Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, Pl. Staszica
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 126 210 , fax. 672 123 566
- Data zamieszczenia: 2017-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 126 210, fax. 672 123 566
REGON: 63833000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja miasta w roku 2017 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Piły w roku 2017 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet 2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: a) zapewnienia minimum jednej transmisji w telewizji ogólnopolskiej z meczów odbywających się w Pile, b) ekspozycji znaku promocyjnego Miasta Piły wraz z hasłami promocyjnymi określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ. Ekspozycja powinna obejmować bandy reklamowe (także elektroniczne) oraz minimum dwa banery o wymiarach co najmniej 3,40m x 1,00m i odbywać się powinna na meczach rozgrywanych w Pile (także turnieje, mecze towarzyskie, mecze z udziałem drużyn zagranicznych), c) eksponowania na meczach rozgrywanych poza Piłą, transmitowanych w ogólnopolskiej telewizji, haseł promocyjnych na bandach reklamowych (także elektronicznych) oraz strojach meczowych drużyny, d) zapewnienia dobrej widoczności znaku promocyjnego Miasta Piły i haseł promocyjnych w trakcie transmisji telewizyjnych z meczów rozgrywanych w Pile oraz na konferencjach prasowych odbywających się w Pile, e) umieszczenia znaku promocyjnego Miasta Piły na strojach i dresach meczowych drużyny, f) umieszczenia na stronie internetowej Wykonawcy, wśród innych sponsorów, znaku promocyjnego Miasta Piły oraz linku na stronę internetową miasta www.pila.pl , g) umieszczenia znaku promocyjnego Miasta Piły na materiałach promocyjnych, reklamowych i informacyjnych Wykonawcy (programy, plakaty, bilety, zaproszenia), h) przygotowania i emisji w przerwach meczów reklamy dźwiękowej o treści: „Piła – aktywne miasto – wejdź na www.pila.pl i pozwól, aby pochłonęła Cię energia". i) udziału drużyny w jednym z wydarzeń miejskich zaproponowanych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Pzp nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Czynności objęte przedmiotem zamówienia nie stanowią czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, ponieważ ich wykonanie nie wymaga nawiązania stosunku pracy z pracownikiem zobowiązanym do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę za wynagrodzeniem. Zaangażowanie w świadczenia wykonywane przez pracowników wykonawcy w ramach zamówienia, nie ma cech stosunku pracy. 4. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia; 3) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obwiązujących przepisów prawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa promocji Województwa Wielkopolskiego w ramach wydarzenia społeczno-kulturalnego - koncertu Dawida Podsiadło w dniach 15-16 czerwca 2024 r.
Dodano: 2024-06-07 - Spot radiowy KFS
Dodano: 2024-03-29 - Spot telewizyjny i radiowy KFS
Dodano: 2024-03-13 - Wykonanie działań promocyjnych na rzecz Miasta Poznania oraz Powiatu Poznańskiego w ramach I etapu 80. Tour de Pologne
Dodano: 2023-07-21 - Zakup pakietu usług promocyjnych przez Województwo Wielkopolskie w związku z realizacją etapów 80. Tour de Pologne, rozgrywanych na terenie Wielkopolski
Dodano: 2023-07-20 - Zakup pakietu usług marketingowych, reklamowych, promocyjnych przez Województwo Wielkopolskie w związku z realizacją wydarzenia pn. IMPACT23
Dodano: 2023-04-20 - Promocja Miasta Piły w roku 2022 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet
Dodano: 2022-10-12 - Promocja Miasta Piły w roku 2020 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet
Dodano: 2020-02-06 - Przygotowanie i realizacja programu promującego Poznań jako miejsca sprzyjającego prowadzeniu działalności gospodarczej i wspierającego jej zakładanie.
Dodano: 2019-10-30 - Zaprojektowanie i wykonanie koszulek dla Projektu „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Aglomeracji Pleszew”
Dodano: 2019-05-30