Przetargi.pl
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Baranowo przez okres 36 miesięcy

Gmina Baranowo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-320 Baranowo, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 613 776 , fax. 297 613 793
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranowo
    Rynek 7
    06-320 Baranowo, woj. mazowieckie
    tel. 297 613 776, fax. 297 613 793
    REGON: 55066838000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Baranowo przez okres 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Baranowo przez okres 36 miesięcy, w tym: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego – budżetu Gminy Baranowo oraz rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Baranowo (dotyczy wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Baranowo). Obsługa bankowa budżetu gminy oraz jednostek organizacyjnych Gminy Baranowo obejmować będzie rachunki następujących jednostek organizacyjnych Gminy: - Urząd Gminy w Baranowie, - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie, - Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Baranowie, - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Baranowie, - Szkoła Podstawowa im. Aleksandra Kopcia w Zawadach, - Gminne Przedszkole w Baranowie, - Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Baranowie, - Gminna Biblioteka Publiczna w Baranowie. 2) Realizacja poleceń przelewu (wersja elektroniczna), udostępnienie systemu umożliwiającego dokonywanie przelewów w wersji elektronicznej w Urzędzie Gminy i w pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy. 3) Udostępnienie na wniosek Zamawiającego usługi pozwalającej importować dane do systemu finansowo – księgowego Zamawiającego dotyczące jednoznacznej identyfikacji osoby wpłacającej oraz rodzaju należności dla budżetu gminy (masowe płatności) oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego. 4) Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 5) Dokonywanie wypłat gotówkowych (czeki). 6) Przyjmowanie i przechowywanie depozytów. 7) Przekazywanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych w formie papierowej wraz z załączonymi dowodami wpłat i wypłat (potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy i na koniec roku). 8) Wydawanie blankietów czeków gotówkowych. 9) Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń. 10) Wydawanie historii rachunków bankowych w miarę zapotrzebowania. 11) Zapewnienie transportu gotówki z kasy Urzędu Gminy na wniosek Zamawiającego. 12) Oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego. 13) Lokowanie środków na lokatach krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie Banku z możliwością ich automatycznej prolongaty. 14) Udzielenie Gminie Baranowo, na jej wniosek, kredytu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu w każdym roku budżetowym w wysokości 1.500.000,00 zł. 15) Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji. 16) Wykonywanie poleceń przelewu elektronicznie złożonych do godziny 14:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 14:00 w dniu następnym, z tym, że przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym bez opłat i prowizji oraz wydawanie blankietów czekowych zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego. 17) Czas otrzymywania wyciągów z załącznikami najpóźniej do godziny 11:00 następnego dnia roboczego. 18) Zapewnienie właściwego użytkowania systemu bankowości elektronicznej: instalacja, aktualizacja, serwis i szkolenia, bez opłat i prowizji np. kryptograficznego pozwalającego na bezpośrednie połączenie się z bankiem. W ramach systemu bankowości elektronicznej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: - ścisłe określenie uprawnień użytkowników zarówno dla każdej funkcji oferowanej przez system, jak i dostępu do danych poszczególnych rachunków, - akceptacje transakcji z uwzględnieniem różnej klasy podpisów, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, - przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu według uzgodnionego między stronami harmonogramu, który umożliwi bezpieczne rozpoczęcie użytkowania systemu bankowego od pierwszego dnia miesiąca obowiązywania umowy, - informowania użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank, - telefoniczną obsługę typu help desk. - „zerowanie” rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Baranowo, zgodnie z dyspozycjami Gminy Baranowo jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na wskazane rachunki, bez opłat i prowizji, - zapewnienie możliwości uzyskania przez Skarbnika Gminy lub osobę przez nią upoważnioną, informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych, bez opłat i prowizji. 19) Przyjmowanie płatności na rzecz Zamawiającego za pomocą terminali: - Wykonawca zobowiązuje się świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi związane z realizacją i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi za pomocą terminali od 01.04.2020 roku, - wszelkie opłaty związane z korzystaniem z terminala płatniczego oraz prowizje od transakcji płatniczych będą ponoszone przez Wykonawcę, - w przypadku dokonywania płatności za pomocą kart płatniczych na wyciągu musi znaleźć się informacja o dacie obciążenia rachunku karty płatniczej, - obecne zapotrzebowanie na terminale wynosi 1 szt., przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby terminali w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Baranowo żadnych innych opłat niż określone w formularzu cenowym (zał. 2 do SIWZ), 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne, prawne na rzecz Gminy Baranowo, 3) Wykonawca posiada centralę / oddział / filię banku w miejscowości Baranowo powiat ostrołęcki. 3. Informacje o oprocentowaniu: Oprocentowanie kredytu liczone będzie wg stawki WIBOR 1M. Zmiana stawki WIBOR 1M będącej podstawą do naliczania odsetek następować będzie w miesięcznych okresach odsetkowych w oparciu o stawkę z ostatniego dnia roboczego notowania WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego kolejny okres (miesiąc) odsetkowy. Każdorazowo ustalona stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia miesiąca rozpoczynającego kolejny okres odsetkowy. Jeżeli pierwszy dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy, nowa stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym od pracy. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy podejmowane przez Wykonawcę lub podwykonawcę i związane z obsługą bankową Zamawiającego wykonywane były przez pracownika/pracowników zatrudnionego/ych na podstawie umowy o pracę, co najmniej w wymiarze 2 etatów. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia co najmniej na okres jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się wykonawcę do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wszelkie czynności związane z obsługą bankową budżetu Gminy Baranowo. 2) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: - Usługi w ramach zamówienia będą świadczone przez osoby wymienione wykazie osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w/w wykaz przed podpisaniem umowy, - Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wymienione w wykazie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, - Wykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności niezbędne do realizacji zamówienia i/lub oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji. b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: - W przypadku nieprzedstawienia w terminie oświadczenia lub informacji dokumentujących zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 1 000,00 zł brutto, - W przypadku dwukrotnego niewywiązania się z obowiązku informacji lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności – obsługi bankowej - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2016 roku, poz. 1988).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy zgodny z treścią załącznika nr 1 SIWZ, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnego z treścią załącznika nr 3 SIWZ 3. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach