INSTYTUT SPORTU - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ogłasza przetarg
- Adres: 01-982 Warszawa, ul. Trylogii 2/16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 56 99 900
- Data zamieszczenia: 2023-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: INSTYTUT SPORTU - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
ul. Trylogii 2/16
01-982 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 56 99 900
REGON: 000786093 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.insp.waw.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja spotów i materiałów towarzyszących w przestrzeni Internetowej, mających na celu podnoszenie świadomości dotyczącej aktywności fizycznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zakupu przestrzeni reklamowej na portalach internetowych na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy i Ministerstwo Sportu i Turystyki.2. Celem kampanii społecznej jest zachęcanie do uprawiania aktywności fizycznej i pokazanie negatywnych wzorców które mogą mieć wpływ na postawę ludzi. 3. Wszystkie materiały niezbędne do emisji, publikacji będą przygotowywane przez Zamawiającego.4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i szczegółowy opis dla produkcji wymienionych w punkcie 1. powyżej, zawarty jest w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załączniki nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 zł (sześć tysięcy zł).2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcyw jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z póżn. zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez BGŻ BNP PARIBAS 15 2030 0045 1110 0000 0260 9620; środki finansowe powinny wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia otwarcia ofert pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy z postępowania;z zaznaczeniem:„Wadium w przetargu na promocję spotów i materiałów towarzyszącychw przestrzeni Internetowej, mających na celu podnoszenie świadomości dotyczącej aktywności fizycznej” – nr postępowania OOP.26.10.2023.MC.”4. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowaw art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać,że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „Wadium w przetargu na promocję spotów i materiałów towarzyszących w przestrzeni Internetowej, mających na celu podnoszenie świadomości dotyczącej aktywności fizycznej”.7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form,o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonanaz zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.8. Zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowychlub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowaw art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowaw art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonychw ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy).3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.9. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwarantalub poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy PzpPozostała treść informacji o wadium zawarta jest w Rozdziale XIII SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje): usługę polegającą na przeprowadzeniu / zrealizowaniu na portalach internetowych minimum 3 (trzech) kampanii za kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto każda, na podstawie jednej umowy.Zamawiający uzna posiadanie wymaganego doświadczenia także w przypadku zsumowania większej ilości umów dla osiągnięcia wymaganej wartości zamówienia. W takim przypadku kwota za zrealizowanie każdej umowy (dot. zrealizowanej/ych kampanii internetowej/ych) nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto.Z uwagi na jednorodność warunku, Zamawiający nie dopuszcza łącznego spełnienia przez Wykonawców ww. warunku.W przypadku: umów w trakcie trwania (dot. świadczeń ciągłych lub okresowych), Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już umowę w wymienionym zakresie i potwierdzić jej należytą realizację stosownym dowodem; gdy w zakres świadczenia (umowy) wchodziło wiele działań, należy podać, czy w zakres tego świadczenia (umowy) wchodziła także usługa określona w warunku, wymagana przez Zamawiającego i wskazać jej parametry w odpowiednim polu wykazu.Zamawiający określa następujący sposób spełnienia przez wykonawców ww. warunków: w odniesieniu do pkt. 2.4) zarówno w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak i w przypadku pozostałych wykonawców, warunek musi być spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi indywidualnie posiadać wymagane doświadczenie).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie, produkcja i emisja artykułów o tematyce warszawskiej
Dodano: 2024-07-12 - „Prowadzenie internetowych kampanii reklamowych dotyczących działalności programowej Zamawiającego w środowiskach reklamowych Meta (Facebook, Instagram), Google (wyszukiwarka, YouTube, GDN) i TikTok”
Dodano: 2024-07-11 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-06-07 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-05-22 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-04-09 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-03-01 - Promocja miasta przez sport
Dodano: 2024-02-15 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn
Dodano: 2024-01-10 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w zawodach regionalnych i ogólnopolskich turniejach tenisa stołowego
Dodano: 2024-01-10 - Kompleksowe przeprowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach branżowych, skierowanych do grupy międzynarodowych organizatorów spotkań i wydarzeń, pod roboczym hasłem „Poland. More than you expected”.
Dodano: 2023-12-21