Przetargi.pl
Prowadzenie czynności windykacyjnych podejmowanych na podstawie tytułów wykonawczych uzyskanych przez Zamawiającego i zmierzających do wyegzekwowania wierzytelności na drodze przedegzekucyjnej lub w wyniku egzekucji komorniczej

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, al. Kraśnicka 25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 29 00 , fax. 81 466 29 01
  • Data zamieszczenia: 2012-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
    al. Kraśnicka 25 25
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 29 00, fax. 81 466 29 01
    REGON: 06043356000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ztm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie czynności windykacyjnych podejmowanych na podstawie tytułów wykonawczych uzyskanych przez Zamawiającego i zmierzających do wyegzekwowania wierzytelności na drodze przedegzekucyjnej lub w wyniku egzekucji komorniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dokonywanie czynności faktycznych i prawnych zgodnych z przepisami prawa, zmierzających do odzyskania wierzytelności od dłużników Zamawiającego. Wykonawca prowadzić będzie windykacje na podstawie uzyskanych przez Zamawiającego tytułów wykonawczych. 2.Działania Wykonawcy obejmować będą windykację przedegzekucyjną oraz dochodzenie wierzytelności na drodze postępowania egzekucyjnego. 3.W ramach powierzonych przez Zamawiającego czynności windykacyjnych Wykonawca będzie podejmował w szczególności następujące działania: a)kierował do dłużników wezwania do zapłaty z zagrożeniem wszczęcia egzekucji komorniczej, b)zawierał z dłużnikami ugody, na mocy której zostanie udzielona ulga w spłacie zadłużenia poprzez rozłożenie na raty lub zawieszenie windykacji - po uprzedniej decyzji Zamawiającego, c)występował do komornika z wnioskami egzekucyjnymi, d)reprezentował Zamawiającego w postępowaniu egzekucyjnym, 4.Sprawy do komornika Wykonawca będzie kierował na podstawie udzielonego pełnomocnictwa oraz na podstawie otrzymywanych od Zamawiającego tytułów wykonawczych wydanych przez sąd właściwości ogólnej i uzyskanych poprzez e-sąd. 5.Wykonawca może zawierać ugody z dłużnikami Zamawiającego w zakresie rozłożenia na raty lub zawieszenia windykacji bez możliwości zmniejszenia wysokości zadłużenia po uprzedniej decyzji Zamawiającego. 6.Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy średnio raz w miesiącu sprawy w ilości od 500 do 1500. Ilość przekazywanych spraw uzależniona będzie od napływu tytułów wykonawczych z sądu, przy czym pierwszego roku obowiązywania umowy średnio ok 15 tys. szt. Drugiego roku tylko przez pierwszych 9 miesięcy ok 9 tys. spraw a średnia wartość pojedynczej należności wynosić będzie ok 180 zł. 7.Wykonawca w pierwszej kolejności będzie próbował doprowadzić do zapłaty przez dłużnika zadłużenia stosując windykację przedegzekucyjną, a w przypadku braku wpłaty Wykonawca będzie kierował sprawy do egzekucji komorniczej. Wykonawca będzie decydował czy w danej sprawie zastosować wezwanie przedegzekucyjne lub czy w ogóle kierować tytuł wykonawczy do egzekucji komorniczej. Odstąpienie od czynności skierowania tytułu do egzekucji będzie wymagać pisemnego uzasadnienia dołączonego do akt sprawy. 8.Wykonawca będzie świadczył usługi windykacyjne za wynagrodzeniem w postaci prowizji od zwindykowanych przez niego należności przekazanych przez Zamawiającego do windykacji płatnej w okresie: - maksymalnie do 90-ciu dni po upływie okresu obowiązywania umowy w przypadku wyegzekwowania na etapie przedegzekucyjnym, - do zakończenia egzekucji komorniczej ale nie dłuższym niż rok od czasu zakończenia obowiązywania umowy w przypadku wyegzekwowania po skierowaniu wniosku egzekucyjnego do komornika oraz całość zwindykowanych w tym okresie kosztów zastępstwa przyznanego w postępowaniu egzekucyjnym. 9.Prowizja nie będzie naliczana od zwindykowanych przez Wykonawcę kwot nienależnych Zamawiającemu tj. wszelkich kosztów komorniczych, przyznanych kosztów zastępstwa w egzekucji i poszukiwania majątku dłużnika. 10.Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt i na własne ryzyko pokrywać będzie wszelkie koszty związane z prowadzeniem czynności windykacyjnych, w szczególności: a)koszty obsługi administracyjno - biurowej czynności windykacyjnych, b)koszty opłat pocztowych, powiadomień, monitów, wezwań i innych form oddziaływania na dłużników w celu wyegzekwowania zadłużenia. c)kosztów zastępstwa przyznanego w postępowaniu egzekucyjnym z wyjątkiem zwindykowanych przez Wykonawcę w czasie trwania umowy oraz maksymalnie do roku po jej zakończeniu, d)opłat skarbowych, w tym także od pełnomocnictw, e)kosztów, zaliczek, zlecenia poszukiwania majątku dłużnika w trybie art. 7971 kpc, zapytania komornika w trybie art. 761 kpc oraz innych opłat komorniczych związanych z prowadzeniem egzekucji. 11.Czynności windykacyjne wykonywane będą w imieniu Zamawiającego, który udziela Wykonawcy pełnomocnictwa do jej wykonywania na zasadach określonych w umowie. 12.Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający będzie udzielać Wykonawcy dodatkowych pisemnych pełnomocnictw koniecznych dla dokonywania poszczególnych czynności objętych postępowaniem windykacyjnym w tym pełnomocnictw dla profesjonalnych pełnomocników procesowych. 13.Pełnomocnictwo będzie udzielone Wykonawcy na okres obowiązywania umowy a w odniesieniu do spraw, które Wykonawca skierował do egzekucji komorniczej do zakończenia egzekucji ale nie dłużej niż rok po upływie okresu obowiązywania niniejszej umowy. 14.W odniesieniu do spraw w których egzekucja komornicza nie zostanie zakończona w okresie roku od czasu zakończenia obowiązywania umowy pełnomocnictwo udzielone Wykonawcy zostanie cofnięte a egzekucje będzie dalej prowadził samodzielnie Zamawiający. 15.Umowa będzie obowiązywać przez okres 24 miesięcy od daty jej zawarcia z zastrzeżeniem jej wcześniejszego automatycznego rozwiązania w przypadku, gdy wynagrodzenie Wykonawcy osiągnie określoną w ofercie kwotę za całość przedmiotu zamówienia - na którą składa się suma kwot poszczególnych prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1.1. 7 518 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset osiemnaście złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Pekao S.A., V O. w Lublinie, ul. Królewska 1, Lublin, nr: 71 1240 1503 1111 0010 2200 3156 z dopiskiem WADIUM: Prowadzenie czynności windykacyjnych. Nr sprawy: DZ.381-1-7/12. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Zarządzie Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, pok. 212 przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia winno jednoznacznie wynikać, że gwarancja lub poręczenie zostało udzielone wszystkim podmiotom składającym ofertę wspólną. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium na podst. art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach