Przetargi.pl
Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dla projektu realizowanego w latach 2017/2018 pn. „Modernizacja kinoteatru Rondo na szeroką działalność Chełmińskiego Domu Kultury”

Gmina Miasto Chełmno ogłasza przetarg

  • Adres: 86200 Chełmno, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 771 729 , fax. 566 771 774
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmno
    ul. Dworcowa 1
    86200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 771 729, fax. 566 771 774
    REGON: 87111848300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dla projektu realizowanego w latach 2017/2018 pn. „Modernizacja kinoteatru Rondo na szeroką działalność Chełmińskiego Domu Kultury”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dla projektu realizowanego w latach 2017/2018 pn. „Modernizacja kinoteatru Rondo na szeroką działalność Chełmińskiego Domu Kultury”, finansowanego z budżetu miasta oraz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020. Celem działań informacyjno – promocyjnych jest informowanie społeczeństwa o realizowanym w projekcie, źródle finansowania oraz o efektach planowanego przedsięwzięcia. Działania promocyjne będą prowadzone w trakcie trwania projektu. Zaplanowane działania promocyjne muszą być zgodnie z wytycznymi MRR i RPO WKP, w tym w szczególności z tzw. Rozporządzeniem ogólnym - rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającym wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającym rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013 r., str. 320, z późn. zm. Podstawę prawną Wytycznych w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020 stanowi art. 5 ust. 1 pkt 9 ustawy wdrożeniowej. Ponadto działania informacyjno-promocyjne muszą być zgodne z aktualną wersją: • Wytycznych w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020 dostępnych pod adresem: http://www.mojregion.eu/index.php/rpo/prawo-i-dokumenty?mmid=55 • Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w za-kresie informacji i promocji dostępną pod adresem: http://www.mojregion.eu/index.php/rpo/poznaj-zasady; • Kartą wizualizacji RPO WK-P na lata 2014-2020 dostępną pod adresem: http://www.mojregion.eu/files/dokumenty%20rpo/promocja%20i%20komunikacja/KARTA%20WIZUALIZACJI%20RPO%20WK-P.pdf; • Innych zasad dostępnych pod adresem: http://www.mojregion.eu/index.php/rpo/poznaj-zasady Cele i grupy, do których będzie skierowana informacja Celem działań promocyjnych dotyczących promocji projektu w ramach RPO WKP 2014-2020 ma być zwiększenie świadomości społecznej na temat roli jaką odgrywa Unia Europejska w realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Grupy docelowe:  mieszkańcy Gminy Miasto Chełmno,  mieszkańcy sąsiednich gmin i powiatów,  osoby odwiedzające miasto, turyści,  dzieci, młodzież, dorośli, seniorzy, osoby pracujące, bezrobotne, osoby z niepełnosprawnością, osoby wykluczone społeczne i zagrożone wykluczeniem społecznym oraz ich otoczenie itp. Metody promocji: Tablice informacyjne - wymiary minimalne 80 x 120 cm – wolnostojące przy obiekcie kinoteatr „Rondo” zgodnie z aktualnym „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” Tablica informacyjna: Wykonanie projektu tablicy informacyjnej, Wydruk solwentowy, Zabezpieczenie wydruku folią UV, Wyklejenie wydruku na płycie z blachy stalowej ocynkowanej Tablica pamiątkowa: Wykonanie projektu tablicy pamiątkowej, Wydruk solwentowy, Zabezpieczenie wydruku folią UV, Wyklejenie wydruku na płycie z blachy stalowej ocynkowanej Folder informacyjno - promocyjny Dane techniczne: Przygotowanie graficzne projektu, wykonanie i obróbka zdjęć, Nakład 5.000 egzemplarzy, format A5 - harmonijka, druk w pełnym kolorze 10 stron (papier kredowy 170 /m2) + okładka foliowana (papier kredowy 170 g / m2); Treść folderu: Nazwa beneficjenta, Tytuł projektu, Cel projektu, Wysokość wkładu Unii Europejskiej w projekt, Zestaw logo według wytycznych – znaki UE i FE, herb lub logo promocyjne województwa Opis całego projektu „Modernizacja kinoteatru „Rondo” na szeroką działalność kulturalną Chełmińskiego Domu Kultury”, krótką historię miasta, pokazujący zakres prac renowacyjnych wraz z krótkim tekstem. Ok. 30 zdjęć (wykonane przez Wykonawcę), obrazujących stan obiektu przed, w trakcie i po renowacji. Folder zostanie również sporządzony na nośniku elektronicznym w celu umieszczenia na stronach internetowych. Artykuły na temat projektu w prasie oraz spoty w rozgłośni radiowej - regionalnej Cztery artykuły dotyczące projektu, publikowane dwa razy w roku w latach 2017-2018 w prasie o zasięgu co najmniej regionalnym, 4 spoty w rozgłośni radiowej - regionalnej. Treść artykułów oraz spotów radiowych musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. Format artykułów prasowych nie mniejszy niż 125 mm x 187 mm. Konferencja prasowa po zakończeniu projektu – (czerwiec 2018) Przygotowanie prezentacji multimedialnej prezentującej realizację projektu z wykorzystaniem rzutnika multimedialnego i elektronicznej wersji drukowanego folderu. Opracowanie wystawy fotograficznej z wykorzystaniem zdjęć wykonanych w trakcie prowadzenia prac i po ich zakończeniu (zdjęcia stanowić będą dokumentację realizacji projektu – min. 40 sztuk, format 21 - 18), Druk zaproszeń – minimum trzy tygodnie przed wydarzeniem - 300 szt., format DL składane 4 strony (11x22 cm), kolor, treść i format ustalone z Zamawiającym. Przygotowanie bufetu z zimnymi i ciepłymi napojami oraz poczęstunku na ok. 250 osób (jedna ciepła potrawa, trzy zakąski, sałatka, ciastka, napoje, kawa, herbata) Uroczysty koncert umożliwiający wyeksponowanie zakresu prac remontowych (operetka, balet lub inny program o podobnym charakterze na wysokim poziomie artystycznym, odpowiadającym randze wydarzenia) z min. 12 wykonawcami/artystami w składzie instrumentalno- wokalno-tanecznym Wykonanie baneru informacyjnego: Dane techniczne, - wymiary 1,5 x 6 m, - materiał: frontlit, grubość powyżej 500g/m, zgrzewany i oczkowany po obwodzie, Baner informacyjny będzie zawierać: Nazwę beneficjenta, Tytuł projektu, Wysokość wkładu Unii Europejskiej w projekt, Zestaw logo według wytycznych – znaki UE i FE, herb lub logo promocyjne województwa, Wystawa fotogramów – 8 szt., Dane techniczne: Wymiary 100 x 70 cm, grubość 3 mm, zadruk jednostronny, Płyta PCV spieniona, Jakość: 720 dpi, Pojedynczy fotogram powinien zawierać: Zdjęcia obiektów przed i po renowacji, Opis obiektu i zakres przeprowadzonych prac remontowych, Projekt fotogramu przed realizacją musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Roll - up informacyjny: Wymiary: 85 cm – 200 cm; Roll -up informacyjny będzie zawierać: Nazwę beneficjenta, Tytuł projektu, Wysokość wkładu Unii Europejskiej w projekt, Zestaw logo według wytycznych – znaki UE i FE, herb lub logo promocyjne województwa. Podstrona internetowa projektu Modernizacja stron internetowych ChDK i miasta Chełmna poprzez dodanie „linków”, dotyczących realizacji całości projektu. Aktualizacja podstron z informacjami o postępach prac w cyklu miesięcznym. Plakaty informacyjne Dane techniczne: 100 szt. – (plakat – format B2, pełen kolor) z informacją o projekcie. Plakat będzie zawierał: nazwę beneficjenta, tytuł projektu, cel projektu, wysokość wkładu Unii Europejskiej w projekt, zestaw logo według wytycznych – znaki UE i FE, herb lub logo promocyjne województwa, informacje o konferencji prasowej połączonej z koncertem. Dodatkowo musi zostać zapewniona dostępność produktów projektu: zasobów cyfrowych (strony internetowe, materiały multimedialne, publikacje w wersji elektronicznej) - muszą być zastosowane wytyczne WCAG 2.0 oraz języka łatwego do czytania i zrozumienia; multimediów (filmy informacyjne i promocyjne, nagrania dźwiękowe, infoanimacje itp.); materiały drukowane (publikacje, artykuły, plakaty, ulotki, formularze zgłoszeniowe itp.) – zasada ma być realizowana m.in. poprzez stosowanie języka łatwego do czytania i zrozumienia, używanie czytelnych, bezszeryfowych czcionek. Działania muszą być prowadzone zgodnie z „Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” (wersja z 03.11.2016 r. lub późniejsza).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr konta 88 1160 2202 0000 0003 3297 0926 odpowiednio z dopiskiem - Wadium - „Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dla projektu realizowanego w latach 2017/2018 pn. „Modernizacja kinoteatru Rondo na szeroką działalność Chełmińskiego Domu Kultury” 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji lub poręczeniu ich treść musi zawierać okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego wynikające z art. 46 ust.4a-5 ustawy Pzp. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na okres określony w ustawie dopuszczalną formą wadium, nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Wadium należy wnieść zgodnie z postanowieniami art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika nr 1 do SIWZ; b) wypełniony i podpisany formularz „Doświadczenie personelu kluczowego” z wykorzystaniem wzoru – według załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach