Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Powstańców 2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4852721 , fax. 077 4852721 wew. 12
- Data zamieszczenia: 2011-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
ul. Powstańców 2 2
48-100 Głubczyce, woj. opolskie
tel. 077 4852721, fax. 077 4852721 wew. 12
REGON: 53058959000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi-glubczyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja projektu Sanitacja dorzecza rzeki Troi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje usługę polegającą na Promocji i informacji o projekcie Sanitacja dorzecza rzeki Troi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, i musi być zgodny z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji ujęte w Vademecum dla Beneficjentów RPO WO 2007-2013 Tom III Realizacja i rozliczenie projektu w ramach RPO WO 2007-2013 wersja Nr 13 czerwiec 2011r. oraz księgą identyfikacji wizualnej NSS Promocja projektu obejmuje: I-Etap, opracowanie koncepcji promocji projektu. Koncepcję kampanii promocyjnej należy przygotować z uwzględnieniem następujących założeń: 1. kampania winna być skierowana przede wszystkim do społeczności lokalnej i mieszkańców regionu 2. działania promocyjne winny zawierać informacje o projekcie i pożytkach wynikających z realizacji projektu dla społeczności lokalnej i regionu 3. w działaniach promocyjnych należy zwrócić uwagę na zachęcanie społeczności lokalnej do korzystania z dobrodziejstw kanalizacji sanitarnej 4. w działaniach promocyjnych należy zwrócić uwagę na korzyści płynące z możliwości dofinansowania projektu środkami finansowymi pochodzącymi z Unii Europejskiej co umożliwiło jego realizację. Koncepcja winna zawierać elementy o których mowa w II-Etapie pkt.1-4 i zawierać inne sposoby promocji i informacji wg. oceny i doboru Wykonawcy. Wszystkie zaproponowane elementy winny stanowić logiczną całość realizującą założenia koncepcji. Każdy z elementów koncepcji promocji i informacji winien być wyceniony indywidualnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru poszczególnych elementów (form promocji), i podpisanie umowy na przeprowadzenie kampanii w tym zakresie. II-Etap wdrożenie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej, która musi obejmować wykonanie minimum: 1.Tablice pamiątkowe w ilości 3-szt. w granicie lub w mosiądzu o grubości graweru min. 2mm, zabezpieczona przed czynnikami atmosferycznymi (logotypy kolor ). Wymiary tablic 90x70 cm. Tablice wykonywane w mosiądzu muszą być montowane na trzech rurach ze stali nierdzewnej, wysokość rur max. 2,5 m. Projekt tablic przed wykonaniem będzie zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca winien podjąć wszelkie niezbędne działania związane z lokalizacją tablic pamiątkowych w tym uzgodnień z właścicielem miejsca ich zamontowania. 2.Akcja promocyjna w środkach masowego przekazu - opracowanie i zamieszczenie w prasie lokalnej 4 i regionalnej 2 artykułów sponsorowanych, informujących o zakresie Projektu, zachęcających mieszkańców do podłączania się do powstającej sieci kanalizacyjnej. Treść artykułów musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Pierwsza publikacja sierpień 2011 r, następne po uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.Przygotowywanie i przekazywanie informacji wraz ze zdjęciami na stronę internetową Zamawiającego, oraz na stronę internetową Urzędu Miasta i Gminy Głubczyce 4.Opracowanie i druk ulotek reklamowych o projekcie w pełnym kolorze dwustronnie na papierze o gramaturze min 160 kreda, w formie A4 (składane na 3 części) w ilości 1000 szt. do końca sierpnia 2011, kolejne 1000 szt. do końca września 2011 r, , Projekt musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi-glubczyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi dotyczącej publikacji treści informacyjno - promocyjnych o tematyce gospodarczej w prasie lokalnej o zasięgu regionalnym, obejmującym całe województwo opolskie.
Dodano: 2016-05-17 - Usługi o charakterze public relations realizowane w formie elektronicznych newsletterów na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
Dodano: 2016-04-27 - Usługi o charakterze public relations realizowane w formie elektronicznych newsletterów na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
Dodano: 2016-04-11 - Promocja Miasta Kędzierzyn-Koźle poprzez sport świadczona przez klub siatkarski.
Dodano: 2016-02-02 - Opracowanie koncepcji i realizacja przedsięwzięcia pn. Warto mieć własną firmę złożonego z warsztatów edukacyjnych dotyczących promocji przedsiębiorczości, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych, w tym osób z niepełnosprawnością, z województwa opolskiego. Nr postępowania: DOA-IV.272.54.2015
Dodano: 2015-10-08 - Przetarg nieograniczony na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej na portalach internetowych na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 (nr sprawy ZP/U/25/2015)
Dodano: 2015-03-16 - Przetarg nieograniczony na wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 (nr sprawy ZP/U/24/2015)
Dodano: 2015-03-16 - Organizacja akcji promocyjnej Opolski Weekend w Kinie
Dodano: 2015-03-13 - KLUB 150 - elektroniczna informacja - usługi o charakterze public relations, realizowane w formie elektronicznych newsletterów oraz miesięczników w związku z realizacją przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Projektu pn. Opolska Platforma Innowacji współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Poddziałania 1.3.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2015-02-24 - Promocja Miasta Kędzierzyn-Koźle poprzez sport świadczona przez klub siatkarski w 2015r.
Dodano: 2015-02-11