Przetargi.pl
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych oraz efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego w ramach projektu Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej

Zespół Szkół w Siennicy Różanej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-304 Siennica Różana, Siennica Różana 266A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5759287 , fax. 082 5759424
  • Data zamieszczenia: 2013-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Siennicy Różanej
    Siennica Różana 266A 266A
    22-304 Siennica Różana, woj. lubelskie
    tel. 082 5759287, fax. 082 5759424
    REGON: 00018598500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssiennica.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych oraz efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego w ramach projektu Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej, w ramach projektu pt.: Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyższa jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej Technikum wchodzącego w skład Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej poprzez wdrożenie programu rozwojowego poprawiającego skuteczność edukacji zawodowej oraz podnoszących prestiż Technikum do dnia 30 września 2015 roku. Liderem projektu jest Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, Partnerem - Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej, Siennica Różana 266A, 22-304 Siennica Różana.Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-111/12 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 11 następujących części: część 1 - prowadzenie dodatkowych pozalekcyjnych zajęć z przedmiotów zawodowych pn. Warsztaty kulinarne dla uczniów kształcących się na kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych w łącznej liczbie 195 godzin w tym 3 grupy po 45 godzin i 2 grupy po 30 godzin; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 30 czerwca 2015; część 2 - prowadzenie dodatkowych pozalekcyjnych zajęć z przedmiotów zawodowych pn. Warsztaty mechanizacyjne dla uczniów kształcących się na kierunku technik mechanizacji rolnictwa w łącznej liczbie 195 godzin w tym 3 grupy po 45 godzin i 2 grupy po 30 godzin; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 30 czerwca 2015; część 3 - prowadzenie dodatkowych pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w łącznej liczbie 690 godzin, w tym 6 grup x 60 godzin, 4 grupy x 45 godzin, 5 grup x 30 godzin; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 30 czerwca 2015; część 4 - prowadzenie dodatkowych pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego w łącznej liczbie 165 godzin w tym 3 grup po 45 godzin, 1 grupy po 30 godzin; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 30 czerwca 2015; część 5 - prowadzenie dodatkowych pozalekcyjnych zajęć dla uczniów klas IV przygotowujących do egzaminu maturalnego z języka polskiego w łącznej liczbie 40 godzin w tym 2 grupy po 20 godzin; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 31 stycznia 2014; część 6 - prowadzenie dodatkowych pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego branżowego dla uczniów kształcących się na kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych w łącznej liczbie 60 godzin dla 1 grupy; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 31 grudnia 2014; część 7 - prowadzenie dodatkowych pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego branżowego dla uczniów kształcących się na kierunku technik mechanizacji rolnictwa w łącznej liczbie 60 godzin dla 1 grupy; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 31 grudnia 2014; część 8 - prowadzenie dodatkowych pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych rozwijających kompetencje kluczowe, zajęcia z informatyki w łącznej liczbie 60 godzin w tym 2 grupy po 30 godzin; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 30 czerwca 2015; część 9 - przeprowadzenie efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego - warsztatów dotyczących rozwoju umiejętności prospołecznych i kompetencji psychospołecznych w łącznej liczbie 64 godzin, w tym 8 grup po 8 godzin; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 31 grudnia 2014; część 10 - przeprowadzenie efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego - doradztwa grupowego w łącznej liczbie 60 godzin, w tym 6 grup po 10 godzin; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 30 czerwca 2015; część 11 - przeprowadzenie efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego - doradztwa indywidualnego w łącznej liczbie 150 godzin, w tym 75 uczestników projektu po 2 godziny/osobę; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 30 czerwca 2015; UWAGA: Czas trwania jednej godziny zajęć dla części od 1 do 10 wynosi 45 minut nieprzerwanej pracy; dla części 11wynosi 60 minut nieprzerwanej pracy. Dla części od 1 do 8 i 11 zawarta zostanie umowa zlecenie, dla części 9 i 10 - umowa o dzieło. Liczba osób w jednej grupie wynosi średnio: - dla części 1- od 8 do 15 osób; - dla części 2- od 8 do 15 osób; - dla części 3 - do 8 osób; - dla części 4 - do 8 osób; - dla części 5 - od 8 do 10 osób; - dla części 6 - od 8 do 10 osób; - dla części 7 - od 8 do 10 osób; - dla części 8 - od 12 do 16 osób; - dla części 9 - od 10 do 16 osób; - dla części 10 - średnio 13 osób; - dla części 11 - spotkania indywidualnie. 3. Szczegółowy harmonogram i rozkład zajęć na każdy semestr opracowuje Koordynator szkolny w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej oraz Koordynatorem projektu. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach pracy szkoły, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć dydaktycznych oraz w godzinach wolnych od innych zajęć dydaktycznych uczniów uczestniczących w projekcie. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty lub/i w niedziele oraz w okresie ferii zimowych za pisemną zgodą Koordynatora Szkolnego i Dyrektora Szkoły. Szczegółowy harmonogram zajęć uzgadniany będzie na każdy semestr z uwzględnieniem Szkolnego Planu Lekcji na dany rok szkolny. 4. Zakres obowiązków Wykonawcy: Dla części od 1 do 11: 1.Przygotowanie i dostarczenie w dniu podpisania umowy szczegółowego programu zajęć/programów warsztatów/doradztwa zawodowego. 2.Opracowywania harmonogramów zajęć dla poszczególnych klas w danym semestrze w porozumieniu z Koordynatorem Szkolnym dostosowanych terminów realizacji zajęć do Szkolnego Planu Lekcji oraz harmonogramu innych zajęć projektowych prowadzonych w Technikum. 3.Systematycznej i zgodnej z harmonogramem oraz programem realizacji zajęć projektowych, w tym ścisłe przestrzeganie czasu zajęć, tj. terminów i przerw. 4.Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą koordynatora szkolnego i dyrektora szkoły. 5.Przygotowania i prowadzenia wymaganej dokumentacji zajęć /m.in. dzienniki lekcyjne zajęć, w tym prowadzenie list obecności uczestników projektu na zajęciach, kart usługi/. 6.Monitorowanie frekwencji na zajęciach dydaktycznych i bieżące informowanie o nieobecnościach Koordynatora Szkolnego. 7.Opracowanie testów wiedzy na początku i na zakończenie zajęć sprawdzających przyrost wiedzy uczestników zajęć. 8.Przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczniów na początku i na zakończenie udziału w zajęciach dla każdej grupy uczniów oraz przygotowanie analizy ilościowej i jakościowej wyników testów. 9.Prowadzenia zajęć w sposób atrakcyjny, z wykorzystaniem różnorodnych środków dydaktycznych i metody aktywnej pracy z uczniem. 10.Prowadzenia zajęć w sposób atrakcyjny, z wykorzystaniem różnorodnych środków dydaktycznych. 11.Sprawowania opieki nad uczestnikami projektu w trakcie realizowanych zajęć dydaktycznych. 12.Zrealizowanie pełnej liczby godzin lekcyjnych zajęć zaplanowanych do realizacji na danym roku szkolnym. 13.Zapewnienie stosowania logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 i Europejskiego Fundusz Społecznego w materiałach/dokumentach wytwarzanych na potrzeby realizacji zajęć dydaktycznych, zgodnie z Wytycznymi w tym zakresie. 14.Terminowe dostarczanie Koordynatorowi Szkolnemu kwartalnych pisemnych sprawozdań z realizacji zajęć (do 5 dnia po zakończeniu okresu rozliczeniowego). 15.Przygotowania i przekazania koordynatorowi szkolnemu do 30 dnia od zakończenia całego cyklu zajęć: dzienników zajęć, list obecności oraz dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w których zawarte będzie okresowe porównywanie wyników osiąganych przez uczniów. 16.Zgłaszanie ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania. 17.Współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć w ramach projektu. 18.Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. w czasie realizacji zajęć. 19.Zapewnienie ładu i porządku w czasie oprowadzenia zajęć oraz zapewnienie zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sal, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych. 20.Przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997. 21.Prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy. 22.W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca przekaże Koordynatorowi Szkolnemu pisemną /co najmniej drogą mailową/ informację z minimum 1-dniowym wyprzedzeniem o niemożliwości prowadzenia zajęć; 23.Dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających /także po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia/ wynikających z wytycznych dot. realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 5. Wszystkie zajęcia będą prowadzone w pomieszczeniach /salach i pracowniach/ znajdujących się w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zssiennica.edu.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach