710011, fax. 32 3733427, 2710818
REGON: 27625552000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych przy realizacji Projektu pn.: Rekultywacja terenów w rejonie rzeki Bytomki na obszarze gminy Zabrze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na działaniach informacyjnych oraz promocyjnych Projektu. Przez Projekt Zamawiający rozumie przedsięwzięcie zatytułowane Rekultywacja terenów w rejonie rzeki Bytomki na obszarze gminy Zabrze Nr POIS.02.02.00-00-004/11, objęte Umową o dofinansowanie zawartą w dniu 04.06.2012 roku, pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a Miastem Zabrze w ramach Działania 2.2: Przywracanie terenom zdegradowanym wartości przyrodniczych i ochrona brzegów morskich, Priorytet II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi Programu Operacyjnego: Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Celem działań informacyjnych i promocyjnych jest zwiększenie świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej w projektach realizowanych w ramach POIiŚ oraz zwiększenie poziomu wiedzy opinii publicznej na temat celów i korzyści wynikających z realizacji projektów w ramach POIiŚ, istotnych dla zwiększenia konkurencyjności kraju i regionów. 26 kwietnia 2012 r. zaktualizowano Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, zgodnie z którymi należy przygotować przedmiot zamówienia. Ww. Zasady (...) o których mowa dostępne są na stronie Internetowej: http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Documents/20120426_Zasady_promocji_benef_POIiS_ver_2_0_korekta_bez_trybu.pdf Wykonawca zobowiązany jest prowadzić promocję projektu według wskazanych powyżej zasad. Projekt promowany powinien być za pomocą następujących środków:- wykonanie i dostawa tablic informacyjnych - ustawionych podczas prac inwestycyjnych na każdym z terenów objętych Projektem, które po zakończeniu inwestycji zostaną zastąpione stałymi tablicami pamiątkowymi oraz jednej tablicy pamiątkowej umieszczonej po wykonaniu projektu na budynku Urzędu Miasta, - strona internetowa - zaprojektowanie oraz utrzymanie (do końca roku 2015r.) strony Internetowej projektu- w zakresie prac Zamawiający przewiduje: zaprojektowanie strony, uruchomienie strony oraz aktualizację strony - 2 razy w miesiącu, - materiały prasowe (informacja o rozpoczęciu/zakończeniu Projektu, broszury informujące), - konferencje/spotkania informacyjne,- materiały promocyjne (długopisy, ołówki, kubki/filiżanki, kalendarze itp.). Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu jakościowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl(wybrać po lewej str.Urząd Miejski, nast.po prawej Zamówienia Publiczne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja miasta Częstochowy poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną
Dodano: 2016-03-18 - Promocja miasta poprzez sport - żużel: Promocja Częstochowy poprzez żużlową drużynę ligową, biorącą udział w rozgrywkach Polskiej Ligi Żużlowej, organizowanych przez Polski Związek Motorowy oraz podczas innych ogólnopolskich i międzynarodowych zawodów żużlowych
Dodano: 2016-03-14 - Organizacja i promocja plenerowej imprezy masowej dla minimum 5000 osób, o charakterze artystyczno-edukacyjnym, w dniu 8 maja 2016 r. w Parku Śląskim w Chorzowie jako wydarzenie inaugurujące Dni Otwarte Funduszy Europejskich w regionie
Dodano: 2016-02-18 - Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA oraz podczas organizacji lub/i udziału w zawodach międzynarodowych i ogólnopolskich.
Dodano: 2016-02-09 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych
Dodano: 2015-11-20 - Zaplanowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych w związku z realizacją konkursu kulinarnego CHORZOWSKIE SMAKI 2015 określone jako zaprojektowanie, przygotowanie, wykonanie i zarządzanie przebiegiem kampanii w ścisłej współpracy z Zamawiającym
Dodano: 2015-08-27 - Usługa w zakresie promocji polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu konkursu pn. Różni, ale Równi!
Dodano: 2015-06-25 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną: Promocja Częstochowy poprzez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej, w których udział bierze minimum 15 drużyn w jednej grupie oraz innych zawodach ogólnopolskich z udziałem ww. drużyny
Dodano: 2015-04-13 - Działania informujące i promujące Projekt pn. Zmiana systemu napowietrzania reaktorów biologicznych eksploatowanych na oczyszczalni ścieków Centralna w Bytomiu
Dodano: 2015-04-01 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA
Dodano: 2015-03-09