Przetargi.pl
Promocja projektu Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie

Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o. w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Blich 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 516 051 486
  • Data zamieszczenia: 2011-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o. w Krośnie
    ul. Blich 2 2
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 516 051 486
    REGON: 18061997800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja projektu Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-reklamowej realizacji projektu pn. Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie, w tym : - utworzenie i uruchomienie strony internetowej poświęconej projektowi oraz zawierającej informacje turystyczne, - druk materiałów promocyjnych, - wykonanie i montaż tablic pamiątkowych informujących o źródłach finansowania projektu, - przygotowanie spotu reklamowego, - wykonanie i montaż tablic informacyjnych przy głównych drogach dojazdowych do miasta oraz przy głównych szlakach komunikacyjnych w mieście. Promocja projektu winna być zgodna z zaleceniami Przewodnika w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie programu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz wytycznymi Polskiej Organizacji Turystycznej, Szczegółowy opis działań promocyjnych: 1. Konferencja otwierająca Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie i promująca projekt. Konferencja odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Sala konferencyjna zostanie wskazana przez Zamawiającego (Wykonawca nie poniesie kosztów wynajmu Sali). Konferencja stanowi końcowy etap działań promocyjnych i podsumowanie realizacji zadania Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie. a) Czas trwania konferencji: 6-8 godzin, b) Liczba uczestników: 100 os. (przedstawiciele organizacji turystycznych, firmy turystyczne, przedstawiciele samorządów, przedstawiciele z branży hutniczej, dziennikarze, organizacje społeczne etc.).Wykonawca odpowiedzialny będzie za zapewnienie planowanej frekwencji, c) Przygotowanie materiałów informacyjnych na konferencję (opracowanie, wydruk), d) Wynagrodzenie prelegentów (co najmniej 8 osób).Prelegentami będą osoby wskazane przez Zamawiającego, których obecność Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić, e) Zaproszenia (baza, przygotowanie, wysyłka zaproszeń), f) Obsługa logistyczna konferencji (Biuro konferencji), g) Materiały promocyjno-informacyjne projektu, h) Catering (przerwy kawowe) dla 100 osób, obejmujący napoje zimne i gorące, przekąski, ciasta i ciasteczka różnego rodzaju, owoce itp., i) Obiad dla 100 osób - składający się z: zupa, drugie danie (z możliwością wyboru dań jarskich i dań mięsnych), deser, napoje, j) Redakcja materiałów pokonferencyjnych (redakcja, recenzja) - redakcja i korekta językowa wypowiedzi prelegentów oraz materiałów prezentowanych w czasie trwania konferencji, k) Druk materiałów pokonferencyjnych (ok.100str., 300 egz.) - w formacie B5 lub A4, wydruk w kolorze, papier offsetowy min. 80 gr, oprawa broszurowa, l) Przygotowanie organizacyjne i nadzór nad konferencją, m) Inne działania niezbędne do zorganizowania konferencji. 2. Utworzenie i uruchomienie strony internetowej poświęconej promocji projektu, zawierającej informacje turystyczne oraz administrowanie w/w stroną internetową. 2.1. Strona wizerunkowa, której celem jest promocja projektu i marki miejsca obejmuje następujące działania: a) Projekt merytoryczny strony, b) Projekt graficzny strony, c) Projekt graficzny logo projektu- CDS, d) Opracowanie treści merytorycznych na stronę z uwzględnieniem: - zadań projektu: zadanie nr 1 - rozbudowa budynku Biura Wystaw Artystycznych w celu utworzenia Centrum Dziedzictwa Szkła, zadanie nr 2 - adaptacja i wyposażenie zabytkowych piwnic przedprożnych, zadanie nr 3 - Muzeum Podkarpackie w Krośnie, zadanie nr 4 - aranżacja wolnych przestrzeni Regionalnego Centrum Kultur Pogranicza, zadanie nr 5 - mała architektura szklana, zadanie nr 6 - kolejka turystyczna, -dziedzictwa kulturowego związanego z przemysłem na terenie Krosna oraz powiatu krośnieńskiego, e) Zakup wizerunków (grafika), f) Redakcja i korekta tekstów bazowych, g) Tłumaczenia - na język angielski i niemiecki - ok. 150 stron tekstu - strona powstanie w 3 wersjach językowych, h) Oprogramowanie strony z następującymi funkcjonalnościami: system zarządzania treścią (CMS), zamawianie subskrypcji newslettera, animacje flash, integracja punktów CDS z Google maps, i) Dostępność strony www w następujących przeglądarkach internetowych: IE >= 6.0, Firefox>= 3.0, Opera > = 7.0, j) Strona powinna być wykonana w sposób umożliwiający rozwój serwisu tzn. pozwalający na: zmianę funkcjonalności istniejącego oprogramowania oraz tworzenie nowego, dodawanie nowych funkcjonalności serwisu, rozbudowę serwisu w zakresie systemu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, dodanie kolejnych wersji językowych, k) Serwis powinien spełniać wymagania dotyczące oglądania strony przez osoby słabo widzące i niedowidzące (standard W3C WAI), l) System zarządzania treścią (CMS) dostosowany dla 10 administratorów oraz 20 redaktorów. 2.2. Moduły jakie powinna zawierać strona www: a) Moduł strony opisowej, b) Moduł aktualności - możliwość wyświetlania tytułu aktualności, daty publikacji, opisu skróconego, a po wyborze pełnej treści informacji i opcjonalnego zdjęcia, możliwość ustawienia aktualności on-line (publikacja), c) Moduł archiwum aktualności, d) Moduł formularza kontaktowego, e) Moduł poleć znajomemu, f) Funkcja formatowania tekstu, wstawianie tabel, elementów graficznych oraz innych plików, g) Funkcja formatowania treści podstron pod wydruk, h) Lista plików - dodawanie plików do pobrania, automatyczne wyświetlanie informacji o wielkości pliku, ograniczenia wielkości publikowanych załączników, i) Dynamiczna mapa serwisu, j) Zarządzanie bannerami - zamieszczanie bannerów graficznych i Flash, k) Galeria zdjęć - zautomatyzowany proces tworzenia galerii z umieszczonych plików, grupowanie zdjęć, możliwość dodawania opisu, tworzenia miniatury zdjęcia, automatyczne dostosowanie do dopuszczalnych rozmiarów lub limitowanie wielkości plików, l) Galeria video, m) Sklep internetowy, n) Kalendarz wydarzeń, o) Lista podkategorii, p) Księga gości, r) Moduł sondy, s) Wyszukiwarka słów i fraz, t) Moduł komentarze, u) Możliwość zarządzania pozycjami menu (dodawanie, usuwanie). 2.3.Usługa hostingowa serwisu - powierzchnia: a) powierzchnia dysku min 100GB na serwis, b) dodatkowa powierzchnia dyskowa pod backup, c) łącze dedykowane minimum 10Mbit/s, d) statystyka odwiedzin strony z możliwością wyświetlenia informacji o ilości odsłon strony z wyłączeniem własnych adresów IP, e) tworzenie kont pocztowych. 2.4.Panel administracyjny: a) Stopniowy system uprawnień, b) Wymaganie mocnych haseł przy logowaniu się do panelu administracyjnego. 2.5.Bezpieczeństwo: a) Blokowanie kont po określonej ilości nieudanych prób logowania lub konieczność przepisania tekstu po każdej nieudanej próbie logowania, b) Bezpieczne logowanie wraz z historią (udane/nieudane), adresem źródłowym IP, c) Tworzenie historii logowania i zmian dokumentów - dziennik zmian w serwisie (przechowywanie poprzednich wersji). 2.6. Stworzenie bazy danych podmiotów z branży turystycznej: noclegi, gastronomia, organizatorzy turystyki, operatorzy innych atrakcji, informacje o dostępności do zwiedzania zabytków. 2.7. Opracowanie, redakcja i korekta informacji o atrakcjach turystycznych miasta Krosna i największych atrakcjach turystycznych okolic miasta wraz z rysem dziejów kultury przemysłowej regionu oraz opisem współczesnego przemysłowego dziedzictwa kulturowego. 2.8. Przeprowadzenie cyklu 3 szkoleń dla administratorów/redaktorów strony z zakresu obsługi panelu administracyjnego oraz poprawnego redagowania podstron. 2.9.Wdrożenie i uruchomienie strony. 2.10. Pozycjonowanie strony. 2.11. Administrowanie stroną w okresie realizacji. 3. Opracowanie treści merytorycznych do materiałów promocyjnych. Realizacja obejmuje: redakcję, projekt graficzny, skład graficzny materiałów promocyjnych, zakup materiałów źródłowych i praw autorskich do wszystkich produkcji promocyjnych - za wyjątkiem spotu reklamowego. Realizacja obejmuje opracowanie merytorycznej treści następujących materiałów promocyjnych: a) Mapka informacyjno-promocyjna projektu z naniesionymi obiektami CDS oraz atrakcji turystycznych w mieście, w formacie minimum A-2, b) Plakat informacyjno-promocyjny w formacie minimum A-2, c) Broszura informacyjno-promocyjna objętości co najmniej 24 stron, w językach polskim, angielskim i niemieckim, d) Roll-up, e) Banner internetowy na stronę www, f) Gadżet promocyjny-długopis, g) Torba ekologiczna m.in. na materiały konferencyjne, h) Ogłoszenie promocyjne do prasy, i) Spot reklamowy projektu do emisji w Internecie i na stronie www projektu - wykorzystywany w kampanii reklamowej w Internecie w dużych portalach informacyjnych, jak np.: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl. 4. Wykonanie materiałów promocyjnych. a) Druk kolorowy mini mapki informacyjno-promocyjnej projektu z naniesionymi obiektami CDS oraz atrakcjami turystycznymi w mieście (10.000 szt.) - mapka formatu minimum A2, w pełnym kolorze, na papierze kredowym, min. 135 gr, b) Druk kolorowy plakatu informacyjno-promocyjnego projektu (2.000 szt.) - przybliżony format A-2, w pełnym kolorze na papierze kredowym min. 150 gr, c) Druk kolorowy broszury informacyjno-promocyjnej projektu (5.000 szt.) -- przybliżony format A-5, objętość min, 24 str. w pełnym kolorze, na papierze kredowym min, 135 gr, d) Wykonanie roll-upów (6 szt.) - min. wielkość 120x200 mm, minimalna rozdzielczość druku 1440 dpi, e) Wykonanie długopisów (1000 szt.), f) Wykonanie toreb ekologicznych Eco-bag (500 szt), g) Wykonanie teczek konferencyjnych na notatnik (500 szt.), h) Wykonanie notatnika (500 szt.), i) Wykonanie bannera na stronę www (co najmniej 3 wersje różnej wielkości, w zależności od potrzeb kampanii promocyjnej), j) Wykonanie spotu reklamowego do emisji w Internecie oraz na stronie www projektu - zgodnie z koncepcją zatwierdzoną przez Zamawiającego. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać logo projektu, logo Unii Europejskiej oraz muszą być wykonane zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 i muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego. 5. Emisja materiałów promocyjnych. a) Emisja ogłoszeń informacyjno-promocyjnych projektu w prasie regionalnej i ogólnopolskiej (2 kampanie regionalne i 2 kampanie ogólnopolskie) - emisja ogłoszeń w trakcie realizacji projektu oraz na końcu realizacji projektu: wymaga się zamieszczenia ogłoszeń o module ? strony wydania pt/sb/nd w prasie o zasięgu ogólnopolskim oraz ogłoszeń o module ? strony wydania pt/sb/nd w prasie o zasięgu regionalnym (województwo podkarpackie) - treść i projekt graficzny ogłoszeń przed ich emisją muszą uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego, b) Linki sponsorowane w Google pozwalające na skuteczne odwiedzanie strony www projektu (10000 kliknięć/mc.), c) Emisja spotu reklamowego w Internecie - media do emisji zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego wraz z planem kampanii Internetowej, do którego przedstawienia Wykonawca zostanie zobowiązany. 6. Opracowanie krótkometrażowych filmów. Realizacja obejmuje: stworzenie koncepcji scenariuszy zamawianych filmów, prace dokumentalne i archiwalne, realizacja nagrań filmowych oraz zdjęć obiektów, przedmiotów, scen, wypowiedzi, selekcję i dobór materiałów do poszczególnych realizacji oraz ich montaż, wybór i zastosowanie odpowiedniego tła muzycznego pod obraz (w tym uzyskanie licencji na materiały muzyczne), koagulacja i ewentualne poprawki. Opracowanie trzech filmów: a) Film nr 1 - dotyczący szlaku CDS, b) Film nr 2 - historia produkcji szkła w Krośnie, c) Film nr 3 - zawierający elementy animacji 3D, dotyczący procesu produkcji szkła od wytopu po gotowy produkt. Przewidywany czas trwania każdego z 3 filmów - minimum 10 minut. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do wykonania uzgodnionej z Zamawiającym skróconej wersji każdego z filmów do zamieszczenia w Internecie. Filmy przeznaczone są do emisji w obiektach Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie oraz w Internecie. Wstępna prezentacja filmów odbędzie się na konferencji otwarcia Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie. Wyprodukowane filmy należy przedłożyć w formie elektronicznego zapisu. 7. Opracowanie, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych projektu. Realizacja obejmuje: opracowanie merytoryczne i graficzne zgodne z wytycznymi dot. zasad promocji projektu (Przewodnik w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie programu, Warszawa, lipiec 2010), a także projekt graficzny, wykonanie, instalację w wyznaczonych terminach i miejscach. a) Tablice informacyjne duże - zgodnie z wytycznymi dot. zasad promocji projektu (umieszczone przy BWA, piwnicach przedprożnych, Muzeum Podkarpackiego w Krośnie i RCKP) - 4 sztuki, b) Tablice informacyjne małe - zgodne z wytycznymi dot. zasad promocji projektu (12 szt. umieszczonych przy obiektach małej architektury szklanej + 2 szt. umieszczone przy witaczach - na drogach dojazdowych), c) Tablice pamiątkowe duże - zgodne z wytycznymi dot. zasad promocji projektu (umieszczone po zakończeniu realizacji projektu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego po zakończeniu realizacji projektu - 6 sztuk; miejsce umieszczenia przedmiotowych tablic zostanie wskazane przez Zamawiającego, d) Tablice pamiątkowe małe (umieszczone przy obiektach małej architektury szklanej oraz przy witaczach - na drogach dojazdowych) - 14 sztuk. 8. Opracowanie planu operacyjnego służącego efektywnemu wdrożeniu zadań promocji projektu i produktu turystycznego CDS na lata 2010 - 2015. Dokument o charakterze planu operacyjnego, definiujący cele strategiczne, operacyjne, narzędzia wdrożenia, harmonogramy, politykę zarządzania marką (branding) CDS oraz zintegrowanej promocji Krosna i okolic w pierwszym okresie komercjalizacji produktu i operowania na rynkach. Planowanie na podstawie dokumentu Opracowanie produktu turystycznego RZEKA SZKŁA dla Krosna w oparciu o silne tradycje przemysłu szklarskiego. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dwóch rodzajów dokumentów o charakterze planistycznym: a) Plan operacyjny promocji projektu Centrum Dziedzictwa Szkła dot. działań w okresie realizacji projektu, b) Plan operacyjny związany z powstałym produktem turystycznym - Centrum Dziedzictwa Szkła - po zrealizowaniu projektu - do roku 2015.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 1. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku PBS Sanok Oddział Krosno 55 8642 1083 2002 8321 4129 0001. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 312 przy ul. Lwowskiej 28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. 3. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena KONCEPCJI KAMPANII REKLAMOWO-PROMOCYJNEJ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach