Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (074) 845 52 15 , fax. (074) 845 52 15
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
ul. Poznańska 2 2
58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. (074) 845 52 15, fax. (074) 845 52 15
REGON: 89071820200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jedlina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja projektu pn.: Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie - Zdroju, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego - Priorytet 3. Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku - Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na: Promocji projektu pn.: Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie - Zdroju, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego - Priorytet 3. Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku - Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa. 2. Zakres rzeczowy zamówienia, zgodnie ze specyfikacją usług - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, obejmuje: 1) opracowanie w formie elektronicznej materiałów informacyjnych, promujących projekt dla zamieszczenia ich na stronie internetowej Zamawiającego - 6 kpl., 2) opracowanie i umieszczenie artykułów prasowych w prasie lokalnej, informujących o rozpoczęciu, przebiegu i zakończeniu projektu - 8 kpl., 3) przygotowanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych wraz ze stelażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Tablice o wym. 200cm wys. x 250cm szer. wykonane zgodnie z wytycznymi RPO WO. Ekrany należy wykonywać w formie jednolitego wydruku (nadruki nie mogą składać się z elementów naklejanych na tło ekranu tablicy) - 16 szt., 4) przygotowanie, dostawa i montaż tablic pamiątkowych wraz ze stelażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Tablice dwustronne, o wym. 70cm wys. x 90cm szer. wykonane zgodnie z wytycznymi RPO WO. Ekrany należy wykonywać w formie jednolitego wydruku (nadruki nie mogą składać się z elementów naklejanych na tło ekranu tablicy) - 8 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, t.j. oświadczą i udokumentują, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na opracowaniu, wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych dla projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące formularze i dokumenty (lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy): 1) Spis zawartości oferty, sporządzony wg wzoru jak w załączniku nr 2, 2) Formularz ofertowy - na załączonym druku, stanowiącym załącznik nr 3, 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 4, 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile występuje konieczność), 6) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu i oraz daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - na załączonym druku, stanowiącym załącznik nr 5. 7) Potwierdzenie należytego wykonania usług (np. referencje) wykazanych w załączniku nr 5, 8) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 6, 9) Informacja o podwykonawcach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu i Komendy Powiatowej Policji w Lubinie.
Dodano: 2016-07-19 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Komendy Powiatowej Policji w Lubinie.
Dodano: 2016-07-08 - WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYCH DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa słodyczy reklamowych wraz z personalizowanymi opakowaniami dla Politechniki Wrocławskiej ZP/BZP/075/2016
Dodano: 2016-06-09 - dostawa materiałów promocyjnych dla Komendy Powiatowej Policji we Lubinie; sprawa nr 122-010-062/2016/AB
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów promocyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych.
Dodano: 2016-05-16 - Dostarczenie materiałów promujących Wrocław zgodnie z opisem przedmiotu zawierającym wykaz, rodzaj, ilość, parametry i terminy rozpoczęcia dostaw danej partii materiałów promocyjnych
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych z podziałem na zadania.
Dodano: 2016-04-29 - WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYCH DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-04-19