Przetargi.pl
PROMOCJA POWIATU OSTROWIECKIEGO POPRZEZ SPORT

Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka 37
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2476965 , fax. 041 2476610
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu
    ul. Iłżecka 37 37
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2476965, fax. 041 2476610
    REGON: 29101853700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROMOCJA POWIATU OSTROWIECKIEGO POPRZEZ SPORT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji Powiatu Ostrowieckiego poprzez sport w poniższym zakresie: 1. Umieszczenie nadruku herbu Powiatu Ostrowieckiego we wszystkich materiałach informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem rozgrywek piłkarskich tj. programach rozgrywek, zaproszeniach na mecze, plakatach informujących o terminach rozgrywek, biletach, karnetach, materiałach prasowych. Natomiast w przypadku innych materiałów reklamowych Wykonawcy związanych z działalnością klubu - po uzgodnieniu stron, dokonanym z zachowaniem formy pisemnej. 2. Umieszczenie nadruku herbu i nazwy Powiatu Ostrowieckiego na lewym rękawie koszulek ligowych zawodników, w których będą wystepować podczas rozgrywek, treningów oraz turniejów z udziałem zespołu: termin wykonania nadruku wynosi do 14 dni od daty zawarcia umowy. 3. Umieszczenie herbu, logo Powiatu Ostrowieckiego oraz adresu internetowego www.ostrowiec.starostwo.gov.pl wraz z linkiem na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy , w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Umieszczenie herbu z nazwą Powiatu Ostrowieckiego na tzw. Planszy sponsorskiej, eksponowanej podczas wszystkich konferencji prasowych, organizowanych przez Wykonawcę. Termin realizacji zadania wynosi 14 dni od daty zawarcia umowy. 5. Czynne uczestnictwo Wykonawcy, na wniosek zamawiającego, w organizowanych przez Powiat wydarzeniach promocyjnych, np. w konferencjach prasowych, spotkaniach z młodzieżą szkolną i innych imprezach o charakterze kulturalno - sportowym. 6. Udostępnianie Zamawiającemu do celów promocyjnych powiatu informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą , znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą. 7. Trwałe udokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę za pomocą: wycinków prasowych, zdjęć, filmów itp. Wykonawca tej usługi może być tylko zespół, który będzie uczestniczył w pierwszoligowych rozgrywkach piłkarskich w sezonie 2009/2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 926200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)w przypadku, gdy nie spełniają warunków zawartych w punkcie 6. ust.2 niniejszej SIWZ możliwe jest złożenie oświadczenia podmiotu trzeciego, że udostępni on swój potencjał techniczny lub kadrowy dla potrzeb wykonawcy składającego swoją ofertę w niniejszym postępowaniu; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadzie spełnia/niespełna w oparciu o analizę dokumentów określonych w punkcie 7 niniejszej SIWZ przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów i w związku z tym Zamawiający uzna za ważne TYLKO te oferty które zawierać będą WSZYSTKIE w/w dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymaganiami dotyczącymi oferty (patrz punkt 13 SIWZ) - w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 UST.1 przywołanej wyżej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Kwestionariusza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień Publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Kserokopię licencji na uczestnictwo zespołu w pierwszoligowych rozgrywkach piłkarskich w sezonie 2009/2010. 4. Oświadczenie, że Wykonawca w okresie trwania umowy tj. do 10.12.2009 roku będzie uczestniczył w pierwszoligowych rozgrywkach piłkarskich. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna dla pkt 1-2. UWAGA !!! W przypadku składania kserokopii musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach