Przetargi.pl
Prowadzenie bieżącej eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Szczytna

Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna) ogłasza przetarg

  • Adres: 57-330 Szczytna, ul. Wolności 42/13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8683305 , fax. 074 8683020
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna)
    ul. Wolności 42/13 42/13
    57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8683305, fax. 074 8683020
    REGON: 00053119200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie bieżącej eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Szczytna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Szczytna zgodnie z warunkami podanymi w części 4 SIWZ (projekt umowy z załącznikami)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych i zero groszy) przelewem na rachunek bankowy wskazany w SIWZ. Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego). Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późń. zmianami (Dz. U. Nr 19, poz. 177).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w przetargu są: spełnianie wymogów określonych w art. 22ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz spełnianie wszystkich warunków zamówienia określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załączonego wzoru (część II niniejszej SIWZ), sporządzony w języku polskim, wypełniony na maszynie do pisania lub ręcznie nieścieralnym atramentem/tuszem, lub sporządzony na komputerze, podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Formularz oferty ma być wypełniony przez Wykonawcę tylko w miejscach do tego przeznaczonych, czyli w miejscach wykropkowanych. Jeżeli Wykonawca do swojej oferty załączy formularz oferty o treści innej niż wzór znajdujący się w tej SIWZ, jego oferta zostanie odrzucona. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i występowania w imieniu Wykonawcy - załączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione do reprezentowania banku Wykonawcy, jeżeli nie będzie to wynikało wprost z dokumentu, o którym mowa powyżej w punkcie 2. 4. Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru zawartego w części 3 niniejszej SIWZ. 5. Wykaz posiadanego sprzętu, niezbędnego do wykonania zadania, a w szczególności dokument stwierdzający posiadanie własnego podnośnika samochodowego (podnośnik koszowy) lub kserokopię umowy na wynajem podnośnika samochodowego, która musi umożliwiać terminowe usunięcie awarii zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik SIWZ, oraz termin jej obowiązywania, który musi być przynajmniej równy terminowi realizacji umowy na Prowadzenie bieżącej eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Szczytna. 6. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat prac o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem prac objętych zamówieniem. Należy podać rok wykonania tych prac, czas wykonywania w miesiącach, koszt prac (brutto) i nazwę zamawiającego. 7. Posiadane referencje za prace wykonywane w ciągu ostatnich trzech lat. 8. Parafowany przez osoby upoważnione do podpisania oferty formularz projektu umowy (część 4 niniejszej SIWZ - parafowana każda strona umowy). 9. Dowód wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Za dowód wniesienia wadium w formie pieniądza będzie uznawany dokument potwierdzający jego wniesienie w formie przelewu przed terminem składania ofert tzn. wpłata wadium musi zostać dokonana w takim terminie, aby wpłacone pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego do dnia i godziny składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uznaje się te, które znajduje się już na koncie Zamawiającego (liczy się data i godzina wpływu wadium na konto Zamawiającego a nie data wpłaty - polecenia przelewu). Wykonawca, który załączy dowód przelewu wadium, a okaże się, że do terminu składania ofert nie wpłynęło ono na konto Zamawiającego, Wykonawca taki zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. Za dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, będzie uznawana kserokopia takiego dokumentu, z adnotacją pracownika działu księgowości Urzędu Miasta i Gminy w Szczytnej, z wpisaną przez niego datą i godziną złożenia gwarancji lub poręczenia w depozyt oraz podpisem tego pracownika. Jeżeli Wykonawca nie załączy w/w dowodów wniesienia wadium, za takie dowody będą uznawane oryginały gwarancji i poręczeń zdeponowane u Zamawiającego oraz wyciągi z konta Zamawiającego poświadczające wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczytna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach