Przetargi.pl
Promocja Miasta Ruda Śląska poprzez działalność klubu sportowego w rozgrywkach sportowych piłki ręcznej kobiet

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2010-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Miasta Ruda Śląska poprzez działalność klubu sportowego w rozgrywkach sportowych piłki ręcznej kobiet
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Promocja Miasta Ruda Śląska poprzez klub sportowy podczas meczów ligowych o najwyższej klasie rozgrywek, a także podczas meczów międzynarodowych i towarzyskich (o ile klub sportowy będzie uczestniczył w takich meczach) powinna obywać się w następujący sposób: 1. Wpisanie nazwy Ruda Śląska do oficjalnej nazwy klubu. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do decydowania o brzmieniu nazwy klubu sportowego w trakcie trwania umowy. 2. Możliwość bezpłatnego wykorzystywania wizerunku logotypu klubu oraz wizerunku zawodników ( do celów promocji miasta), w tym: - co najmniej jedngo reprezentanta kraju, - do dziesięciu zawodników. 3. Kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta Ruda Śląska w mediach, jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu - poprzez aktywność sportową i marketingową (wykorzystanie nazwy klubu wraz ze wzmianką o Rudzie Śląskiej). Relacje z mediów, zdjęcia, migawki ze spotkań klubu mają ukazywać się w następujących mediach: - przynajmniej jeden raz w gazecie ogólnopolskiej, - przynajmniej jeden raz w portalu internetowym (onet, wp, interia, itp.) po każdym przeprowadzonym spotkaniu (rozgrywkach). 4. Obecność logo Rudy Śląskiej na wszystkich dostępnych nośnikach reklamowych będących w dyspozycji klubu, w tym zamieszczenie na strojach zawodników treści i znaków określonych przez Zamawiającego wraz z uwzględnieniem nowego logotypu Miasta Ruda Śląska. 5. Wykonanie i wywieszenie na terenie obiektów sportowych będących w dyspozycji Wykonawcy banerów promujących Miasto Ruda Śląska podczas wszystkich rozgrywek ligowych oraz innych imprez sportowych z udziałem zawodników. 6. Zamieszczenie nowego logotypu Miasta Ruda Śląska na wszelkich materiałach poligraficznych związanych z działalnością Wykonawcy w ramach rozgrywek sportowych (plakaty, zaproszenia, bilety itp.). 7. Informowanie publiczności w trakcie meczów o współpracy drużyny z Miastem. 8. Zamieszczenie na stronie internetowej drużyny nowego logo Miasta wraz z linkiem na stronę internetową Miasta oraz informacji o udziale Miasta w realizacji powyższego przedsięwzięcia. 9. Zapewnienie co najmniej jednej wejściówki pracownikowi Urzędu Miasta Ruda Śląska na wszystkie mecze celem kontroli wywiązywania się z postanowień umowy. 10. Przekazywanie dokumentacji fotograficznej i filmowej z przebiegu rozgrywek potwierdzającej wywiązywanie się z postanowień umowy. 11. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej, która przez przekonywanie Rudzian do kibicowania jednej drużynie piłki ręcznej, wpłynie na podwyższenie poziomu identyfikacji mieszkańców z Rudą Śląską. Kampania będzie składać się z co najmniej : - dwóch kampanii (na początek i na koniec roku) przy użyciu nośników reklamy zewnętrznej, - produkcji i kolportażu gadżetu klubowego, - organizacji spotkań w rudzkich szkołach celem przeprowadzenia pokazowych treningów dla dzieci i młodzieży Miasta Ruda Śląska oraz bezpłatne przekazanie 100 sztuk biletów dla młodzieży szkolnej na zawody sportowe piłki ręcznej kobiet rozgrywane w Rudzie Śląskiej, - kampanii reklamowej w internecie, - druku i kolportażu ulotek formatu A4 składanych do DL. Wszystkie działania opisane w pkt 11 muszą uzyskać uprzednio akceptację Zamawiającego. 12. Wykonawca musi uczestniczyć w okresie trwania umowy, tj. do 31 grudnia 2010 r. w rozgrywkach sportowych najwyższej klasy o randze ogólnopolskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 926200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach