Przetargi.pl
Prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg i ulic będących w zarządzie Gminy Bralin przez okres 4 sezonów zimowych

Gmina Bralin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-640 Bralin, Rynek 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7811201 , fax. (062) 7811202
  • Data zamieszczenia: 2014-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bralin
    Rynek 3 3
    63-640 Bralin, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7811201, fax. (062) 7811202
    REGON: 25085555800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bralin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg i ulic będących w zarządzie Gminy Bralin przez okres 4 sezonów zimowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych i innych będących w zarządzie Gminy Bralin przez okres 4 sezonów zimowych: 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018. 2) Łączna długość dróg gminnych przeznaczonych do zimowego utrzymania w sezonach wynosi ok. 60 km (w tym łącznie do posypywania przewiduje się około 15 km). 3) Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zapewnia materiały do usuwania śliskości zimowej dróg (zapobiegania powstawaniu i likwidacji oblodzeń i gołoledzi, zapobieganiu powstawania i likwidacji śliskości pośniegowej): - kruszywo naturalne (piasek) o uziarnieniu do 4 mm, - sól drogowa (chlorek sodu) wg normy PN-86/C-84081/02, sporządza mieszankę o składzie: 20-25% soli i 75-80% kruszywa, we własnym zakresie organizuje miejsca do składowania materiałów do posypywania dróg; b) Wykonawca winien stosować środki do usuwania śliskości zimowej dróg wg wymogów załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005r. Nr 230, poz.1960); c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (i podwykonawców) w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia; d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne straty, szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Warunki realizacji zamówienia 1) Wymagania sprzętowe: a) Wymagane są trzy zestawy sprzętowe do odśnieżania dróg (obsługujące teren Gminy Bralin), które wyposażone będą w system monitoringu pracy sprzętu, w tym GPS (jak określono w zał. nr 8 do SIWZ), dla którego Wykonawca udostępni Zamawiającemu w systemie online aplikację umożliwiającą podgląd w czasie rzeczywistym jak i w historii co najmniej następujących parametrów pracy: - opuszczanie / podnoszenie pługa oraz rejestracje czasu trwania danego zdarzenia, - rzeczywiste posypywanie drogi czynnikiem uszorstniającym (czujnik optyczny posypu) oraz rejestracje czasu trwania danego zdarzenia, z tego co najmniej dwa zestawy muszą być zaopatrzone w rozsypywarki do rozsypywania mieszanki piasku z solą. W tym co najmniej dwa zestawy muszą pozostawać w sprawności technicznej i ciągłej gotowości do wyłącznej dyspozycji Gminy Bralin na cele prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Uwaga. zakup, montaż, utrzymanie systemu monitoringu, w tym GPS - po stronie wykonawcy. b) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem pozwalającym na należytą realizację przedmiotu umowy, jak wskazano w pkt C.2. SIWZ. , , 2) Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: a) drogi gminne i ulice należy odśnieżać obustronnie tj. na całej jej szerokości jezdni, b) odcinki dróg proste i równe nie zlodowaciałe (nie śliskie) nie podlegają posypywaniu materiałami szorstkimi, za wyjątkiem zaistnienia gołoledzi lub zbitej, śliskiej warstwy śniegu, c) podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania itp. podlegają posypywaniu w całości i z zapasem ok. 40 m przed i po w/w elementach dróg, np. 40 m przed skrzyżowaniem i 40m za skrzyżowaniem, chyba, że zajdzie potrzeba posypania odcinka drogi o większej długości (stwierdzenie takiej konieczności w gestii operatora za wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony urzędu). Posypywaniu podlegać będą również place manewrowe, pętle i zatoki autobusowe zwłaszcza te zlokalizowane na wzniesieniach, d) maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni, e) usuwanie i zwalczanie śliskości zimowej na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki), f) rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 5.00, a zakończenie nie później niż po 4 godzinach po zakończeniu opadu, g) w przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi, akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający przewiduje płatności z tytułu gotowości do realizacji przedmiotu zamówienia, h) wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia takiej konieczności przez Wykonawcę w porozumieniu z pracownikiem Urzędu Gminy Bralin, i) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg w okresie od 25 października do 25 kwietnia w każdym sezonie zimowym, przy czym w 2014 roku od 30 października. j) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Wykonawca musi zapewnić dyspozycyjność całodobowo, również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta). Wymagane jest posiadanie telefonu komórkowego przez wszystkie osoby po stronie Wykonawcy biorące czynny udział przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji zimowego utrzymania dróg, takich jak np. odpryski lakieru na samochodach wskutek działania piaskarki, uszkodzenia ogrodzeń i innych obiektów bądź elementów zabudowy wskutek działania pługów lemieszowych lub wirnikowych itp. W związku z powyższym w interesie Wykonawcy jest zachowanie najwyższej staranności operatorów sprzętu w trakcie prowadzonej akcji, zwłaszcza w miejscach wąskich, słabo dostępnych, z ograniczoną możliwością manewrowania. 3. Termin wykonania zamówienia: Sezony zimowe: 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 (od dnia 30.10.2014r. do dnia 25.04.2018 r.). Terminy rozpoczęcia i zakończenia akcji ZUD w poszczególnych sezonach ruchome - uzależnione od warunków atmosferycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach