Przetargi.pl
PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY SZUBIN, W TYM GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3910700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2014-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3910700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 09235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY SZUBIN, W TYM GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Szubin, w tym jednostek organizacyjnych: 1) Miejskiego Zespołu Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie, ul. Kcyńska 12a, 89-200 Szubin, 2) Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szubinie, ul. Kcyńska 34, 89-200 Szubin. Gmina Szubin wykonuje zadania związane z bankową obsługą budżetu przy pomocy Urzędu Miejskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin. 2. Katalog podstawowych czynności, wykonywanych w ramach bankowej obsługi budżetu: 1) Otwarcie i prowadzenie trzech rachunków bieżących, piętnaście rachunków pomocniczych w tym rachunku sum depozytowych oraz Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Mieszkaniowych, otwarcie i prowadzenie kont wirtualnych (5416 szt.) 2) Dokonywanie operacji bankowych: a) realizacja przelewów w czasie rzeczywistym, b) przyjmowanie wpłat gotówkowych nie krócej niż w godzinach od 8:00 do 15:00, c) dokonywanie wypłat gotówkowych nie krócej niż w godzinach od 8:00 do 15:00, w tym: - wypłata wynagrodzeń, umów zleceń, umów o dzieło, - wypłata świadczeń: rodzinnych, z funduszu alimentacyjnego, pielęgnacyjnych, zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie paliwa, zasiłków, zapomóg, dodatków energetycznych i mieszkaniowych oraz stypendiów szkolnych i socjalnych, - wypłata delegacji, ryczałtów, diet, inkasa, kaucji, pożyczek, - zwroty, nadpłaty i inne. 3) Prowadzenie obsługi kasowej: a) Gminy Szubin, b) Miejskiego Zespołu Oświaty, Sportu i Rekreacji w Szubinie, c) Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szubinie. 4) Udostępnianie wyciągów bankowych: a) Gminiy Szubin, b) Miejskiego Zespołu Oświaty, Sportu i Rekreacji w Szubinie, c) Miejsko-Gminnago Ośrodka Pomocy Społecznej w Szubinie z rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych i pozostałych z danego dnia do godz. 10:00 w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu operacji. 5) Udzielenie Gminie Szubin na jej wniosek kredytu w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu. 6) Wykonawca zapewnia miesięczny okres kapitalizacji na rachunkach, o których mowa w części III ust. 2 pkt. 1 SIWZ, 7) Wykonawca zapewnia otwarcie i prowadzenie rachunków lokat terminowych w warunkach negocjowanych służących do lokowania nadwyżek środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku każdej jednostki. 8) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o saldzie rachunku lub rachunku lokaty na koniec roku kalendarzowego pocztą, listem zwykłym na adres jednostek wskazany w części III ust. 1 SIWZ, 9) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych zestawień wykonanych operacji, z wyszczególnieniem ich ilości oraz pobranej prowizji z tytułu ich wykonania (wpłaty, wypłaty i przelewy od których pobrana prowizja obciąża rachunek) do 10 dnia następnego miesiąca po zakończonym miesiącu dla każdej jednostki oddzielnie. 10) Wykonawca zapewnia szyfrowany dostęp do strony systemu bankowości internetowej w okresie realizacji zamówienia w każdej jednostce. a) System musi pozwalać na: - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na obsługiwanych rachunkach, - przeszukanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach wg. nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnia w zbiorze operacji, - export / import danych do innych systemów (np. do systemu finansowo-księgowego), - składanie poleceń przelewu ze wszystkich rachunków, - czas otrzymywania wyciągów z załącznikami najpóźniej do godziny 10.00 następnego dnia roboczego, - uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji, - monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi wyciągów dla wszystkich operacji, - możliwość podglądu przez Zamawiającego rachunków gminnych jednostek organizacyjnych, b) Wykonawca zapewnia nieodpłatne instalacje wraz ze szkoleniem wyznaczonych pracowników w każdej jednostce oraz bezpłatną konserwację i doradztwo w zakresie obsługi systemu elektronicznej bankowości w okresie realizacji zamówienia. 11) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowych od: a) przelewów wewnątrz bankowych, b) sporządzania wyciągów bankowych oraz dokumentów źródłowych w formie papierowej, c) wydanych blankietów czekowych i ich potwierdzeń, d) za realizację czeków gotówkowych. 12) Siedziba banku, oddział, filia lub punkt kasowy powinien znajdować się w odległości nie większej niż 200 m od siedziby Urzędu Miejskiego w Szubinie. Wymagane jest również posiadanie lub utworzenie co najmniej dwóch punktów kasowych w miejscach innych niż siedziba banku (oddział bądź filia) na terenie miasta Szubina. 13) W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych lub utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy, będą one obsługiwane przez Wykonawcę na zasadach i warunkach niniejszego zamówienia. 3. Warunki, jakie będzie musiał dopełnić wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy: 1) posiadanie przez Wykonawcę siedziby, oddziału lub filii w Szubinie bądź otwarcie oddziału lub filii w Szubinie najpóźniej w dniu podpisania umowy, 2) posiadanie dodatkowo dwóch punktów kasowych w miejscach innych niż siedziba banku, oddziału bądź filii na terenie miasta Szubina, najpóźniej w dniu podpisania umowy, 3) kasa bądź punkt kasowy powinien znajdować się w odległości nie większej niż 200 m od siedziby Urzędu Miejskiego w Szubinie, 4) bank, oddział lub filia powinien zapewnić realizowanie na miejscu całego przedmiotu zamówienia, 5) wykonywanie czynności związanych z przedmiotem zamówienia we wszystkie dni robocze, 6) zapewnienie obsługi bankowej Gminie Szubin, MGOPS oraz MZOSiR w Szubinie w systemie bankowości elektronicznej obsługi bankowej nie później niż do dnia 1maja 2014 roku, 7) Nie pobieranie żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu prowadzenia bankowej obsługi poza wymienionymi w ofercie. 4. Orientacyjne dane charakterystyczne dla przedmiotu zamówienia: 1) roczna szacunkowa ilość wpłat gotówkowych wynosi - 24 644 sztuk, 2) roczna szacunkowa ilość wypłat gotówkowych wynosi - 10 568 sztuk, 3) roczna ilość przelewów wychodzących wynosi około 55.000 sztuk, 4) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu umowy w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia, w którym upłynie termin na wniesienie środków ochrony prawnej, 4.1. Obroty na rachunkach bieżących w 2013 r. były następujące: - Gmina Szubin - 66 901 389,75 zł - MZOSiR - 27 020 250,36 zł, - M-GOPS - 6 730 687,30 zł 4.2. Zmiana ilości lub wartości przedmiotu zamówienia nie spowoduje konieczności zawarcia aneksu do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu na przejściowy deficyt
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach