Przetargi.pl
PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI RÓŻNEJ Z ZAKRESU GOSPODARKI KOMUNALNEJ NA TERENIE MIASTA ZDUŃSKA WOLA W LATACH 2010- 2012

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8243136, 8254660 , fax. 043 8232605
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8243136, 8254660, fax. 043 8232605
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI RÓŻNEJ Z ZAKRESU GOSPODARKI KOMUNALNEJ NA TERENIE MIASTA ZDUŃSKA WOLA W LATACH 2010- 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    * dekorowanie miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Zduńska Wola z okazji dni świątecznych, uroczystości oraz rocznic ważnych wydarzeń, * przechowywanie na własny koszt i ryzyko wszelkich elementów dekoracyjnych stanowiących własność Zamawiającego (w szczególności stojaków, flag, oświetlenia) i zwrotu ich Zamawiającemu po upływie okresu obowiązywania niniejszej umowy, * usuwanie powalonych drzew, gałęzi z pasów drogowych dróg dla których zarządcą jest Zamawiający, które zagrażają bezpieczeństwu w ruchu drogowym, * usuwanie wszelkich skutków anomalii pogodowych oraz zdarzeń losowych w sposób polegający na podjęciu wymaganych czynności nie później niż w ciągu 4 godzin od dnia zgłoszenia stosownej potrzeby przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, również w dni uznane przez ustawę za wolne od pracy, * oczyszczanie placów i ulic Miasta Zduńska Wola stosownie do wskazań upoważnionego pracownika Zamawiającego (w szczególności przed i po uroczystościach państwowych, samorządowych, religijnych, sportowych i innych), * sprzątanie terenów zlokalizowanych na terenie Miasta Zduńska Wola, stosowanie do wskazań upoważnionego pracownika Zamawiającego, które nie są objęte bieżącym utrzymaniem przez Zamawiającego . * koszenie traw z terenów zlokalizowanych na terenie Miasta Zduńska Wola, stosowanie do wskazań upoważnionego pracownika Zamawiającego, które nie są objęte bieżącym utrzymaniem przez Zamawiającego w celu przeciwdziałania zagrożeniom pożarowym, * likwidacja miejsc nielegalnego składowania odpadów w sposób polegający na usunięciu odpadów w celu oczyszczenia tych miejsc a następnie przewiezieniu odpadów na własny koszt i ryzyko do miejsc do tego przeznaczonych, * pielęgnacja zieleni w pasach drogowych ulic dla których zarządcą jest Zamawiający oraz na terenach nie objętych bieżącym utrzymaniem przez Zamawiającego w szczególności poprzez opryski chemiczne, leczenie drzew, cięciatechniczne, usuwanie odrostów, koszenie trawy, zbieranie opadłych liści, sprzątanie wszelkich zanieczyszczeń, oczyszczanie ciągów pieszych, usuwanie śniegu i błota pośniegowego z chodników, zwalczanie śliskości zimowej na ciągach pieszych, * sadzenie materiału szkółkarskiego w ramach podejmowanej przez Zamawiającego akcji zadrzewieniowej, * utrzymanie drożności systemu powierzchniowego odwodnienia Miasta Zduńska Wola poprzez podejmowanie czynności polegających w szczególności na koszeniu skarp, odmulaniu, pogłębianiu rowów cieków wodnych, czyszczeniu przepustów, * koszenie traw z terenów przyległych do zbiornika Kępina znajdującego się na terenie Miasta Zduńska Wola, * uprzątanie z ulic, pasów drogowych, ciągów pieszych dla których zarządcą jest Zamawiający nieżywych zwierząt oraz przekazywania ich do miejsc do tego wyznaczonych, zgodnie z zasadami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, * malowanie słupów oświetleniowych, naprawie tablic i słupów ogłoszeniowych znajdujących się na terenie Miasta Zduńska Wola, * obsługa technicznej przenośnych, ekologicznych kabin toaletowych w związku z imprezami okolicznościowymi organizowanymi przez Zamawiającego, * oraz inne czynności stosowanie do wskazań Zamawiającego lub upoważnionego pracownika Zamawiającego w celu zaspokojenia potrzeb społeczności lokalnej w zakresie gospodarki komunalnej oraz wykonywania obowiązków określonych przez Radę Miasta Zduńska Wola w zakresie działań proekologicznych finansowanych ze środków MFOŚiGW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 15 000,00 2. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596, Nr 216 poz. 1824, z 2004 roku Nr 145, poz. 1537, Nr 281, poz. 2785, z 2005 r. Nr 132, poz. 1110, Nr 179, poz. 1484, Nr 249, poz. 2104, z 2006 r. Nr 149, poz. 1074).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi podmiotowe określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności :a) posiadają aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach (Dz.U.07.39.251 j.t. z późniejszymi zmianami.) b) posiadają przeszkolenie w zakresie pielęgnacji i leczenia drzew, 4.wykażą się wykonaniem w ciągu pięciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej 1 zadaniem odpowiadającym swoim rodzajem i wartością oraz zakresem zbliżonym do przedmiotowego zamówienia, 5.przedłożą dokumenty od zleceniodawców, którzy wykażą, że usługi przedstawione wyżej zostały wykonane należycie ( referencje), 6.zatrudniają minimalnie 5 osób, które będą bezpośrednio uczestniczyć przy realizacji zamówienia, 7.dysponują minimalnymi wymaganiami sprzętowymi do prac porządkowych i ogrodniczych w postaci: *1 pługa do odśnieżania, *1 ciągnika z osprzętem ogrodniczym ( kosiarka rotacyjna ,itp), *3 wykaszarek , *3 kosiarek mechanicznych( w tym 2 z koszem ), *1 beczkowozu do podlewania , *1 opryskiwacza plecakowego, *3 dmuchaw do liści, *1 piły mechanicznej do cięcia drzew, *1 podnośnika do wysokości minimum 16 metrów, 8. dysponują zapleczem technicznym ( bazą ) oraz pomieszczeniami w których będą zmagazynowane np. elementy dekoracji świątecznej itp., 9.Wniosą wymagane wadium, Wymogi podmiotowe uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca w ofercie przedłoży dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego i odrzucenia oferty, muszą być zamieszczone następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawarte w treści Załącznika Nr 2, 3.Podpisany formularz projektu umowy - Załącznik nr 3, 4.dokumenty potwierdzające spełnienie warunków tj : a. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością oraz zbliżonymi zakresem do przedmiotowego zamówienia, z podaniem ich wartości, wielkości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, b. dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane wyżej zostały wykonane należycie( referencje ) , c. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i uprawnień, d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z p.zm.), f. dokument potwierdzający przeszkolenie w zakresie pielęgnacji i leczenia drzew parkowych, g.dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, h. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,(dotyczy osób fizycznych , które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa ,przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego) j. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,( dotyczy podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;) k. dowód wniesienia wymaganej kwoty wadium, l. oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków SIWZ i umowy, ł. w przypadku nie dysponowania własną bazą z powierzchnią magazynową - mowę dzierżawy, najmu lub inny tytuł prawny do terenu Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w podpunktach d, h, j, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. i - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach