Przetargi.pl
Promocja projektu Sanitacja dorzecza rzeki Troi

Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Powstańców 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4852721 , fax. 077 4852721 wew. 12
  • Data zamieszczenia: 2011-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Powstańców 2 2
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4852721, fax. 077 4852721 wew. 12
    REGON: 53058959000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi-glubczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja projektu Sanitacja dorzecza rzeki Troi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje usługę polegającą na Promocji i informacji o projekcie Sanitacja dorzecza rzeki Troi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, i musi być zgodny z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji ujęte w Vademecum dla Beneficjentów RPO WO 2007-2013 Tom III Realizacja i rozliczenie projektu w ramach RPO WO 2007-2013 wersja Nr 13 czerwiec 2011r. oraz księgą identyfikacji wizualnej NSS Promocja projektu obejmuje: I-Etap, opracowanie koncepcji promocji projektu. Koncepcję kampanii promocyjnej należy przygotować z uwzględnieniem następujących założeń: 1. kampania winna być skierowana przede wszystkim do społeczności lokalnej i mieszkańców regionu 2. działania promocyjne winny zawierać informacje o projekcie i pożytkach wynikających z realizacji projektu dla społeczności lokalnej i regionu 3. w działaniach promocyjnych należy zwrócić uwagę na zachęcanie społeczności lokalnej do korzystania z dobrodziejstw kanalizacji sanitarnej 4. w działaniach promocyjnych należy zwrócić uwagę na korzyści płynące z możliwości dofinansowania projektu środkami finansowymi pochodzącymi z Unii Europejskiej co umożliwiło jego realizację. Koncepcja winna zawierać elementy o których mowa w II-Etapie pkt.1-4 i zawierać inne sposoby promocji i informacji wg. oceny i doboru Wykonawcy. Wszystkie zaproponowane elementy winny stanowić logiczną całość realizującą założenia koncepcji. Każdy z elementów koncepcji promocji i informacji winien być wyceniony indywidualnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru poszczególnych elementów (form promocji), i podpisanie umowy na przeprowadzenie kampanii w tym zakresie. II-Etap wdrożenie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej, która musi obejmować wykonanie minimum: 1.Tablice pamiątkowe w ilości 3-szt. w granicie lub w mosiądzu o grubości graweru min. 2mm, zabezpieczona przed czynnikami atmosferycznymi (logotypy kolor ). Wymiary tablic 90x70 cm. Tablice wykonywane w mosiądzu muszą być montowane na trzech rurach ze stali nierdzewnej, wysokość rur max. 2,5 m. Projekt tablic przed wykonaniem będzie zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca winien podjąć wszelkie niezbędne działania związane z lokalizacją tablic pamiątkowych w tym uzgodnień z właścicielem miejsca ich zamontowania. 2.Akcja promocyjna w środkach masowego przekazu - opracowanie i zamieszczenie w prasie lokalnej 4 i regionalnej 2 artykułów sponsorowanych, informujących o zakresie Projektu, zachęcających mieszkańców do podłączania się do powstającej sieci kanalizacyjnej. Treść artykułów musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Pierwsza publikacja sierpień 2011 r, następne po uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.Przygotowywanie i przekazywanie informacji wraz ze zdjęciami na stronę internetową Zamawiającego, oraz na stronę internetową Urzędu Miasta i Gminy Głubczyce 4.Opracowanie i druk ulotek reklamowych o projekcie w pełnym kolorze dwustronnie na papierze o gramaturze min 160 kreda, w formie A4 (składane na 3 części) w ilości 1000 szt. do końca sierpnia 2011, kolejne 1000 szt. do końca września 2011 r, , Projekt musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi-glubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach