Przetargi.pl
Prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7381400 , fax. 022 728 92 47
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7381400, fax. 022 728 92 47
    REGON: 01326714400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu dodatkowych zajęć, kół, klubów i sekcji sportowych rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie, w ramach projektu Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługa będzie wykonywana w siedzibie Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w godzinach uzgodnionych z Kierownikiem projektu, dostosowanych do aktualnie obowiązującego tygodniowego planu zajęć lekcyjnych w Zespole Szkół Nr 1. Po uzgodnieniu z Kierownikiem projektu i uczestnikami kół/klubów/sekcji, możliwe jest prowadzenie zajęć w soboty oraz w czasie ferii zimowych. Używane w SIWZ pojęcie godziny dydaktycznej dotyczy 45 minut zajęć z uczniami - uczestnikami projektu. Dane dotyczące projektu: Projekt realizowany jest w Zespole Szkół nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie, dla którego organem prowadzącym jest Starostwo Powiatu Pruszkowskiego - Beneficjent projektu. Okres realizacji projektu: 1.09.2009 - 30.06.2013 r. W projekcie założono, że w latach 2009 - 2013, w zakresie dotyczącym niniejszego zamówienia, 448 uczniów będzie miało możliwość rozwinięcia swoich zainteresowań i uzdolnień, w tym m.in.: 52 uczestników przystąpi do egzaminów potwierdzających umiejętności językowe, 90 uczestników przystąpi do egzaminu potwierdzającego umiejętności komputerowe, o 10 pkt. procentowych wzrośnie odsetek uczniów podejmujących kształcenie na wyższych poziomach edukacji, ok. 75% uczniów poprawi umiejętności kluczowe. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie zajęć oraz odpowiedzialność materialną za sprzęt i pomoce dydaktyczne znajdujące się w salach lekcyjnych, w których prowadzi zajęcia. Przedmiot zamówienia składa się z 13 części. Wykonawcy zadań 1 -13 będą zobowiązani do: 1. Promowanie prowadzonych przez siebie zajęć w ramach projektu w społeczności szkolnej Zespołu Szkół Nr 1. 2. Opracowania programu zajęć na każdy rok szkolny z uwzględnieniem założeń dotyczących prowadzonych zajęć, wniosków wynikających obserwacji uczestników i wyników badań ewaluacyjnych. 3. Monitorowania postępów uczniów. 4. Podejmowania działań zmierzających do poprawy motywacji i aspiracji uczestników. 5. Promowania projektu, w tym opracowywania materiałów edukacyjnych wykorzystywanych w trakcie zajęć zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 6. Udziału w typowaniu uczestników zajęć do systemu motywacyjnego funkcjonującego w projekcie, zgodnie z regulaminem i harmonogramem projektu. 7. Zachowania równości szans pod względem płci w ramach udzielanego wsparcia. 8. Systematycznego prowadzenia dzienników zajęć oraz zachowania należytej staranności dotyczącej przechowywania i zdawania do archiwum dokumentów projektowych. 9. Terminowego sporządzania 3 raportów w każdym roku szkolnym (koniec listopada, marca i czerwca) z efektywności udzielanego wsparcia, w tym opracowania wniosków z ewaluacji. 10. Prowadzenia ewidencji godzin pracy w postaci okresowo składanych kart rozliczeniowych oraz potwierdzenia wykonania zlecenia w protokołach odbioru. 11. Udziału w cokwartalnych spotkaniach zespołu projektu. 12. Dostosowania godzin zajęć dodatkowych do tygodniowego planu zajęć obowiązkowych i potrzeb uczestników projektu, w uzgodnieniu z Kierownikiem projektu. 13. Współpracy z Kierownikiem i Koordynatorem projektu Opis dodatkowy: 1. Wykonawca będący osobą fizyczną jest zobowiązany do osobistego wykonania pracy, nie może powierzać całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania osobom trzecim bez pisemnej zgody Zamawiającego. W sytuacjach koniecznych, okresowe zastępstwo za Wykonawcę należy uzgodnić pisemnie z Kierownikiem projektu. 2. Wykonawca będący osobą prawną nie może powierzać całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osób, które będą prowadziły zajęcia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do niewprowadzania zmian w obsadzie prowadzących zajęcia w trakcie realizacji projektu, bez pisemnego uzgodnienia z Kierownikiem Projektu. 3. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenie. 4. Rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie odbywać się cykliczne, na zasadach określonych we wzorze umowy. 5. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszego rozwiązania umowy, o czym powiadomi Wykonawcę pisemnie nie później niż miesiąc przed terminem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach