Przetargi.pl
Prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego zlokalizowanego przy ul. Senatorskiej w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Jezuicka 1/3 1/3
    00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego zlokalizowanego przy ul. Senatorskiej w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego zlokalizowanego przy ul. Senatorskiej w Dzielnicy Śródmieście w m.st. Warszawy. Parking strzeżony, administrowany przez Zarząd Terenów Publicznych, zlokalizowany przy ul. Senatorskiej w Warszawie posiada 76 miejsc parkingowych. Jest to miejski płatny parking ogólnodostępny, funkcjonujący całodobowo, który wyposażony jest w pełni automatyczny system obsługi wjazdu i wyjazdu z parkingu SP-207. Plan parkingu, regulamin parkingu i obowiązujący cennik oraz wykaz wyposażenia parkingu są załącznikami nr 1, 2, 3, i 4 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zarząd Terenów Publicznych planuje wyposażyć przedmiotowy parking w system kamer monitorujących, jako wyłączny nadzór ZTP nad prawidłowym funkcjonowaniem parkingu. Prowadzący parking musi zapewnić patrol interwencyjny prowadzony przez koncesjonowaną firmę ochrony, który będzie wykorzystywany w ochronie parkingu w miarę potrzeb. Ponadto prowadzący parking zobowiązany jest do ubezpieczenia parkingu od odpowiedzialności cywilnej za przechowywane pojazdy na sumę gwarancyjną nie mniejszą, niż 500 000 zł, ze zniesionym udziałem własnym. Miesięczne wpływy w 2009 roku z działalności parkingu wynosiły średnio 37 386,00 zł. (słownie: trzydzieści siedem tysięcy trzysta osiemdziesiąt sześć złotych) netto. Z tytułu prowadzenia parkingu Wykonawca będzie otrzymywał co miesiąc od ZTP zapłatę określoną procentowym udziałem w przychodach netto z działalności parkingu. Wysokość wspomnianego udziału zostanie ustalona na podstawie niniejszego przetargu. Minimalna kwota gwarantowana dla ZTP z przychodów z działalności parkingu została ustalona w wysokości 27 367,00 zł. (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy trzysta sześćdziesiąt siedem złotych) netto miesięcznie plus VAT 22% . W przypadku, gdy przychody miesięczne netto z działalności parkingu będą takie, że kwota przypadająca Zamawiającemu wynikająca z procentowego podziału przychodów ustalona w drodze niniejszego przetargu będzie mniejsza, niż ustalona kwota gwarantowana, wynagrodzeniem dla Wykonawcy będzie różnica między całkowitymi przychodami miesięcznymi netto z działalności parkingu, a kwotą gwarantowaną netto ustaloną przez Zamawiającego. W przypadku, gdy przychody miesięczne netto z działalności parkingu będą mniejsze niż kwota gwarantowana dla ZTP, brakującą różnicę Wykonawca dopłaci na konto bankowe ZTP. Prowadzenie parkingu obejmuje: 1.1. całodobową ochronę parkingu i przechowywanych na nim pojazdów prowadzoną przez odpowiednio przeszkolonych i umundurowanych pracowników, 1.2. obowiązek zapewnienia patrolu interwencyjnego koncesjonowanej firmy ochrony, 1.3. przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za przechowywane pojazdy z obowiązkiem zawarcia umowy ubezpieczenia parkingu na sumę gwarancyjną nie mniejszą, niż 500 000 zł, ze zniesionym udziałem własnym, 1.4. zapewnienie właściwego użytkowania i funkcjonowania sprzętu będącego wyposażeniem parkingu (wymienionego w załączniku nr 4 do wzoru umowy będącej załącznikiem nr 8 do SIWZ) oraz przeciwdziałanie powstawaniu szkód i awarii tego sprzętu, a w przypadku ich wystąpienia, usuwanie ich we własnym zakresie i na własny koszt. Zasada ta nie dotyczy elementów systemu parkingowego SP-207, w przypadku którego wszelkie uszkodzenia oraz awarie powinny być zgłaszane serwisowi gwarancyjnemu systemu SP-207, bez względu na przyczynę ich powstania. Koszty naprawy systemu SP-207 w zależności od udokumentowanej przyczyny ich wystąpienia ponosi gwarant tego systemu lub prowadzący parking; 1.5. przeszkolenie na własny koszt każdego pracownika parkingu z obsługi systemu SP-207, zainstalowanego na parkingu, 1.6. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oświetlenia parkingu uruchamianego przez automat zmierzchowy zainstalowany na parkingu, którego działanie pokrywa się z działaniem miejskiego oświetlenia ulicznego, 1.7. zapewnienie łączności telefonicznej z parkingiem, 1.8. zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt materiałów eksploatacyjnych do prawidłowej pracy komputerowego systemu obsługi parkingu SP-207 - rolki papieru termicznego do drukarek fiskalnych, papier do drukowania faktur, papier do biletów w systemie SP-207, toner do drukarki drukującej faktury, druki do ręcznego wystawiania faktur w przypadku awarii systemu elektronicznego, 1.9. regulowanie należności za zużytą energię elektryczną na parkingu, 1.10. utrzymanie czystości na parkingu w obrębie istniejącego ogrodzenia, a w szczególności: zamiatanie terenów utwardzonych, koszenie i grabienie trawy, wywóz śmieci z terenu parkingu, odladzanie i wywóz śniegu, utrzymywanie ogólnej czystości i porządku. 1.11. prowadzenie sprzedaży abonamentów i biletów godzinowych z wykorzystaniem kasy fiskalnej, 1.12. zewnętrzny system całodobowej kontroli prowadzonej przez Wykonawcę na własny koszt. 1.13. dbałość o pozytywny wizerunek publicznego parkingu miejskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637124007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 606,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset sześć złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1.2.1.1. posiadają uprawnienie do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 1.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.2.2.1. udokumentują, iż w okresie ostatnich 3 lat tj. od 2006 r do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zamówienia o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Należy wykazać wykonanie co najmniej 1 zamówienia na prowadzenie w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy całodobowego, płatnego, ogólnodostępnego parkingu strzeżonego. Zrealizowane zamówienia należy wykazać wg załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2.2.2. udokumentują dysponowanie min. 3 osobami ze znajomością obsługi ręcznych kas fiskalnych, według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.2.2.3. udokumentują dysponowanie jednolitym umundurowaniem dla pracowników oraz posiadanie środków łączności tj. telefonu komórkowego, w który będą wyposażeni pracownicy obsługujący parking, potwierdzone wykazem wg załączonego wzoru,, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 1.2.2.4. udokumentują dysponowanie patrolem interwencyjnym własnym lub koncesjonowanej firmy ochrony, wg załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 6a do SIWZ. 1.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.2.3.1. udokumentują osiągnięcie w roku 2008 przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu), w wysokości minimum 150 000 zł, wg załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 7a i 7b do SIWZ. 1.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych. będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1.2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ 1.2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 1.2.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) 1.2.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.8. Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.2.9. Wykaz zamówień - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień. 1.2.10. Oświadczenie o dysponowaniu osobami ze znajomością obsługi ręcznych kas fiskalnych, wg wzoru określonego w zał. Nr 5 do SIWZ 1.2.11. Wykaz dysponowanych środków technicznych, niezbędnych do obsługi parkingu, wg wzoru określonego w załączniku Nr 6 do SIWZ. 1.2.12. Deklaracja dysponowania patrolem interwencyjnym własnym lub koncesjonowanej firmy ochrony, wg wzoru określonego w załączniku Nr 6a do SIWZ. 1.2.13. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7a lub 7b do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach