Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
- Data zamieszczenia: 2010-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
ul. B. Chrobrego 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4223011, fax. 032 4224124 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja projektów z podziałem na zadania: Zad.1) Promocja projektu pn. Termomodernizacja placówek edukacyjnych w Rybniku - publikacja artykułów w prasie lokalnej. Zad.2) Promocja projektu pn. Sieć Tablic Elektronicznej Informacji Pasażerskiej na terenie Miasta Rybnik - publikacja artykułów w prasie lokalnej. Zad.3) Promocja projektu pn. Modernizacja hali widowiskowo - sportowej w Rybniku - Boguszowicach - publikacja artykułów w prasie lokalnej. Zad.4) Promocja projektu pn. Budowa Zakładu Odzysku Odpadów Budowlanych w Rybniku- publikacja artykułów w prasie lokalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zad.1) Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu pn. Termomodernizacja placówek edukacyjnych w Rybniku - publikacja artykułów w prasie o zasięgu lokalnym (subregion zachodni), ukazującej się nie rzadziej niż raz w tygodniu, na jednej stronie redakcyjnej. Zamawiający przewiduje zamieszczenie 4 emisji: dwie w IV kwartale 2010 r. oraz dwie w IV kwartale 2011 r. Każdy artykuł wymaga odrębnego opracowania. Zad.2) Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu pn. Sieć Tablic Elektronicznej Informacji Pasażerskie na terenie Miasta Rybnika - publikacja artykułów w prasie o zasięgu lokalnym (subregion zachodni), ukazującej się nie rzadziej niż raz w tygodniu, na jednej stronie redakcyjnej. Zamawiający przewiduje zamieszczenie 8 emisji: - dwie emisje w IV kwartale 2010r. - jedna emisja w II kwartale 2011 r. - dwie emisje w IV kwartale 2011 r. - jedna emisja w II kwartale 2012 r. - dwie emisje w IV kwartale 2012 r. Każdy artykuł wymaga odrębnego opracowania. Zad.3) Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu pn. Modernizacja hali widowiskowo - sportowej w Rybniku - Boguszowicach - publikacja artykułów w prasie o zasięgu lokalnym (subregion zachodni), ukazującej się nie rzadziej niż raz w tygodniu, na jednej stronie redakcyjnej. Zamawiający przewiduje zamieszczenie 3 emisji w IV kwartale 2010 r. Każdy artykuł wymaga odrębnego opracowania. Zad.4) Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu pn. Budowa Zakładu Odzysku Odpadów Budowlanych w Rybniku - publikacja artykułów w prasie o zasięgu lokalnym (subregion zachodni), ukazującej się nie rzadziej niż raz w tygodniu, na jednej stronie redakcyjnej. Zamawiający przewiduje zamieszczenie 2 emisji w grudniu 2010 r. Każdy artykuł wymaga odrębnego opracowania. Ewentualne zmniejszenie ilości nie spowoduje zmiany ceny jednostkowej, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający będzie realizował zamówienie sukcesywnie. Emisja poszczególnych ogłoszeń dokonywana będzie na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego na druku Wykonawcy lub w innej formie np. drogą elektroniczną lub faxem nie później niż na pięć dni roboczych do godz. 15.00 przed datą publikacji. Zamawiający będzie miał wpływ na wybór rozmiaru czcionki druku zlecanych publikacji zgodnie z możliwościami technicznymi przedstawionymi przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji zatwierdzonego projektu publikacji opracowanego przez Wykonawcę. Przy każdej publikacji należy zastosować odpowiednią do projektu firmówkę unijną w uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku błędów w publikacji artykułów (np. niezgodność opublikowanej treści z przesłanym przez Zamawiającego zamówieniem), Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do jego powtórnej publikacji lub zamieszczenia sprostowania na swój koszt. Ceny przedstawione w formularzu cenowym za publikacje zamawianych artykułów muszą być stałe w okresie trwania umowy i muszą być niezależne od dnia publikacji danego artykułu. Uzgodniona wielkość zamówienia (jedna strona redakcyjna) jest wielkością stałą. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie się odbywało fakturami częściowymi za zamieszczenie danego ogłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja miasta Częstochowy poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną
Dodano: 2016-03-18 - Promocja miasta poprzez sport - żużel: Promocja Częstochowy poprzez żużlową drużynę ligową, biorącą udział w rozgrywkach Polskiej Ligi Żużlowej, organizowanych przez Polski Związek Motorowy oraz podczas innych ogólnopolskich i międzynarodowych zawodów żużlowych
Dodano: 2016-03-14 - Organizacja i promocja plenerowej imprezy masowej dla minimum 5000 osób, o charakterze artystyczno-edukacyjnym, w dniu 8 maja 2016 r. w Parku Śląskim w Chorzowie jako wydarzenie inaugurujące Dni Otwarte Funduszy Europejskich w regionie
Dodano: 2016-02-18 - Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA oraz podczas organizacji lub/i udziału w zawodach międzynarodowych i ogólnopolskich.
Dodano: 2016-02-09 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych
Dodano: 2015-11-20 - Zaplanowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych w związku z realizacją konkursu kulinarnego CHORZOWSKIE SMAKI 2015 określone jako zaprojektowanie, przygotowanie, wykonanie i zarządzanie przebiegiem kampanii w ścisłej współpracy z Zamawiającym
Dodano: 2015-08-27 - Usługa w zakresie promocji polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu konkursu pn. Różni, ale Równi!
Dodano: 2015-06-25 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną: Promocja Częstochowy poprzez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej, w których udział bierze minimum 15 drużyn w jednej grupie oraz innych zawodach ogólnopolskich z udziałem ww. drużyny
Dodano: 2015-04-13 - Działania informujące i promujące Projekt pn. Zmiana systemu napowietrzania reaktorów biologicznych eksploatowanych na oczyszczalni ścieków Centralna w Bytomiu
Dodano: 2015-04-01 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA
Dodano: 2015-03-09