Przetargi.pl
PROMOCJA PROJEKTU PT. USPOKOJENIE RUCHU POPRZEZ MODERNIZACJĘ UL. JÓZEFA WYBICKIEGO, ZGROMADZENIA KSIĘŻY ZMARTWYCHWSTAŃCÓW, MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W KOŚCIERZYNIE

Gmina Miejska Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6802300 , fax. (058) 6802320
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kościerzyna
    ul. 3 Maja 9A 9A
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6802300, fax. (058) 6802320
    REGON: 19167512600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROMOCJA PROJEKTU PT. USPOKOJENIE RUCHU POPRZEZ MODERNIZACJĘ UL. JÓZEFA WYBICKIEGO, ZGROMADZENIA KSIĘŻY ZMARTWYCHWSTAŃCÓW, MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W KOŚCIERZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie promocji projektu Uspokojenie ruchu poprzez modernizację ul. Józefa Wybickiego, Zgromadzenia Księży Zmartwychwstańców, Marii Skłodowskiej-Curie w Kościerzynie zgodnie z art. 8 i 9 Rozporządzenia Komisji Europejskiej (WE) nr 1828/2006 z dnia 08.12.2006r., Strategii komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce i Wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 stanowiącymi Załącznik nr 12 do Przewodnika Beneficjenta RPO WP 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 1.500 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2.Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)÷3) ustawy Pzp 2.1.Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje zespołem min. 2 osób odpowiednio wykwalifikowanych, legitymujących się kwalifikacjami odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj. posiadających co najmniej roczne doświadczenie w zakresie świadczenia usług public relations, reklamy, promocji i tworzenia oraz realizacji kampanii informacyjno - promocyjnych, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.2. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w postaci zrealizowania, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej kampanii informacyjno-promocyjnej przy czym: - przynajmniej jedno z działań w ramach kampanii dotyczyło promocji projektu współfinansowanego ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; - przynajmniej jedno z działań w ramach kampanii obejmowało media (radio, telewizja).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)÷9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Formularza 3.1.; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków, opisanych w pkt 7.3 IDW, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wskazanych osób. Wykaz osób wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.1. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.2. Wykaz zrealizowanych kontraktów na usługi w zakresie promocji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE) zgodny z treścią Formularza 3.3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.koscierzyna.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach