Politechnika Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
- Data zamieszczenia: 2011-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
ul. Akademicka 2A 2A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja w prasie. Oznaczenie sprawy: OZ/U/52/TB/11. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej w dzienniku oraz opracowanie treści reklamowych. Ilekroć w SIWZ zastosowane jest pojęcie dziennik, bez bliższego określenia, o jaki dziennik chodzi, dotyczy ono: ogólnoinformacyjnego druku periodycznego lub przekazu za pomocą dźwięku oraz dźwięku i obrazu, ukazujący się częściej niż raz w tygodniu o ogólnopolskim zasięgu o tematyce społeczno-politycznej posiadający średnio jednodniowy nakład wydania w województwie śląskim min. 45 000 egzemplarzy. Przedmiot zamówienia składa się z 7 rodzajów ogłoszeń reklamowych. CPV: 79.34.10.00-6 Usługi reklamowe. 2. Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 31.08.2013r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa publikowania ogłoszeń prasowych, kondolencji i nekrologów w prasie codziennej (dzienniku) w 2016 roku
Dodano: 2016-01-15 - Usługa publikowania ogłoszeń prasowych, kondolencji i nekrologów w prasie codziennej
Dodano: 2015-01-08 - Usługa publikowania ogłoszeń prasowych, kondolencji i nekrologów w prasie codziennej (dzienniku) w 2014 roku.
Dodano: 2014-01-10 - Wykonanie gadżetów reklamowych na potrzeby Urzędu Miasta Radlin wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem.
Dodano: 2013-12-10 - Wykonanie gadżetów reklamowych na potrzeby Urzędu Miasta Radlin wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem z podziałem na zadania
Dodano: 2013-11-28 - Promocja prasowa dla potrzeb projektu pn. Dynamizacja rozwoju społeczno-gospodarczego Radlina dzięki kompleksowej, międzynarodowej promocji terenów inwestycyjnych.
Dodano: 2013-08-28 - Promocja prasowa dla potrzeb projektu pn. Dynamizacja rozwoju społeczno - gospodarczego Radlina dzięki kompleksowej, międzynarodowej promocji terenów inwestycyjnych
Dodano: 2013-07-18 - WYKONANIE USŁUG, KTÓRYCH PRZEDMIOTEM JEST OPRACOWANIE I REALIZACJA KAMPANII PROMOCYJNEJ DLA PROJEKTU REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ MYSZKÓW PN. OGRANICZENIE NISKIEJ EMISJI POPRZEZ WYKORZYSTANIE ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W POSTACI INSTALACJI SOLARNYCH NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA
Dodano: 2013-07-09 - Zorganizowanie kampanii reklamowej w prasie, katalogach, magazynach, folderach o tematyce gospodarczej, inwestycyjnej, ekonomicznej i biznesowej
Dodano: 2013-07-02 - Usługa zaprojektowania i druku materiałów promocyjno- informacyjnych
Dodano: 2013-01-25