Przetargi.pl
Promocja projektu: KONSERWACJA NAJCENNIEJSZYCH ZABYTKÓW LUBLINA - KAPLICY TRÓJCY ŚWIĘTEJ I ZABUDOWY WZGÓRZA ZAMKOWEGO ORAZ BRAMY KRAKOWSKIEJ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki - III części

Muzeum Lubelskie w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-117 Lublin, ul. Zamkowa 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5325001 w. 13 , fax. 081 5321743
  • Data zamieszczenia: 2010-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lubelskie w Lublinie
    ul. Zamkowa 9 9
    20-117 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5325001 w. 13, fax. 081 5321743
    REGON: 00027668200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja projektu: KONSERWACJA NAJCENNIEJSZYCH ZABYTKÓW LUBLINA - KAPLICY TRÓJCY ŚWIĘTEJ I ZABUDOWY WZGÓRZA ZAMKOWEGO ORAZ BRAMY KRAKOWSKIEJ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki - III części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: wykonanie: a) wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące wydawnictwa: 3.1. Kaplica Zamku Lubelskiego - album: 3.1.1. nakład 1000 egz. 3.1.2. Przygotowanie do druku: skład, łamanie, obróbka fotografii wg projektu graficznego i typograficznego - makiety (Wykonawca ma na własny koszt pozyskać od Pana Jerzego Durakiewicza (tel. 600 05 82 43), jego prawa autorskie- projekt graficzny i typograficzny) do jednorazowego wykorzystania na rzecz Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wymagana jest akceptacja projektu przez Zamawiającego, przed przystąpieniem do druku. Ponadto Wykonawca wykona: naniesienie korekt, wykonanie próbnych odbitek (proof elektroniczny) koloru, druk, oprawa. 3.1.3. Format 235x325, 3.1.4. objętość 176 s., 3.1.5. pełny kolor, 3.1.6. polska wersja językowa, 3.1.7. do wewnątrz kreda 170 g, 3.1.8. twarda oprawa płótnopodobna z tłoczeniem + obwoluta 4+0, foliowana, folia matowa, 3.1.9. wyklejka papier offsetowy aplowany 170 g 3.2. Baszta zamkowa - album 3.2.1. 1000 egz. 3.2.2. Przygotowanie do druku: skład, łamanie obróbka fotografii wg projektu typograficznego - makiety, wykonanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wymagana jest akceptacja projektu przez Zamawiającego, przed przystąpieniem do druku, naniesienie korekt, wykonanie próbnych odbitek (proof) koloru, druk, oprawa. Zamawiający dokona wyboru z 3 projektów wstępnych przedłożonych przez Wykonawcę. 3.2.3. Format 21x21 cm, 3.2.4. pełny kolor, 3.2.5. objętość 72 s., 3.2.6. do wewnątrz kreda 170 g, 3.2.7. twarda oprawa z oklejką całopapierową w pełnym kolorze foliowana, folia matowa, 3.2.8. wyklejka papier offsetowy aplowany 170 g 3.3. Plakat - archeologia 3.3.1. 400 egz. 3.3.2. Wykonanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym, wykonanie składu wg projektu, naniesienie korekt, wykonanie próbnych odbitek koloru (proof), druk, obcinanie. Wymagana jest akceptacja projektu przez Zamawiającego, przed przystąpieniem do druku. 3.3.3. Format B-1, 3.3.4. kreda 200 g , 3.3.5. kolor 4+0, 3.3.6. lakier dyspersyjny błyszczący 3.4. Plakat - sztuka zdobnicza 3.4.1. 400 egz. 3.4.2. Wykonanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym, wykonanie składu wg projektu, naniesienie korekt, wykonanie próbnych odbitek koloru (proof), druk, obcinanie. Wymagana jest akceptacja projektu przez Zamawiającego, przed przystąpieniem do druku. 3.4.3. Format B-1, 3.4.4. kreda 200 g , 3.4.5. kolor 4+0, 3.4.6. lakier dyspersyjny matowy 3.5. Plakat - etnografia 3.5.1. 400 egz. 3.5.2. Wykonanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym, wykonanie składu wg projektu, naniesienie korekt, wykonanie próbnych odbitek koloru (proof), druk, obcinanie. Wymagana jest akceptacja projektu przez Zamawiającego, przed przystąpieniem do druku. 3.5.3. Format B-1, 3.5.4. kreda 200 g , 3.5.5. kolor 4+0, 3.5.6. lakier dyspersyjny matowy 3.6. Folder do wystawy archeologicznej 3.6.1. 1000 egz. 3.6.2. Wykonanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym, wykonanie składu wg projektu, naniesienie korekt, wykonanie próbnych odbitek koloru (proof), druk, foliowanie, falcowanie, obcinanie. Wymagana jest akceptacja projektu przez Zamawiającego, przed przystąpieniem do druku. 3.6.3. Format 60x21 cm składany do formatu 10x21, 3.6.4. kreda 170 g, 3.6.5. kolor 4+4, 3.6.6. obustronnie foliowany, folia błyszcząca 3.7. Folder o Kaplicy 3 wersje językowe w takiej samej szacie graficznej - polska, rosyjska i ukraińska 3.7.1. 3 x 1500 egz. 3.7.2. Wykonanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym, wykonanie składu wg projektu, naniesienie korekt, wykonanie próbnych odbitek koloru (proof), druk, foliowanie, falcowanie, obcinanie. Wymagana jest akceptacja projektu przez Zamawiającego, przed przystąpieniem do druku. 3.7.3. Format 60x21 cm składany do formatu 10x21 cm, 3.7.4. kreda 170 g, 3.7.5. kolor 4+4, 3.7.6. obustronnie foliowany, folia UWAGA! !!!!! Dotyczy wszystkich powyższych wydawnictw: Oznakowanie w/w wydawnictw zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Zamawiający zweryfikuje proofy elektroniczne z proofami własnymi, wykonanymi z tego samego materiału zdjęciowego, który otrzymał wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia nakładu publikacji wykonanej niezgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem lub zawierającej błędy i wymagać będzie poprawienia druku, aż do osiągnięcia efektu kolorystycznego, takiego jak na przedłożonych własnych proofach elektronicznych, wykonanych z tego samego materiału zdjęciowego, który otrzymał wykonawca. Zastrzeżenie odmowy przyjęcia nakładu publikacji obowiązywać będzie również w przypadku wystąpienia błędów w tekście lub układzie graficznym lub innych pomimo korekty dokonanej przed drukiem Zamawiającego; wykonawca będzie wówczas zobowiązany do jej poprawy. Wykonawca przekazywać będzie wszelkie materiały do akceptacji przez Zamawiającego co najmniej 14 dni przed planowanym drukiem. b) promocji Projektu w zakresie oznaczeń: 3.8. oznakowania placu budowy, w tym: 3.8.1. wykonania, dostawy i montażu na czas realizacji umowy jednostronnych tablic informacyjnych o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ( 2 szt. ) w terminie do czterech tygodni od daty podpisania umowy, o wymiarach 200 cm wys. x 250 cm szer. wykonanych z blachy stalowej. Jedna z tablic powinna być wolnostojąca osadzona w ramie metalowej na stelażu ok. 1,5 m nad ziemią, przy jednoczesnym zapewnieniu stabilności konstrukcji. Druga z tablic powinna być dostosowana do zamocowania na istniejącej konstrukcji drewnianej, bez uszkadzania tej konstrukcji. Napisy na tablicach powinny zostać wykonane w sposób czytelny i trwały, wymagana czcionka ARIAL CE i ARIAL, pełny kolor Tablice do ustawienia zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego i po jego akceptacji), oraz 3.8.2. wykonania, dostawy i montażu tablic pamiątkowych ( 2 szt. ). Tablice wykonane z blachy mosiężnej o wym. 30x40 cm, treść wygrawerowana zgodnie z wytycznymi. Zamawiający wymaga montażu tablic w ciągu 5 miesięcy od zakończenia rzeczowego Projektu, umieszczone winny być zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego i po jego akceptacji). 3.8.3. wykonania i dostarczenia nalepek ( 500 sztuk ) na zakupione sprzęty ruchome, zgodnie z powyższymi wytycznymi. Wymiary minimalne nalepek: 2 cm x 9,5 cm, folia samoprzylepna, pełny kolor. UWAGA! Tablice i nalepki wykonane zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Część II: wykonanie filmów o tematyce związanej z realizacją projektu: a) Filmowanie etapów realizacji projektu 7 x 15 min: Szczegółowe sfilmowanie wszystkich etapów realizacji Projektu na poszczególnych obiektach oraz sfilmowanie konferencji związanej z zakończeniem Projektu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż 05.12.2012r. Filmowanie z komentarzem słownym, treść uzgodniona z Zamawiającym. Film będzie zrealizowany w dwóch standardach: HD i PAL. Produkcja materiału filmowego z poszczególnych faz realizacji Projektu (7 części x 15 min) wraz z przekazaniem pełnych praw autorskich, w tym do muzyki, opracowań plastycznych i wszystkich innych elementów składowych produkcji. Dokumentacja filmowa winna być opatrzona komentarzem i udźwiękowiona. Produkcja filmu nastąpi na podstawie opracowanego przez Wykonawcę scenariusza, który ostatecznie zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego. Filmy zostaną powielone przez Wykonawcę na nośniku DVD w ilości po 10 szt. z nadrukiem i okładką zatwierdzonymi przez Zamawiającego. Terminy wykonania filmów będą następujące: 1) Stan wszystkich obiektów objętych Projektem - 1x15 min. - III kw. 2010 2) IV kw 2010 - 1 x 15 min - stan robót we wszystkich obiektach 3) II kw. 2011 - 1x 15 min. - stan robót we wszystkich obiektach 4) IV kw. 2011 - 1x 15 min. - stan robót we wszystkich obiektach 5) II kw. 2012 - 1 x 15 min - stan robót we wszystkich obiektach 6) IV kw. 2012 - 1 x 15 min - stan robót we wszystkich obiektach 7) uroczysta konferencja związana z zakończeniem Projektu - 1x15min. Konkretne terminy i zakres określony w pkt. 1-7 do uzgodnienia z Zamawiającym. Ponadto wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu co dwa kwartały wszystkie materiały (w tym nie wykorzystane) wykonane przy realizacji przedmiotu zamówienia na nośniku DVD - 1 kopia zgodnie z pkt. 1-7, zgodnie z terminami i zakresem określonym w pkt. 1-7. Materiał przeznaczony do wydania należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. Zadaniem Wykonawcy będzie przygotowanie całego materiału filmowego do umieszczenia na stronie internetowej Projektu. b) Realizacja 0,5h filmu informacyjnego o Projekcie: Produkcja 30 min. filmu dotyczącego realizacji Projektu wraz z przekazaniem pełnych praw autorskich, w tym do muzyki, opracowań plastycznych i wszystkich innych elementów składowych produkcji. Film winien być opatrzony komentarzem i udźwiękowiony i mieć formę reportażu, w tym zawierać wypowiedzi uczestników projektu. Produkcja filmu nastąpi na podstawie opracowanego przez Wykonawcę scenariusza, który ostatecznie zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego. Film zostanie powielony na nośniku DVD z nadrukiem i okładką zatwierdzoną przez Zamawiającego w ilości 100 szt. Film będzie zrealizowany w dwóch standardach: HD i PAL. Wskazany materiał powinien przedstawiać inwestycję, jej genezę, podstawy działania, zakres techniczny, koszty realizacji, spodziewane efekty (społeczne, kulturowe), wypowiedzi przedstawicieli podmiotów zaangażowanych w realizację w formie reportażowej, dokumentowanie robót wykonywanych w ramach Projektu, efekt na zakończenie przedsięwzięcia. c) Realizacja spotu reklamowego 2-5 min Realizacja spotu reklamowego pokazującego w atrakcyjny i dynamiczny sposób najważniejsze fakty na temat inwestycji oraz promujący nową ofertę Muzeum powstałą w wyniku realizacji Projektu. Podkład słowny i muzyczny w uzgodnieniu z Zamawiającym. Produkcja spotu nastąpi na podstawie opracowanego przez Wykonawcę scenariusza, który ostatecznie zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego. Spot zostanie powielony na nośniku DVD z nadrukiem i okładką zatwierdzoną przez Zamawiającego w ilości 100 szt. Spot będzie zrealizowany w dwóch standardach: HD i PAL. Uwaga: Wszystkie materiały audiowizualne dotyczące przedsięwzięcia współfinansowanego przez Unię Europejską winny zawierać wyraźne wskazanie udziału UE zgodne z obowiązującymi Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia zawierającego błędy, niezgodnego z powyższym opisem lub ze scenariuszem zatwierdzonym przez Zamawiającego i wymagać będzie wówczas jego poprawy. Zamawiający wymaga, aby w/w materiały audiowizualne były przystosowane do transmisji w telewizji. Cześć III: organizacja cateringu podczas uroczystej konferencji związanej z zakończeniem Projektu na 200 osób. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi zapewnienie: pełnej, kompletnej usługi polegającej na organizacji i realizacji cateringu w pomieszczeniach Muzeum podczas konferencji związanej z zakończeniem Projektu. Rodzaj menu - stół szwedzki. Szczegółowy opis menu wg załącznika nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie ma obowiązku wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach