Przetargi.pl
"Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Przasnysz i gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 36 miesięcy"

Gmina Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 522 709 , fax. 297 522 709
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przasnysz
    ul. Św. St. Kostki 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 297 522 709, fax. 297 522 709
    REGON: 54835400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Przasnysz i gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 36 miesięcy"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Przasnysz i gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 36 miesięcy, w tym: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego i pomocniczych – budżetu Gminy Przasnysz oraz rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Przasnysz (dotyczy wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Przasnysz). Obsługa bankowa budżetu gminy oraz jednostek organizacyjnych Gminy Przasnysz obejmować będzie: - rachunki następujących jednostek organizacyjnych Gminy: • Urząd Gminy w Przasnyszu, • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przasnyszu, • Gminna Biblioteka Publiczna im. Józefa Narzymskiego w Bogatem • Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Bogatem, • Szkoła Podstawowa im. Św. Stanisława Kostki w Lesznie • Szkoła Podstawowa im. mjr Henryka Sucharskiego w Nowej Krępie 2. Realizacja poleceń przelewu (wersja papierowa i wersja elektroniczna), udostępnienie systemu umożliwiającego dokonywanie przelewów w wersji elektronicznej w Urzędzie Gminy i pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy. 3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 4. Dokonywanie wypłat gotówkowych (czeki i listy wypłat). 5. Przyjmowanie i przechowywanie depozytów. 6. Przekazywanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych w formie papierowej wraz z załączonymi dowodami wpłat i wypłat (potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy i na koniec roku). 7. Wydawanie blankietów czeków gotówkowych. 8. Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń. 9. Wydawanie historii rachunków bankowych w miarę zapotrzebowania. 10. Zapewnienie transportu gotówki z kasy Urzędu Gminy na wniosek Zamawiającego. 11. Oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego. 12. Lokowanie środków ma lokatach krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie Banku z możliwością ich automatycznej prolongaty. 13. Udzielenie Gminie Przasnysz, na jej wniosek, kredytu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu w każdym roku budżetowym w wysokości 1.500.000,00 zł. 14. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji. 15. Wykonywanie poleceń przelewu elektronicznie i papierowo złożonych do godziny 14:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 14:00 w dniu następnym, z tym że przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym bez opłat i prowizji oraz wydawanie blankietów czekowych zgodnie z oczekiwaniami zamawiającego. 16. Czas otrzymywania wyciągów z załącznikami najpóźniej do godziny 11:00 następnego dnia roboczego. 17. Zapewnienie właściwego użytkowania systemu bankowości elektronicznej: instalacja, aktualizacja, serwis i szkolenia, bez opłat i prowizji . W ramach systemu bankowości elektronicznej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności:  ścisłe określenie uprawnień użytkowników zarówno dla każdej funkcji oferowanej przez system, jak i dostępu do danych poszczególnych rachunków,  akceptacje transakcji z uwzględnieniem różnej klasy podpisów,  uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych,  przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu według uzgodnionego między stronami harmonogramu, który umożliwi bezpieczne rozpoczęcie użytkowania systemu bankowego od pierwszego dnia miesiąca obowiązywania umowy,  informowania użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank,  telefoniczną obsługę typu help desk.  „zerowanie” rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Przasnysz, zgodnie z dyspozycjami Gminy Przasnysz jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na wskazane rachunki, bez opłat i prowizji, 18. Zapewnienie możliwości uzyskania przez Skarbnika Gminy lub osobę przez nią upoważnioną, informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych, bez opłat i prowizji. 2. Wymagania dodatkowe: a) Wykonawca nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Przasnysz żadnych innych opłat niż określone w formularzu cenowym (zał. 2 do SIWZ). b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne, prawne na rzecz Gminy Przasnysz, wypłat gotówkowych na rzecz jednostek organizacyjnych gminy (czeki) oraz od wypłat świadczeń gotówkowych na rzecz osób fizycznych - świadczeniobiorców wg list wypłat przekazywanych przez jednostki organizacyjne gminy . c) Wykonawca posiada punkt kasowy (filię lub oddział) w miejscowości Przasnysz powiat przasnyski, lub złoży oświadczenie w składanej ofercie, iż w terminie do 1 miesiąca od daty podpisania umowy na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Przasnysz, otworzy punkt kasowy (filię lub oddział) swojego banku w miejscowości Przasnysz, zapewniający obsługę bankową Gminy. Do momentu otworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego, bank zagwarantuje codzienną obsługę budżetu Gminy na terenie Miasta Przasnysz i zapewni możliwość przeprowadzania wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. W przypadku niespełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności – obsługi bankowej - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2357 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) W przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu Wykonawca składa oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu, na którego zasoby się powołuje do udostępnienia swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia wraz z podaniem zakresu i okresu udziału podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza o tym podmiocie informację w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór – załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach