Przetargi.pl
PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA DROGACH GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY LEWIN BRZESKI W SEZONIE 2009-2010

Burmistrz Lewina Brzeskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 49-340 Lewin Brzeski, ul. Rynek 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4246600, 4246637 , fax. 077 4246638
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Lewina Brzeskiego
    ul. Rynek 1 1
    49-340 Lewin Brzeski, woj. opolskie
    tel. 077 4246600, 4246637, fax. 077 4246638
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lewin-brzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA DROGACH GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY LEWIN BRZESKI W SEZONIE 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na dwa niezależne zadania:Zadanie nr 1:Na terenie miasta Lewin Brzeski-systemem ciągłym 13,889 km oraz systemem interwencyjnym na zgłoszenie osoby uprawnionej do porozumiewania się z Wykonawcą.Mechaniczne usuwanie śniegu oraz błota pośniegowego na pobocza z dróg miejskich.Zwalczanie śliskości ulic określonych w załączniku nr 8 poprzez posypywanie mieszanką piaskowo-solną.Załadunek i wywóz nadmiaru zalegającego śniegu interwencyjnie.Zadanie nr 2:Na terenie gminy Lewin Brzeski-systemem interwencyjnym 35,683 km.Mechaniczne usuwanie śniegu oraz błota pośniegowego na pobocza z dróg gminnych na terenie gminy Lewin Brzeski.Zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką piaskowo-solną-interwencyjnie.Załadunek i wywóz nadmiaru zalegającego śniegu-interwencyjnie na zlecenie przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Wykaz dróg gminnych przeznaczonych do zimowego utrzymania zgodnie z zadaniem nr 1 i zadaniem nr 2 w sezonie 2009/2010 określa szczegółowo: załącznik Nr 8 do SIWZ.Zamawiający zabezpieczy 100 ton piasku na oba zadania.Piasek będzie zeskładowany na placu gminnym w Lewinie Brzeskim przy ul.Kilińskiego.Wykonawca zadania nr 1 we własnym zakresie i na swój koszt zakupi sól oraz sporządzi właściwą mieszankę (korzystając z piasku zabezpieczonego przez Zamawiającego do prowadzenia akcji zimowej) w ilości niezbędnej do wykonania obu zadań.Zakup soli oraz sporządzenie mieszanki płatne na podstawie osobnej faktury.Wykonawcy (zadania nr 1 i zadania nr 2) będą rozliczali się z Zamawiającym z ilości wykorzystanej mieszanki piaskowo-solnej informując o ilości pobranej mieszanki osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą.Koszty związane z stacjonowaniem sprzętu na terenie Miasta lub Gminy Lewin Brzeski ponosić będzie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia/nie spełnia). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-4 oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i inwestorów oraz załączenia dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ). 6.Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności-załącznik Nr 4 do SIWZ - lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik Nr 4a do SIWZ. 7.Zakres robót powierzonych podwykonawcom do wykonania - załącznik Nr 6 do SIWZ. 8.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik Nr 5 do SIWZ - lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał na sprzęt, którym będzie dysponował - załącznik Nr 5a do SIWZ. 9.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ. 10.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w zakresie prowadzonego zadania). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). UWAGA!!! WYKONAWCY MOGĄ WSPÓLNIE UBIEGAĆ SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W ROZUMIENIU art. 23 ust. 1 USTAWY. W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty, pełnomocnictwa do reprezentacji itd... 2.Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i z datą dokonania potwierdzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lewin-brzeski.pl (dział: ogłoszenia, przetargi, gosp kom mieszk. i ochrona środowiska)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach