Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-228 Olsztyn, Aleja Wojska Polskiego 35
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6785353, 6785300 , fax. 089 6785300
- Data zamieszczenia: 2012-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie
Aleja Wojska Polskiego 35 35
10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6785353, 6785300, fax. 089 6785300
REGON: 00029548400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenia rachunków bankowych oraz udzielenia kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla WZLP w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie 1 rachunku bieżącego, 3 rachunków pomocniczych (depozytowego, ZFŚS, na środki do realizacji projektu unijnego do końca 2012roku) oraz udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 850.000,00 zł. dla Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie - kod CPV: 66100000-1, 66113000-5, w tym: 1. Prowadzenie rachunku bieżącego z zapewnieniem: 1) otwarcia i prowadzenia 1 rachunku bieżącego, 2) realizacji poleceń przelewu dokonywanych w obrębie banku jak i międzybankowych w ilości ok. 9.000 szt. w ciągu roku - bez opłat, 3) wydawania książeczek czekowych, zaświadczeń oraz opinii bankowych, 4) przyjmowania i wykonywania zleceń płatniczych składanych na nośnikach danych w przypadku awarii systemu lub łączności z Bankiem, oraz na papierowych nośnikach informacji, w przypadku awarii braku możliwości sporządzenia poleceń przelewu na nośnikach danych - bez opłat, 5) przyjmowania wpłat gotówkowych w ilości ok. 150 szt. w ciągu roku o łącznej wartości 180.000,00 zł, 6) dokonywania wypłat gotówkowych w ilości ok. 60 szt. w ciągu roku o łącznej wartości 90.000,00 zł, 7) potwierdzania stanu salda na każdy dzień roboczy, 8) możliwości zakładania w ramach rachunku lokat terminowych z kapitalizacją odsetek po likwidacji lokaty: a) lokaty 1. dniowe (overnight) ok. 15 razy w miesiącu, rocznie 180 razy, przy średniej kwocie lokaty 140.000,00 zł każda; b) lokaty terminowe (5-20 dni) ok. 1 raz w miesiącu, rocznie 12 razy, przy średniej kwocie lokaty 600.000,00 zł każda, 9) możliwości negocjowania lokat terminowych, 10) transferu środków finansowych w ciągu jednego dnia, 11) od przenoszenia środków na lokaty Wykonawca nie pobiera opłat od Zamawiającego, 12) oprocentowanie środków na rachunku w stosunku rocznym z miesięczną kapitalizacją odsetek, 13) usługi typu home-banking na 7 stanowiskach komputerowych, umożliwiającą dokonywanie elektroniczne przelewów oraz uzyskiwania informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych), generowania wyciągów z możliwością wydruku, serwisem, przeszkoleniem i instalacją w siedzibie Zamawiającego, 14) waluta rachunku PLN. 2. Prowadzenie 3 rachunków pomocniczych z zapewnieniem: 1) otwarcia i prowadzenia 3 rachunków pomocniczych (depozytowego i ZFŚS oraz na środki do realizacji projektu unijnego do końca 2012 roku), 2) realizacji poleceń przelewu dokonywanych w obrębie banku jak i międzybankowych w ilości ok. 700 szt. w ciągu roku - bez opłat: 3) wydawania książeczek czekowych, 4) przyjmowania i wykonywania zleceń płatniczych składanych na nośnikach danych w przypadku awarii systemu lub łączności z Bankiem, oraz na papierowych nośnikach informacji, w przypadku awarii braku możliwości sporządzenia poleceń przelewu na nośnikach danych- bez opłat, 5) przyjmowania wpłat gotówkowych w ilości ok. 90 szt. w ciągu roku o łącznej wartości 79.000,00 zł, 6) dokonywania wypłat gotówkowych w ilości ok. 200 szt. w ciągu roku o łącznej wartości 400.000,00 zł, 7) potwierdzania stanu salda na każdy dzień roboczy, 8) możliwości zakładania w ramach rachunku lokat terminowych z kapitalizacją odsetek po likwidacji lokaty, 9) transferu środków finansowych w ciągu jednego dnia, 10) waluta rachunków P LN. 3. Udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 850.000,00 zł, w tym: 1) udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym, 2) wykorzystanie kredytu będzie uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego, 3) oprocentowanie kredytu będzie zmienne w okresach odsetkowych; stopa procentowa będzie równa sumie stawki bazowej (stopa WIBOR 3 M obliczonej jako średnia z wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy) i marży banku; (marża może być również ujemna), 4) płatności odsetkowe będą realizowane miesięcznie w zależności od wykorzystania kredytu oraz obowiązującej w danym okresie stopy procentowej; 5) prowizja od rozpatrzenia wniosku i od udzielenia kredytu będzie płatna w terminie uruchomienia kredytu, 6) od Zamawiającego nie będzie pobierana opłata od niewykorzystanej kwoty kredytu w rachunku bieżącym, 7) uruchomienie kredytu w rachunku nastąpi w momencie otwarcia rachunku bieżącego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzlp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z trójstronny wywrotem i urządzeniem dźwigowym HDS
Dodano: 2015-11-05 - Przedmiotem zamówienia jest sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego Zakupu fabrycznie nowych dwóch szt. ciągników kołowych rolniczych z dwiema szt. przyczep jednoosiowych zakupionych w odrębnym postępowaniu przetargowym.
Dodano: 2015-11-02 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowej posypywarko- solarki wraz z pługiem odśnieżnym oraz montaż na podwoziu samochodu ciężarowego (Volvo FLL) stanowiącego własność Zamawiającego
Dodano: 2014-10-06 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego pojazdu 12 ton z urządzeniem hakowym do załadunku i wywozu kontenerów na odpady o poj. 7 - 9 m3
Dodano: 2014-09-01 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego autobusu Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI
Dodano: 2014-04-24 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego pojazdu do wywozu odpadów z funkcją mycia pojemników.
Dodano: 2014-04-07 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Dodano: 2014-03-28 - Obsługa bankowa budżetu gminy Purda i jednostek organizacyjnych gminy w latach 2014 - 2019
Dodano: 2014-02-07 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu pojazdu do wywozu odpadów.
Dodano: 2013-12-09 - Usługa udzielenia gwarancji bankowej dla zabezpieczenia zapłaty umownego wynagrodzenia wykonawcy części robót budowlanych dla projektu Regionalny system gospodarki odpadami Ochrona Wielkich Jezior Mazurskich poprzez stworzenie kompleksowego systemu gospodarki odpadami dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 oraz z budżetu państwa Nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-05
Dodano: 2013-03-29