Przetargi.pl
Promocja Miasta Chorzów poprzez sport podczas rozgrywek w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski lub Wojewódzki Związek Piłki Nożnej

Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 165 000 , fax. 32 4165639, 32 4165640
  • Data zamieszczenia: 2020-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
    Rynek 1
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 324 165 000, fax. 32 4165639, 32 4165640
    REGON: 27625530600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://chorzow.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Miasta Chorzów poprzez sport podczas rozgrywek w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski lub Wojewódzki Związek Piłki Nożnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A 1. Zadanie obejmuje Promocja Miasta Chorzów poprzez sport podczas rozgrywek w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej lub właściwy Wojewódzki Związek Piłki Nożnej – nr RZP.271.395.2020 2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca oświadcza, że jego drużyna bierze udział w rozgrywkach co najmniej 3. ligi piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej lub właściwy Wojewódzki Związek Piłki Nożnej i zobowiązuje się w okresie obowiązywania umowy do: 1. Przedłożenia Zamawiającemu aktualnej strategii promocyjnej Klubu w okresie do 1 miesiąca od podpisania Umowy, 2. Oddelegowania do współpracy z Zamawiającym osób do zespołu koordynującego zakres działań promocyjnych realizowanych w ramach niniejszej umowy, 3. Regularnego kontaktu z Zamawiającym (minimum raz w miesiącu, w formie spotkań, rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej) w celu sprawnego zarządzania współpracą w zakresie objętym przedmiotem umowy, a przede wszystkim dla dobrego przepływu informacji pomiędzy Stronami, 4. Przedstawiania okresowych raportów (miesięcznych oraz końcowego) potwierdzających wywiązanie się z postanowień umowy wraz z dokumentacją fotograficzną w formie papierowej i elektronicznej, przesyłanych na adres pr@chorzow.eu, Raporty powinny uwzględniać poniższe wskaźniki: a. liczba materiałów zamieszczanych na klubowych portalach społecznościowych (Twitter, You Tube, Facebook), b. udział kobiet, dzieci i młodzieży w meczach domowych – udział procentowy we frekwencji. 5. Ekspozycji logo Zamawiającego lub innych informacji przekazanych przez Zamawiającego w sposób widoczny dla publiczności i mediów na następujących nośnikach reklamowych: a. bandy statyczne (6m x 1m), 4 sztuki podczas wszystkich meczów pierwszej drużyny, b. balon reklamowy, 1 sztuka podczas wszystkich meczów pierwszej drużyny, c. jamniki reklamowe, 8 sztuk podczas wszystkich meczów pierwszej drużyny, d. banner reklamowy na płocie okalającym stadion i dojściach, 6 sztuk, e. banner wielkoformatowy na prostej (12,8 m x 3,8 m), 1 sztuka podczas wszystkich meczów pierwszej drużyny, f. reklama wielkoformatowa (17 x 11 m) na sektorze stadionu g. reklama na ławce rezerwowych (strona wewnętrzna), h. bandy ledowe (nie mniej niż 6 razy podczas każdego meczu w minimum 15 sekundowych ekspozycjach) podczas meczów rozgrywanych w roli gospodarza w ramach rozgrywek co najmniej 3. Ligi piłki nożnej, w przypadku ich transmisji w telewizji innej niż telewizja internetowa, 6. Umieszczenia w sposób widoczny dla publiczności i mediów logo Zamawiającego na strojach zawodników podczas wszystkich rozgrywanych meczy: a. z przodu koszulek meczowych, o wymiarach minimum 20 cm x 10 cm, b. na narzutkach treningowych, 7. Prowadzenia w okresie obowiązywania umowy działań promujących Miasto w Internecie, z obowiązkiem każdorazowego uzgadniania przekazywanych treści: a. umieszczenia linku do strony internetowej Zlecającego www.chorzow.eu na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, b. umieszczania postów na Facebooku - 20 postów, c. umieszczania postów na Twitterze – 20 postów, d. umieszczania postów na Instagramie – 20 postów, e. umieszczenia logo Zamawiającego w telewizji klubowej (intro) - 40 filmów, f. publikacji reklamy podczas transmisji internetowej meczów (spot 8”), g. wysyłki newslettera (baza co najmniej 20.000 rekordów), 8 wysłanych newsletterów, 8. Innego typu działań promujących Miasto, w czasie obowiązywania umowy: a. zamieszczenie reklamy graficznej lub tekstu promocyjnego na rzecz Zamawiającego, o objętości jednej strony w gazecie meczowej, o łącznym nakładzie minimum 20.000 sztuk, b. odczytywanie przez spikera każdorazowo w trakcie meczu domowego informacji o treści uzgodnionej z Zamawiającym, c. ekspozycja logotypu Zamawiającego, jego hasła reklamowego lub innych wskazanych przez Zamawiającego informacji na materiałach reklamowych i informacyjnych (kalendarze, programy zawodów, afisze, plakaty, bilety wstępu, karnety, zaproszenia, karty parkingowe, składy meczowe oraz inne ustalone z Zamawiającym druki), d. ekspozycja logotypu Zlecającego na tzw. „ściance konferencyjnej” (minimum 2 szt.), która będzie wykorzystywana przez Wykonawcę podczas konferencji prasowych oraz podczas wywiadów i spotkań z mediami; e. banner na ścianie bocznej budynku klubowego, o wymiarach i przekazie określonym przez Zamawiającego; f. zapewnienie dwóch wejściówek dla pracowników Zamawiającego na wszystkie mecze domowe w ramach rozgrywek co najmniej 3. Ligi piłki nożnej mężczyzn, celem przeprowadzenia kontroli wywiązywania się z postanowień umowy, g. przeprowadzenie akcji profilaktycznej w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego uczniów chorzowskich szkół, poprzez nagranie i emisję na stronie Klubu i w mediach społecznościowych Klubu, filmu edukacyjnego z udziałem zawodników pierwszej drużyny, o długości 30” (jeśli zadeklarowane w ofercie). h. przeprowadzenie akcji profilaktycznej w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego chorzowskich seniorów, poprzez nagranie i emisję na stronie Klubu i w mediach społecznościowych Klubu, filmu edukacyjnego z udziałem zawodników pierwszej drużyny, o długości 30” (jeśli zadeklarowane w ofercie). i. przeprowadzenie z udziałem piłkarzy i kibiców 4 akcji mających na celu usunięcie aktów wandalizmu z obiektów należących do Miasta; j. zamieszczenie logo Miasta w oprawie graficznej oficjalnej aplikacji Klubu (sport bonus). Wszystkie informacje, projekty graficzne oraz treści zamieszczane, publikowane i emitowane w ramach działań określonych w pkt. 5-8 każdorazowej akceptacji Zamawiającego. 3. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych. Jest to zamówienie na usługi w rozumieniu art. 2 pkt. 10 ustawy Pzp. 4. Przewidywane do wykonania usługi określają wybrane kategorie usług wg Wspólnego Słownika Zamówień: 79342200 – 5 usługi w zakresie promocji B. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, którzy wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostali zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. 1) Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane przez pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z wykazem dostarczonym zamawiającemu łącznie z dokumentami potwierdzającymi sposób zatrudnienia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób, np. kopię umów o pracę zanonimizowane, oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, np. oświadczenia zatrudnionych osób, potwierdzającego, że wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 1) Czynności administracyjne. 6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. 1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 100,00 PLN. 2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności kierowcy wskazanych w wykazie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia dowiedzenia się o zdarzeniu opisanym wyżej i naliczyć karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% całkowitej wartości zamówienia o którym mowa w §3 ust. 2 wzoru umowy oraz naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane w ust. 6 pkt 1) i 3). 3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 5, na podstawie umowy o pracę lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 200,00 zł, za każdą osobą zatrudnioną w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami, bez konieczności aneksowania umowy, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3). 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach