Przetargi.pl
Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt wolno żyjących (dzikich).

Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6161230 , fax. 012 6161217
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
    pl. Wszystkich Świętych 3-4
    31-004 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6161230, fax. 012 6161217
    REGON: 35050874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt wolno żyjących (dzikich).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt wolno żyjących (dzikich) określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 marca 2005 r. w sprawie ustalenia listy gatunków zwierząt łownych (Dz.U. Nr 45, poz. 433) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 28 września 2004 r. w sprawie gatunków dziko występujących zwierząt objętych ochroną (Dz.U. Nr 220, poz. 2237). 2. Całość prac, wchodzących w zakres zobowiązań Wykonawcy musi być przeprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zasięg terytorialny usługi obejmuje teren zawarty wewnątrz granic administracyjnych miasta Krakowa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres przewidywanych prac zawiera wzór umowy stanowiący zał. nr 3 do siwz. 4. Jeżeli wykonawca zamierza część/części prac wymaganych w zakresie zamówienia podzlecić innemu podmiotowi zobowiązany jest on wskazać tę część/ te części zamówienia w Formularzu oferty, którego wzór stanowi zał. nr 1 do siwz. 5. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2010 r.) do dnia 31 grudnia 2010 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 776000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 2. dysponują, bądź będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia minimum trzema osobami (łącznie z wykonawcą): posiadającymi wykształcenie wyższe lub podyplomowe o profilu przyrodniczym, będącymi członkami - od minimum trzech lat - Polskiego Związku Łowieckiego, posiadającymi aktualne pozwolenie na broń myśliwską w tym minimum jedną osobą posiadającą zezwolenia na broń do usypiania [przez wykształcenie przyrodnicze Zamawiający rozumie uzyskanie dyplomu: akademii rolniczych (np. o kierunku leśnictwo, zootechnika, weterynaria) lub innych uczelni o kierunku biologia bądź ochrona środowiska]. 3. wykonywali - w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - przez minimum pół roku na bieżąco prace objęte przedmiotem zamówienia lub podjęli minimum pięć akcji na terenach miejskich dotyczących zwierząt wolno żyjących. 4. dysponują lub będą dysponować przynajmniej jednym środkiem transportu odpowiednim do przewozu zwierząt i oznakowanym w sposób umożliwiający identyfikację przedsiębiorcy oraz zapewniającym bezpieczeństwo i zapobiegającym zranieniu lub cierpieniu transportowanych zwierząt 5. dysponują lub będą dysponować urządzeniami dla wyłapywania zwierząt w sposób nie powodujący zagrożenia dla ich życia i zdrowia, ani nie zadający im cierpienia. 6. dysponują lub będą dysponować: przynajmniej jedną osobą, która zapewnieni zwierzętom bezzwłoczną opiekę lekarsko - weterynaryjną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4. Dokumenty (dyplomy, legitymacje, zaświadczenia, pozwolenia) stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (wskazane w załączniku nr 4 do siwz) posiadają wykształcenie wyższe lub podyplomowe o profilu przyrodniczym, są członkami Polskiego Związku Łowieckiego, posiadają aktualne pozwolenie na broń. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) usług na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa powyżej w pkt. 3. (z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) - zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej w pkt 5. zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 7. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z oświadczeniami na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa powyżej w pkt 4 - 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach